سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا امکان ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر در روزهای تعطیل نیز وجود دارد؟

نویسنده: سیما خورشیدی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:42:55 بازدید: 360 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر در ایران تایپیست بدون محدودیت زمان و مکان انجام میشود. علم و آشنایی با نکات علمی هرگز نمی تواند تعطیل شود، مطالعاتی که در روزهای تعطیل انجام میشود، تحقیقاتی که محدود به زمان و مکان نیستند در سراسر دنیا جریان دارند، لذا نمی توان از تولید محتوا و یا استفاده از دانش دیگران چشم پوشی نمود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر در روزهای تعطیل

ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر

سایت های اینترنتی اکنون پر از محتوا ها و مقالات در رشته کامپیوتر هستند و آنان هرگز تعطیل نمی شوند، بنابراین استفاده از محتوای مفید زمان نمی شناسد و یا به روز رسانی و درج محتویات مفید تعطیلی بردار نیست، به همین دلیل ما شاهد سفارش تعداد زیادی  ترجمه محتوا به زبان خارجی هستیم که به روز هستند و نیاز است به صورت فوری ترجمه شوند و در سایت بارگذاری شوند. لذا در روزهای تعطیل نیز ترجمه آنها انجام میشود.

از سوی دیگر با دانشجویان و کارشناسانی روبرو هستیم که می خواهند آخرین نوشته های خود را که به زبان فارسی می باشد ترجمه کرده و برای سایت های معتبر و دانشگاه های معتبر ارسال کنند. روز تعطیل کشور ما روز کاری سایر کشورهای دنیا می باشد؛ در همین راستا در این مجموعه همیشه به تمامی افراد در زمینه ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر خدمات انجام میشود.

البته لازم به ذکر است مترجمین در ایران تایپیست دور کار هستند، لذا حضور فیزیکی در محیط ندارند و حضور و کار ترجمه آنها محدود به ساعات و روزهای اداری نمیشود؛ این اشخاص همکارانی هستند که تخصص و دانششان در زمینه رشته کامپیوتر و تسلط آنان به زبان خارجی طی آزمون و داوری سخت بررسی شده است تا بتوان اطمینان حاصل نمود کار ترجمه بسیار باکیفیت و قابل قبول خواهد بود و در زمان بسیار کوتاهی انجام میشود.

عدم اجبار به حضور فیزیکی در کنار دانش و تخصص مترجم در نظر گرفته شده  سبب شده است حتی در روزهای تعطیل، ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر در ایران تایپیست تعطیل نباشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقاله ISIترجمه کاتالوگترجمه نامه اداریلیست هزینه ترجمه

سوالات متداول

نخیر. هزینه ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر با توجه به اینکه توسط مترجمین دورکار انجام میشود، تفاوتی با روزهای عادی ندارد.

بله در ایران تایپیست ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر به صورت فوری در روزهای تعطیل قابل انجام است. ولی هزینه  ترجمه فوری متفاوت است.

بله سفارشات در ایران تایپیست به دو طور کلی به دو صورت آنلاین و سنتی می باشد؛ اما در روزهای تعطیل به صورت آنلاین قابل انجام است.

خیر در ایران تایپیست به علت اهمیت بالای کیفیت کار، کار ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر حتی در روزهای تعطیل توسط مترجمین حرفه ای انجام می شود.


نویسنده: سیما خورشیدی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:42:55 تعداد بازدید: 360 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سایت ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر مترجم آنلاین ترجمه تخصصی رشته کامپیوتر ترجمه تخصصی اینترنتی رشته کامپیوتر ترجمه تخصصی غیرحضوری رشته کامپیوتر ترجمه تخصصی مقالات مهندسی کامپیوتر

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :