یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش تایپ متن

نویسنده: زهرا خلف زاده سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 12:07:34 بازدید: 2194 امتیاز 0 از 0 نظر

سفارش تایپ متن را می‌توان تقریباً اصلی‌ترین خدمتی دانست که توسط مجموعه ایران تایپیست به کاربران و متقاضیان تولید محتوا ارائه داده می‌شود. اهمیت بالای این خدمت، ما را بر آن داشت تا در یادداشتی تخصصی بر ابعاد مختلفی از آن تمرکز کرده و اطلاعات تکمیلی را در اختیار کاربران قرار دهیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ متن

برای تبدیل شدن به عضوی از این مجموعه نیاز است تا قابلیت‌های خود را اثبات کنید

چگونه سفارش تایپ متن بگیرم؟

کرونا، قرنطینه و این قسم اتفاقات، حتی به بدترین افراد نیز نشان داد که آینده دنیا را تجارت الکترونیک می‌سازد. همین موضوع باعث شد تا بسیاری افراد به سمت دورکاری یا همان فریلنسری سوق پیدا کنند. اگر شما نیز یکی از همین افراد بوده و در صدد هستید تا با گرفتن سفارش تایپ متن، امرار معاش از طریق دورکاری را تجربه کنید، ایران تایپیست آماده است تا دست همکاری به سمت شما دراز کند. به منظور گرفتن سفارش تایپ متن در ایران تایپیست نیاز است تا اول از مراحل ایجاد شده در پروسه جذب نویسندگان، تایپیست‌ها یا مترجمان عبور کنید؛ ما معتقدیم تنها بهترین‌ها شانس حضور در این مجموعه را خواهند یافت. در کنار اعتقادی که به این موضوع داریم، در عمل نیز همواره در تلاش هستیم تا مجموعه‌ای از بهترین نویسندگان، مترجمان، تایپیست‌ها یا کارشناسان را ز طریق آزمون‌ها و سازوکارهای گزینشی جذب کنیم. اگر احساس می‌کنید آماده این کار هستید، می‌توانید یک فرم استخدام پر کرده و منتظر تماس کارشناسان مجموعه بمانید. پس از این گام‌های بعدی گزینش به شما اعلام خواهد شد.

سفارش تایپ متن

تمام نویسندگان ایران تایپیست، صرفاً با اشراف کامل و تخصص مرتبط وارد پروسه نگارش متون خواهند شد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در ثبت سفارش تایپ متن باید بیعانه بپردازیم؟

چه در ثبت سفارش تایپ متن، چه در هر نوع سفارش دیگری، پرداخت بیعانه یک گونه عرف و عادت در بین ایرانیان و شاید حتی تجارت در بسیاری کشورهاست. در ایران تایپیست نیز الزام به پرداخت بیعانه وجود دارد اما شاید نه به طریقی که فکرش را می‌کنید. پس از برآورد هزینه نهایی سفارش و ارائه فاکتور آنلاین، پروژه وارد فاز عملیاتی خواهد شد. اما به منظور شروع به مرحله نگارش در طول پروسه انجام سفارش، نیاز است تا دست‌کم 65 درصد از مبلغ کل فاکتور، به عنوان بیعانه پرداخت شود. در نهایت نیز اما برای تحویل فایل نهایی، بدیهی است که کل هزینه باقی‌مانده باید پرداخت شود. پس در این حالت، هزینه سفارش تایپ متن در دو مرحله پرداخت خواهد شد. اما نیاز به ذکر است که اساساً امکان تقسیط و پرداخت در چند مرحله دیگر نیز، بسته به حجم سفارش و هزینه آن وجود دارد. به منظور کسب اطلاع در مورد پرداخت اقساطی، می‌توانید با بخش پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را بدست آورید.

سفارش تایپ متن

سرعت، دقت عمل و تعهد نسبت به برنامه زمانی، نویسندگان این مجموعه را از سایر نویسندگان متمایز ساخته است

زمان تحویل سفارش تایپ متن به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل فنی متعددی ممکن است بر زمان تحویل سفارش تایپ متن اثرگذار باشند اما آنچه اهمیت دارد این است که در هر حال می‌توانید از عدم اثرپذیری پروژه از بی‌تعهدی یا بی‌نظمی اطمینان داشته باشید. به بیانی دیگر  تنها عوامل فنی و الزامات نگارش ممکن است بر زمان هایی اثرگذار باشند. بدیهی است که تعداد صفحات و کلمات و همچنین پیچیدگی متن از نظر حیطه تخصصی بر زمان مورد نیاز برای انجام پروژه اثر دارند. هر قدر تعداد صفحات بیشتر شود یا حیطه تخصصی متن از نظر پیچیدگی‌های فنی با چالش‌های بیشتری مواجه باشد، مدت زمان بیشتری برای تحویل سفارش نیاز است. در کنار این اما باید در نظر داشته باشید که ایران تایپیست یک امکان ویژه برای کاربران خود در نظر گرفته است؛ ثبت سفارش فوری. در سفارش فوری، کاربر می‌تواند بسته به نیاز و اراده خود، با افزایش هزینه انجام سفارش، مدت زمان مورد نیاز برای انجام آن را کاهش دهد. با وجود دسترسی متمرکز و مداوم این مجموعه به هزاران تایپیست و نویسنده متعهد و توانمند از سراسر کشور، گاهاً بسته به نیاز کاربر این امکان وجود دارد که زمان تحویل سفارش، حتی تا کمتر از یک‌دهم تایم طبیعی نیز کاهش یابد!

سفارش تایپ متن

در ایران تایپیست، تایپ صرفاً یک وظیفه نیست؛ بیشتر یک علاقه و تخصص است!

چه خدمات دیگری را با سفارش تایپ متن می‌توان درخواست داد؟

می‌توان تایپ، صرفاً بخش محوری و شالوده اصلی یک سفارش تایپ متن است؛ کاربران می‌توانند در هر پکیج خدماتی علاوه بر صرف تایپ متن و تولید محتوا، خدمات دیگری را نیز دریافت کنند. در کنار تایپ متون ساده، امکان ثبت سفارش تایپ متن بر اساس جزوه دست‌نویس، ویس یا حتی عکس وجود دارد. در این بخش انعطاف‌پذیری بالایی به منظور مطابقت با نیازهای خاص کاربران به چشم می‌خورد. اما سوای شیوه نگارش، کاربران می‌توانند درخواست خود را برای ترجمه یا تولید یادداشت‌ها و مقالات نیز ثبت کنند؛ در این بخش، بهترین‌ها، با حیطه تخصصی و تحصیلات مرتبط آماده ارائه بهترین نتیجه هستند. علاوه بر تمام این موارد، می‌توانید حتی سفارش طراحی کتاب، از جلد تا صفحه‌ آرایی، طراحی لوگوتایپ ویژه یا نگارش متون تخصصی در نرم‌افزارهای تخصصی را ثبت کنید؛ نرم‌افزارهایی مانند لاتک که بسیار تخصصی و سطح بالاست. با این وجود در یک کلام می‌توان گفت عملاً هیچ محدودیتی پیش روی کاربران در ثبت سفارش تایپ متن نیست.

برای مراجعه غیر حضوری جهت سفارش تایپ متن باید چه کرد؟

همانطور که حتماً می‌دانید یکی از بخش‌های اساسی و بسیار مهم در شیوه اداره کسب‌وکار ایران تایپیست، ارائه خدمات از راه دور و اینترنتی است. از همان ابتدا، ایجاد یک تجارت الکترونیک به معنی واقعی کلمه، هدف اصلی این مجموعه بوده است. در همین راستا، سایت، به عنوان تکیه‌گاه اصلی ارائه خدمات مطرح بوده و شاید بتوان گفت تعداد کاربرانی که سایت را ترجیح می‌دهند، بسیار بیشتر از آنانی است که با مراجعه حضوری اقدام به ثبت و دریافت سفارش تایپ متن می‌کنند. برای این کار کافیست تا در سایت ایران تایپیست یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس از طریق گزینه‌های موجود در پنل، سفارش را مطابق مشخصاتی که مدنظر دارید ثبت کنید. بدون نیاز به مراجعه حضوری، پرداخت در بستر امن اینترنت انجام شده و همچنین پیگیری پیشرفت سفارش و همچنین دریافت فایل نهایی نیز از طریق پنل کاربر قابل انجام است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ از دستنویستایپ فایل صوتیتایپ از pdfلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

تمام مراحل استخدام به شکل اینترنتی و از راه دور انجام خواهد شد اما با این حال عبور از مراحل مختلف سنجش میزان توانایی و تعهد به منظور استخدام شدن، الزامی است.

با وجود امکانات و گزینه‌های کافی که در پنل هر کاربر تعریف شده، هیچ محدودیتی برای انجام از راه دور مراحل سفارش وجود ندارد.

با ثبت سفارش تایپ فوری می‌توانید چنین کاری انجام دهید.

پاسخ منفی است؛ سایر امور مربوط به تولید محتوا نیز توسط متخصصان و نویسندگان این مجموعه پوشش داده می‌شوند. برای اطلاع از سایر خدمات مرتبط با سفارش تایپ متن می‌توانید به منوهای سایت مراجعه کنید.


نویسنده: زهرا خلف زاده سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 12:07:34 تعداد بازدید: 2194 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ متن آنلاین سفارش تایپ متن تخصصی سفارش تایپ متن ارزان سفارش تایپ متن سریع سفارش تایپ متن آنلاین فارسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :