چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ متن وب سایت

نویسنده: سهیل آریانپور تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 17:33:18 بازدید: 3984 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ متن وب سایت به عنوان تولید محتوا از دیگر مسائلی می باشد که هر یک از کسب و کارهای مختلف نیاز به آن دارند تا بتوانند برای وب سایت اینترنتی کسب و کار خویش از آن ها به خوبی استفاده کنند. تایپیست هایی که در این حوزه مشغول به کار و فعالیت می باشند؛ به خوبی می دانند که بایستی چه تغییرات و تحولاتی در متن وب سایت پیش رو اعمال سازند تا در نهایت بتوانند آن را این بار مجددا از نو و به شیوه جدیدی تولید محتوا کنند. بنابراین بهتر است تایپ متن وب سایت را به دست افراد کاربلد و توانمندی بسپارید که در این زمینه تبحر و مهارت لازم را دارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ متن وب سایت

تایپ متن وب سایت

بهترین روش برای تایپ محتوا سایت های که قابل کپی نمی باشد

تایپ متن وب سایت بایستی به گونه ای باشد که این حس به وجود نیاید که از روی وب سایت های مختلف کپی برداری کرده اید. به واقع شما می بایست از روش های بهتر و بهینه تری در راستای تولید محتوای خود استفاده کنید که متن تولید شده کاملا جدید و از نو نوشته شده باشد. بهترین روش به منظور تایپ محتوا از روی سایت هایی می باشد که قابلیت کپی شدن در آن ها وجود ندارد و به این صورت نیستند که بتوانید متن نوشته شده را در ورد کپی نمایید؛ بلکه شما می بایست خودتان از روی آن ها و با استفاده از آن ها متن اصلی را با تغییراتی که صورت می دهید؛ دوباره از نو نوشته و آن را شاخ و برگ بدهید تا به گونه جذاب تری تولید شده و مورد استفاده افراد بیشتری قرار گیرد.

آیا هزینه تایپ متون وب سایت گرانتر از تایپ معمولی می باشد؟

از آنجایی که تایپ متن وب سایت نیاز به تغییرات و تحولات بیشتری دارد؛ هزینه این گونه از تایپ های متن نسبت به هزینه تایپ های معمولی گران تر می باشد. به واقع شما در تایپ متن وب سایت علاوه بر نوشتن متن مورد نظر، نیاز به تفکر و مهارت دارید و زمان بیشتری را می بایست صرف نوشتن از روی سایت و اعمال تغییرات و تولید محتوای جدید کنید. از همین رو هزینه ای که برای تولید این گونه از محتواها می بایست پرداخت شود؛ به مراتب بایستی بیشتر از انجام تایپ های معمولی باشد که نیازی به هیچ گونه مسئله دیگری ندارد و صرف تایپ و نوشتن می باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ابزارهای موجود برای تایپ متون وب سایتی که قفل نرم افزاری می باشد؟

تایپ متن وب سایت از روی سایت هایی که قفل نرم افزاری هستند؛ با استفاده از یک کپی ساده نیست و شما می بایست با استفاده از ابزارهای ساده خودتان اقدام به نوشتن تایپ متن از روی وب سایت مربوطه کنید و کلمات و جملات آن را به صورت سئو و مرتب شده بازنویسی کنید. به واقع بازنویسی این دسته از متون به شما کمک می کند تا ضمن در نظر داشتن سئو برای وب سایت تخصصی خود بتوانید از سایر متون مختلف درج شده در وب سایت های دیگر هم بهره برده و شما متنی را تولید محتوا کرده که نسبت به متون دیگر جدیدتر و به روزتر می باشد تا خوانندگان بیشتری را به سمت و سوی خود کشانید.

تایپ متن وب سایت

تنظیمات مرورگر گوگل کروم برای تایپ متن وب سایت های قفل شده

آموزش تنظیمات مرورگر گوگل کروم برای تایپ متن محتوای وب سایتی که قابلیت کپی را ندارد

یکی از راه های تایپ متن وب سایت از طریق تنظیمات موجود در مرورگر گوگل کروم بر روی محتواهایی می باشد که در وب سایت های قفل شده صورت می گیرد. برای این منظور شما می بایست ابتدای امر گوگل کروم را باز کنید و وارد سایت مربوطه شوید. پس از آن بایستی روی متن یا محتوای مورد نظر خود کلیک کرده و روی صفحه وب سایت مربوطه کلیک راست کرده تا منو یا پنجره ای پیش روی شما باز شود. در این صورت باید گزینه Inspect یا View Source را یافته و روی آن کلیک کنید.  در قسمت جدیدی از وب سایت که پیش روی شما باز خواهد شد؛ کد منبع صفحه وب سایت را پیدا کنید. چرا که این کد اطلاعاتی را به زبان HTML در اختیار شما قرار می دهد و مرورگر شما قادر به تبدیل آن به صفحه قابل مشاهده در دستگاه شما می باشد. از میانبر Ctrl و F برای نمایش نوار جستجو استفاده کنید و چند حرف اول یا اولین کلمات متنی که می خواهید کپی کنید را تایپ کنید. سپس بخشی از متن را انتخاب و روی آن کلیک راست کنید و روی گزینه کپی بزنید. در این صورت دیگر می توانید آن را در هر جایی که می خواهید (مثلا در برنامه ورد) پیست کنید و از آن استفاده کنید.

تایپ متن وب سایت

انجام تایپ متن وب سایت در ایران تایپیست

کمترین زمان ممکن برای تایپ متن وب سایت

کسانی که در زمینه تایپ متن وب سایت مهارت دارند؛ به خوبی با استفاده از امکانات و قابلیت های موجود می توانند خیلی زودتر از حد تصور، متون مختلفی را از روی وب سایت های مختلف تایپ کنید و از آن ها به خوبی استفاده کنند. تایپیست های موجود در ایران تایپیست در این زمینه بسیار تبحر داشته و می توانند در کمترین زمان ممکن رو به تایپ متن وب سایت آورده و محتوای جدیدی را در اختیار شما قرار دهند. بنابراین در صورتی که نیاز به تایپ متن از روی وب سایت های مختلف دارید؛ می توانید با هلدینگ ایران تایپیست در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه یاری نمایند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسی متن (تولید محتوا برای سایت)تایپ کتاب جهت تولید محتوای سایتتایپهزینه دیتا اینتری

سوالات متداول

تایپ متن وب سایت به منظور تولید محتوای جدید از وب سایت های مطرح می باشد.

 بله می توان با ترفندهایی رو به تایپ متن وب سایت های قفل هم آورد.

چون هزینه تایپ وب سایت علاوه بر تایپ نیاز به تولید محتوای جدید و رعایت سئو دارد.

از هلدینگ ایران تایپیست می توان به عنوان بهترین موسسه به منظور تایپ متن وب سایت نام برد.


نویسنده: سهیل آریانپور تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 17:33:18 تعداد بازدید: 3984 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ محتوای وب سایت تایپ متن برای سایت تایپ متون سایت نوشتن متن سایت تایپ محتوای سایت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :