دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ غیر حضوری

نویسنده: دنیا ذاکری سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1402/2/1 ساعت 09:00:00 بازدید: 825 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ غیر حضوری یکی از خدماتی می باشد که روزانه بسیاری از افراد ممکن است با آن سر و کار داشته باشند. علت این موضوع را می توان این مورد دانست که تقریبا تمامی افراد به دسته بندی اسناد خود توجه خاصی پیدا کرده اند. در گذشته های دور آن طور که باید و شاید به مقوله مرتب بودن اسناد توجهی نمی شد و اکثر اسناد به شکل دست نویس بود. این روزها اما قضیه متفاوت تر از همیشه شده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهترین مرکز ارائه خدمات تایپ غیرحضوری

به دلیل استقبالی که از خدمات تایپ غیر حضوری شد، این روزها بسیاری از مجموعه ها برای کسب درآمد این خدمات را ارائه می دهند. با توجه به گسترش اینترنت و همه گیری آن میان عموم مردم بسیاری از وب سایت ها در کشور فعالیت دارند که می توانید به آن ها برای انجام این کار مراجعه نمایید. در این صورت دیگر هیچ نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت سفارش نمی باشد و تمامی کارهای شما در بستر اینترنت انجام می شود.

قطعا با توجه به تعددی که در انتخاب وجود دارد، پیدا کردن یک مجموعه با تجربه در این زمینه کاری مشکل است. اگر بین انتخاب هایی که دارید نمی دانید باید به کدام مجموعه اطمینان کنید، جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که در این قسمت از مقاله به این موضوع پرداخته می شود.

  • بررسی نمونه کارهای قبلی مجموعه

نمونه کار مانند شناسنامه یک مجموعه می باشد. طبیعتا مجموعه هایی که نمونه کارهای بیش تری داشته باشند، می توان نسبت به کیفیت کاری که آن ها ارائه می دهند، اعتماد کرد. سعی کنید قبل از انتخاب یک مجموعه حتما نمونه کارهای قبلی آن ها را به دقت بررسی نمایید تا بتوانید با دیدی باز دست به انتخاب یک مجموعه بزنید.

  • سابقه کار مجموعه در زمینه تایپ متون مختلف

سابقه کاری مجموعه یکی دیگر از المان های مهم محسوب می شود که باید آن را مد نظر قرار دهید. مجموعه های با تجربه سابقه کاری طولانی در زمینه تایپ متون مختلف دارند و به خوبی با چم و خم این کار آشنا هستند. از دیگر فاکتورهای مهمی که یک مجموعه با تجربه دارد در این است که با تایپیست های حرفه ای ده انگشتی و مسلط به زبان های مختلف همکاری دارد.

  • کیفیت مناسب در کنار تعرفه اقتصادی

با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، این روزها تعرفه تایپ برای بسیاری از افراد یک موضوع مهم محسوب می شود. یک مجموعه با سابقه باید بتواند خدمات تایپ خود را با بهترین کیفیت ارائه داده و برای آن ها قیمت مناسبی را نیز در نظر بگیرد.

  • سرعت عمل بالا

سرعت تحویل سفارش از دیگر مواردی است که باید آن ها را بررسی نمایید. طبیعتا مجموعه های با سابقه باید بتوانند سفارشات خود را به دو صورت عادی و فوری ارائه دهند تا هر شخص و یا شرکتی با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب نماید.  

تایپ غیر حضوری

تایپ غیر حضوری

برای ثبت سفارش تایپ غیرحضوری در ایران تایپیست چه باید کرد؟

ایران تایپیست یکی از مجموعه های حرفه ای و با سابقه در کشور است که خدمات تایپ را ارائه می دهد. این مجموعه به واسطه همکاری داشتن با تایپیست های ده انگشتی و حرفه ای در کنار شماست تا بتواند نیازهای شما را در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیتی ایده آل برایتان فراهم نماید.

برای ثبت سفارش تایپ غیر حضوری در مجموعه ایران تایپیست کار سختی پیش روی شما وجود ندارد. کافیست در موتور جستجوی گوگل عبارت ایران تایپیست را سرچ نمایید. بعد از وارد شدن به داخل سایت بر روی گزینه ثبت نام کنید و سفارش دهید کلیک نمایید. در کم تر از دو دقیقه می توانید سفارش خود را ثبت نمایید و تا آماده شدن فاکتور خود کمی منتظر بمانید.

در هر کجای مسیر ثبت سفارش اگر برای شما مشکلی به وجود آمد می توانید 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید تا سوالات خود را رفع نمایید.

قطعا اگر برای اولین بار است که با مجموعه ما همکاری دارید این سوال برایتان به وجود آمده است که سفارشات تایپ شده در چند روز کاری به دست شما می رسند. در پاسخ باید بگوییم المان های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند بر روی زمان تحویل سفارش تاثیر بگذارند.

تعداد کلمات محتوا از فاکتورهای مهمی محسوب می شود که می تواند بر روی زمان تحویل سفارش تاثیر بسیار زیادی بگذارد. طبیعتا زمان تحویل سفارشات حجمی کمی طولانی تر از زمان تحویل سفارشات تک پارتی و کم حجم می باشد.

زبان محتوا را می توان دومین المان مهم دانست که می تواند بر روی زمان تحویل سفارش تاثیر گذار باشد. طبیعتا تحویل سفارشات به زبان های خاص مانند چینی، ژاپنی و... کمی طولانی تر از زمان تحویل سفارشات به زبان های انگلیسی، فارسی و... خواهد بود.

البته ناگفته نماند ایران تایپیست با داشتن بیش از 1000 تایپیست ده انگشتی مسلط می تواند سفارشات شما را در مدت زمانی کوتاه و با کیفیتی ایده آل تحویلتان دهد. کافیست یک بار با ما همکاری داشته باشید تا بتواند به تخصص و مسئولیت پذیری ما پی ببرید.

تایپ غیر حضوری

تایپ غیر حضوری در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ غیر حضوری از روی عکس و pdf

بسیاری از شرکت ها و موسسات تقاضای تایپ متون مختلف از روی عکس و یا فایل های pdf دارند. بسیاری از شرکت های نوپا که تازه قدم در این مسیر گذاشته اند، نمی توانند این کار را با کیفیتی ایده آل و در زمانی مناسب انجام دهند. در اینجاست که باید به دنبال همکاری داشتن با مجموعه های با سابقه که توانایی انجام این کار را دارند را دارند، باشند.

برای تایپ از روی عکس و یا فایل های pdf باید دقت بسیار زیادی به خرج داده شود تا تمامی جزئیات به دقت در متن آورده شود. عمده مشتریان این نوع تایپ غیر حضوری دانشجویان و دانش آموزان هستند تا بتوانند از روی فایل های مختلف یک جزوه مرتب و کاملا دسته بندی شده را در اختیار داشته باشند.

اگر در دسته افراد خود کفا هستید و دوست دارید خودتان این کار را انجام دهید، راه سختی پیش روی شما وجود ندارد. کافیست متن را پیش روی خود قرار دهید و از روی آن شروع به تایپ متن نمایید. قطعا اگر به تایپ ده انگشتی هیچ تسلطی نداشته باشید، در ابتدای مسیر این کار برایتان کمی سخت خواهد بود. به مرور زمان اما می توانید این کار را با سرعت بالایی انجام دهید.

در نقطه مقابل اما اگر در دسته افراد وسواسی محسوب می شوید و دوست دارید متن هایتان بدون نقص برایتان انجام شوند، می توانید کارتان را برون سپاری نمایید. در این حالت خیال شما از بابت کیفیت کاری که به دستتان می رسد، راحت خواهد بود.

ایران تایپیست یکی از مجموعه های با تجربه در این زمینه است که می توانید به آن ها اعتماد نمایید. سفارشات خود را در هر ساعتی از شبانه روز ثبت کرده و منتظر آماده شده آن ها باشید.

تایپ غیر حضوری

تایپ غیر حضوری از روی عکس

تایپ غیر حضوری فایل صوتی

تایپ غیر حضوری از روی فایل های صوتی یکی دیگر از خدمات پر تقاضای این روزها محسوب می شود. بسیاری از دانشجویان و یا شرکت ها روزانه نیاز دارند تا فایل های صوتی آن ها به نوشتار تبدیل شود. طبیعتا انجام این کار کمی سخت می باشد؛ چرا که نیاز به دقت بالایی در انجام آن وجود دارد.

نرم افزارهای بسیار زیادی وجود دارند که می توانند فایل های صوتی شما را به نوشتار تبدیل کنند. از محبوب ترین این نرم افزارهای می توان به speech texter اشاره کرد. کافیست این نرم افزار را دانلود نمایید و متون خود را به صورت بلند بخوانید. مطالبی که توسط شما خوانده می شود عینا تایپ خواهد شد. یک نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این موضوع است که حتما در یک محیط خلوت اقدام به پر کردن صدای خود نمایید تا کار شما با کیفیت انجام شود.

برنامه ورد یکی از برنامه های کاربردی و البته جامعی است که برای تایپ متون مختلف از آن به کرات استفاده می شود. این برنامه برای این که بتواند تمامی نیازهای کاربران خود را رفع نماید، ویژگی های منحصر به فردی دارد. برنامه ورد نیز قابلیت تایپ از روی فایل های صوتی را دارد. کافیست وارد برنامه ورد شوید و سپس از دو دکمه windows+H برای فعال کردن قابلیت گفتار صوتی استفاده نمایید. در ابتدا از شما خواسته می شود میکروفون های خود را چک نمایید تا بتوانید نسبت به عملکرد آن اطمینان داشته باشید. در صورت سالم بودن میکروفون ها حال نوبت به صحبت کردن می رسد تا متونی که توسط شما خوانده می شوند، تبدیل به نوشتار شوند.

برای این که نسبت به نگارش و نبود ایراد املایی در متن اطمینان پیدا کنید، نیاز است تا متن خود را یک بار دیگر بازخوانی نمایید و ایرادات احتمالی موجود در آن ها را رفع کنید.

تایپ غیر حضوری

تایپ فایل صوتی

استخدام تایپیست غیرحضوری و آنلاین

با توجه به بازار خوبی که خدمات تایپ غیر حضوری دارد، این روزها بسیاری از افراد به دنبال تایپیست شدن هستند تا بتوانند از این طریق به درآمد برسند. بسیاری از مجموعه هایی که خدمات تایپ را ارائه می دهند، به دنبال استخدام تایپیست های حرفه ای و تایپ ده انگشتی هستند. برای استخدام شدن در این شرکت ها نیاز است تا یک سری از مهارت ها را فرا بگیرید.

  • تسلط داشتن به کار تایپ

اولین و مهم ترین مهارتی که یک شخص برای همکاری با سایر مجموعه ها باید آن را داشته باشد، موضوع مسلط بودن به کار تایپ است. عموما اکثر شرکت ها برای بالا بردن سرعت تحویل سفارشات خود به دنبال همکاری با تایپیست های ده انگشتی هستند. یک تایپیست حرفه ای باید بتواند فرمول ها، انواع اشکال هندسی و... را تایپ نماید و هیچ محدودیتی در این مورد نداشته باشد.

  • مسلط بودن به زبان های زنده دنیا

یکی دیگر از مهارت هایی که باید یک تایپیست آن ها را داشته باشد، موضوع مسلط بودن به سایر زبان های زنده دنیاست. طبیعتا تایپیست هایی که توانایی تایپ متون به زبان هایی به جز زبان فارسی را دارند، می توانند درآمد بیش تری را از طریق تایپ متون داشته باشند.

  • دقت و سرعت عمل

دقت و سرعت عمل از دیگر فاکتورهایی محسوب می شود که باید یک تایپیست ده انگشتی به آن ها تسلط داشته باشند. بدون داشتن سرعت عمل در تایپ متون مختلف نمی توانید آن طور که باید و شاید به درآمد برسید. البته در کنار این سرعت عمل باید بتوانید دقت خود را نیز بالا ببرید تا متن تایپ شده توسط شما کوچک ترین ایراد نگارشی و یا املایی نداشته باشد.

  • توانایی تایپ از روی فایل های صوتی و pdf

تایپ از روی فایل های pdf و فایل های صوتی یکی دیگر از مواردی است که باید یک تایپیست نسبت به انجام آن ها تسلط داشته باشد. در صورتی که تایپیست ها در انجام این کار ناتوان باشند، قطعا نمی توانند در شرکت های معتبر و با تجربه در زمینه تایپ متون استخدام شوند.

ایران تایپیست به عنوان یکی از مجموعه های فعال در کشور همواره به دنبال استخدام تایپیست برای تایپ غیر حضوری می باشد. اگر دوست دارید با ما همکاری داشته باشید نیاز است تا با یادگیری این مهارت ها رزومه خود را برای ما ارسال نمایید. کارشناسان ما با بررسی این مورد با شما شروع همکاری خواهند داشت.

تایپ غیر حضوری

استخدام تایپیست برای تایپ غیر حضوری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ تخصصیتایپ از دستنویستایپ فایل صوتیلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

متونی که توسط مجموعه ما تایپ می شوند، 7 روز گارانتی دارند. در این مدت زمان اگر کوچک ترین ایرادی در متن وجود داشته باشد، بدون دریافت هزینه ای اضافه آن را برای شما رفع می کنیم.

در خصوص این مورد نمی توان یک صحبت قطعی داشت؛ چرا که المان های بسیار زیادی وجود دارند که می توانند بر روی این مدت زمان تاثیر بگذارند. زبان محتوا و تعداد کلمات دو المان مهم و تاثیر گذار می باشند.

رزومه خود را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان ما آن را بررسی کنند.

کارشناسان ما در کم تر از 2 دقیقه فاکتور شما را صادر می کنند و شما می توانید نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید.


نویسنده: دنیا ذاکری سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1402/2/1 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 825 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ آنلاین خدمات تایپ غیرحضوری سفارش تایپ اینترنتی تایپ غیرحضوری سفارش تایپ آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :