شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تجزیه و تحلیل آماری پرسش‌نامه با spss

نویسنده: آیدا وحدت تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/5/17 ساعت 12:00:00 بازدید: 318 امتیاز 5 از 1 نظر

معمولا در روند تحلیل آماری پرسش‌نامه، داده‌ها به صورت کیفی ثبت می‌شوند. اگرچه این امر بستگی به روند جمع‌آوری داده‌ها و اطلاعات هم دارد. به این معنا که شما چگونه اطلاعات را جمع‌آوری و دسته‌بندی نموده‌اید؛ جامعه‌ی آماری شما با چه روشی اطلاعات خود را ثبت نموده‌اند و آمارشناس قرار است این داده‌ها را با چه روشی، گردآوری نموده و از آن نتیجه‌گیری نماید. آمارشناسی که قرار است با داده‌های دست و پنجه نرم کند؛ می‌بایست به خوبی با زیر و بم تبدیل آمار کیفی به آمار عددی وارد و خبره باشد. به دلیل وسواس بالای پروژه‌های آماری و ظرافت بالای تحلیل آماری پرسش‌نامه، ایران تایپیست آستین بالا زده است و جمعی از آمارشناسان مدبر و با تجربه را گرد هم آورده است. حتما تا به حال با روند تحلیل آماری پرسش‌نامه کلنجار رفته‌اید و به خوبی واقف هستید که چقدر این روند می‌تواند انرژی‌بر و خسته‌کننده و در عین حال، زمان‌گیر باشد. حتی با این‌که این روزها بسیاری از آمارشناسان، روند کار را به نرم‌افزارهای تخصصی مانند spss می‌سپارند؛ باز هم دسته‌بندی و نتیجه‌گیری از داده‌ها، گاو نر می‌خواهد و مرد کهن!

مشخص است که اگر به دنبال نتایج رضایت‌بخش و مفیدی در زمینه‌ی تحقیقی و پژوهشی خود هستید؛ می‌بایست با تمامی زوایای spss آشنایی داشته باشید. در صورتی‌که تمامی گوشه و کنارهای این نرم‌افزار را نشناسید؛ بدیهی‌ست که نتیجه‌گیری نهایی شما مستدل و قابل اعتماد نخواهد بود. به همین دلیل، ایران تایپیست خدمات گسترده و کاملا علمی و تخصصی خود را پیشنهاد می‌کند. به این طریق، شما نه تنها می‌توانید بهترین نتایج را از روند آزمایشات خود بگیرید؛ وقت خود را بر روی موضوعات مهم‌تر تحقیق سپری خواهید کرد و رشته‌ی تحلیل آماری پرسش‌نامه را به دستان آمارشناسان حاذق این مجموعه خواهید سپرد. تمامی کارشناسان آماری این مجموعه، تجربیات کاملا غنی و سودمندی در زمینه‌ی تجزیه و تحلیل آماری پرسش‌نامه با spss دارند؛ که بدون شک شما را به نتیجه‌ی دلخواه‌تان خواهد رساند.

تجزیه و تحلیل آماری پرسش‌نامه با spss

تجزیه و تحلیل آماری پرسش‌نامه با spss

سوالات متداول

بله، یکی از تجربیات و تخصص‌های کارشناسان ایران تایپیست، در زمینه‌ی انجام تحلیل آماری پرسش‌نامه با کمک نرم‌افزار spss است. 

این کار بستگی به روند و موضوع پژوهشی شما و نحوه‌ی گردآوری داده‌ها دارد. بدیهی‌ست که با توجه به زمینه‌ی تحقیق شما، کارشناسان ایران تایپیست در کمترین زمان ممکن، به گردآوری و طبقه‌بندی اطلاعات و شکل دادن به نتایج خواهند پرداخت.

این نرم‌افزار یکی از ستون‌های اصلی امر تحلیل آماری پرسش‌نامه است؛ که روند گردآوری اطلاعات را برایتان آسان نموده و مسیر خواهد ساخت.

مجموعه‌ی ایران تایپیست، با تجربیات بسیار خود در زمینه‌ی کار با spss می‌تواند یاری‌گر شما باشد.


نویسنده: آیدا وحدت تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/5/17 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 318 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری پرسش‌نامه با spss تجزیه آماری پرسش‌نامه با spss تحلیل آماری آنالیز آماری پرسش‌نامه با spss آنالیز آماری spss

دیدگاه کاربران

امین صداقتی | 1400-7-21 ساعت 09:29:38 امتیاز :

تحلیل آماری پروژمون سنگینمونو شما به شیوه عالی انجام دادین. کمک بزرگی بود. ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :