سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ فوری و ارزان از فایل صوتی

نویسنده: سورنا احمدخانی تایپ فوری تاریخ انتشار: 1401/8/9 ساعت 16:23:10 بازدید: 478 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ فوری و ارزان از فایل صوتی در موسسه ایران تایپیست با بالاترین کیفیت انجام می شود. فایل های صوتی امروزه در هر زمینه ای وجود دارد و دانشجویان می توانند فایل های صوتی خود را به این موسسه بسپارند تا با کیفیت بالا انجام شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

فایل های صوتی می تواند در شبکه های اجتماعی استفاده شود و با تایپ فوری و ارزان از فایل صوتی شما می توانید متن را در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. فایل های صوتی می تواند به زبان های مختلفی باشد که در این صورت مترجم های زبان می توانند متن را پیاده سازی کنند. هزینه انجام این کار در موسسه ایران تایپیست نسبت به سایرین پایین است و شما می توانید فایل های صوتی را آپلود کنید. فایل های صوتی می تواند از نوع اخبار، سرگرمی، دانستنی ها یا هر زمینه ای باشد و شما می توانید این فایل های صوتی را آپلود کنید تا ارزان و با کیفیت تایپ شود.

فایل های صوتی با هر مدت زمانی را می توانید از پنل کاربری خود در ایران تایپیست ارسال کنید. تایپ فایل های صوتی اخبار و آموزشی گاهی اوقات، لازم است و در این شرایط می توانید فایل خود را به ایران تایپیست ارسال کنید. فایل صوتی آموزشی درس های دانشگاهی امروزه در دانشگاه ها بین دانشجویان و اساتید مبادله می شود و برخی اوقات اساتید امتحان از فایل های صوتی را برای دانشجویان مشخص می کنند. در این زمان شما می توانید تایپ فایل صوتی را به موسسه ایران تایپیست ارسال کنید. تایپ فوری فایل های صوتی در هر زمینه ای را می توانید با اطمینان خاطر به موسسه ایران تایپیست بسپارید. فایل های صوتی با کمترین قیمت انجام می شود. کیفیت و سرعت بالا را تنها می توانید در موسسه ایران تایپیست شاه باشید و این عوامل تنها مزایای رقابتی این موسسه نسیت به سایرین است.

تایپ فوری و ارزان از فایل صوتی

تایپ فوری و ارزان از فایل صوتی

ثبت سفارش تایپ فوری از روی فایل های صوتی

سفارش های تایپ فوری، تنها این گونه نیستند که از روی متن دست نوشته، عکس و اسکرین شات یا پی دی اف و... باشند. گاهی اوقات شما فایل های صوتی یا پادکست هایی را در اختیار دارید که می خواهید خیلی زود آن را تبدیل به متن کنید. در چنین شرایطی بایستی از تایپیست هایی بهره مند شوید که می توانند خیلی زود هر نوع فایل صوتی را برای شما تایپ کنند. البته تا پیش از ثبت سفارش تایپ فوری فایل های صوتی، بایستی به زبان رایج در این فایل ها توجه داشته باشید. این موضوع را می بایست با موسسه و مرکز مورد نظر برای ثبت سفارش تایپ در میان بگذارید. چرا که اگر زبان فایل های صوتی شما چیزی به غیر از فارسی باشد؛ بایستی از تایپیست های مسلط به آن زبان استفاده به عمل آورند. چون در غیر این صورت تایپیست های ایرانی، متوجه کلام موجود در این فایل ها نمی شوند.

تایپ فوری و ارزان از فایل صوتی

تایپ فوری از روی فایل های صوتی

برای ثبت سفارش تایپ فوری از روی فایل های صوتی، می توانید وارد موسسه ها و مراکز ترجمه و تایپ شوید. موسسه هایی که در کنار پذیرش سفارش های تایپ، ترجمه متون مختلف به هر یک از زبان های زنده دنیا را هم انجام می دهند. چرا که یک نوع از سفارش های تایپ، مربوط به تایپ فایل های صوتی به زبان های خارجه است. طبیعتا تایپیست مورد نظر، می بایست خود مترجم زبان رد و بدل شده در آن فایل باشد و یا دست کم نسبت به آن زبان شناخت و تسلط بالایی داشته باشد. چنین مترجمی می تواند به خوبی سفارش های تایپ فوری فایل های صوتی را برای هر فردی مورد پذیرش قرار دهد. سپس فایل های صوتی را بدون کمترین عیب و ایراد به شکل متن در برنامه ورد به مشتری خود تحویل دهد. شما می توانید برای نیل به این هدف خود، سفارش های تایپ از روی این فایل ها را در موسسه ایران تایپیست، ثبت کنید.

آیا کیفیت تایپ فایل های صوتی با قیمت ارزان، پایین می آید؟

ممکن است این سوال به ذهن شما هم خطور کرده باشد که با تایپ فوری فایل های صوتی ارزان قیمت، کیفیت آن پایین می آید یا خیر؟ با توجه به وجود مراکز و موسسه های زیاد در این زمینه، می توان پاسخ روشنی به این سوال داد. چون ممکن است موسسه ای، هزینه های ارزانی را به مشتریان خود ارائه دهد. اما در عین حال کیفیت تایپ در آن موسسه ها بسیار ضعیف باشد. بنابراین بهتر است از ثبت سفارش در این مراکز اجتناب کرد. اما در عین حال موسسه هایی هم هستند که علی رغم پذیرش تایپ فوری فایل های صوتی با قیمت های ارزان، به کیفیت تایپ هم توجه دارند. ایران تایپیست، از جمله این مراکز به شمار می آید. چرا که این موسسه، هدف اصلی خود را مشتری مداری و جلب رضایت مشتری قرار داده است.

تایپ فوری و ارزان از فایل صوتی

 کیفیت تایپ فایل های صوتی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فوری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ از دستنویسفوری ترین تایپتایپ تخصصی

سوالات متداول

فایل های صوتی با کمترین قیمت و با بالاترین کیفیت در موسسه ایران تایپیست انجام می شود. موضوع فایل صوتی هرچه باشد با بهترین کیفیت آماده می شود.

کیفیت تایپ فایل های صوتی در مقایسه با سایر موسسات بالا است. کیفیت بالا و قیمت ارزان مزایای رقابتی این موسسه نسبت به سایرین بوده و به همین دلیل تعداد مشتریان ایران تایپیست بالا است.

فایل های صوتی با دقت، با کیفیت بالا و با سرعت انجام می شود. متناسب با تعداد فایل و مدت زمان، فایل ها آماده شده و در اختیار مشتری قرار می گیرد.

شما می توانید با یک بار ثبت، چندین فایل صوتی را یکجا سفارش دهید. تمامی فایل ها براساس اولویت بندی شما تایپ خواهند شد.  


نویسنده: سورنا احمدخانی تایپ فوری تاریخ انتشار: 1401/8/9 ساعت 16:23:10 تعداد بازدید: 478 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ فوری و ارزان تایپ فوری فایل صوتی تایپ فوری پادکست تایپ فوری صوتی تایپ فوری صدا ضبط شده

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :