شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ متن

نویسنده: شیرین کرم خانی تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/10/17 ساعت 09:00:00 بازدید: 595 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ متن شاید در اکثر اوقات کار سخت و دشواری است و امروزه از آن جایی که اکثر مردم بی حوصله شده اند و بنابراین ترجیح می دهند که این کار را به موسسه ایران تایپیست بسپارند. تایپ متن خارجی نیز سختی خود را دارد. در این مورد تایپیست های شرکت ایران تایپیست می توانند سفارش شما را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن آماده کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ متن خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ متن برای شبکه های اجتماعی

تایپ متن شبکه های اجتماعی را می توانید به شرکت ایران تایپیست بسپارید. امروزه از آنجایی که تبلیغ و معرفی کسب و کار در شبکه های اجتماعی مهم است، بنابراین اکثر کسب و کارها ترجیح می دهند که در شبکه های اجتماعی، تبلیغ کنند. شما می توانید متناسب با پلت فرم شبکه اجتماعی، سفارش تایپ متن را ثبت کنید. شبکه های اجتماعی مهمترین محل برندسازی و تبلیغ است. قدرت شبکه های اجتماعی بی نظیر است و شما در شبکه های اجتماعی می توانید با بسیاری از کاربران در ارتباط بوده و کسب و کار خود را معرفی کنید.

گاهی اوقات به دلیل تنگی وقت، بسیاری از کاربران متن های صحیح را نمی توانند تالیف کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. در این چنین مواقعی می توانید سفارش خود را به تایپیست های ایران تایپیست بسپارید. در صورتی که شما به دلیل تنگی وقت قادر به تایپ متن شبکه های اجتماعی نیستید می توانید انجام این کار را به تایپیست های ایران تایپیست بسپارید. سفارش شما از هر نوع عادی و فوری با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت انجام می شود. متن شبکه های اجتماعی مهم است و بنابراین شما می توانید همیشه این نوع سفارش را به این موسسه بسپارید. شما می توانید تایپ متن دستنویس را به این موسسه ارسال کنید تا در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. متن شبکه های اجتماعی اگرچه سفارش کوچکی به نظر برسد ولی در هر حال با بالاترین کیفیت ممکن و در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام می رسد. تایپ متن شبکه های اجتماعی مهم بوده و بنابراین شما در هر زمانی می توانید این سفارش را به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. تایپ متن شبکه های اجتماعی را در هر شرایطی می توانید به شرکت ایران تایپیست بسپارید. این سفارش برای اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، تویتر یوتیوب، آپارات انجام می شود.

تایپ متن

تایپ متن شبکه های اجتماعی

 تایپ متن و مطالب پاورپوینت

تایپ متن و مطالب پاورپوینت نیز مانند سایر سفارشات مهم بوده و در این مورد نیز می توانید به تایپیست های ایران تایپیست اعتماد کنید تا کار شما را در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسانند. امروزه پاورپوینت یکی از ابزارهای نمایشی دانشجویان و اساتید است و به همین دلیل اکثر دانشجویان ترجیح می دهند که با این نرم افزار کنفرانس های خود را برگزار کرده، بنابراین می توانند تایپ متن مطالب را به این موسسه ارسال کنند تا در اسرع وقت و با بهترین کیفیت روی نرم افزار پاورپوینت تایپ شود تا بتوانند پرزنت در خور توجهی را در سالن کنفرانس ارائه کنند. حجم مطالب شما تفاوتی نمی کند که چقدر کوتاه یا بلند باشد، تایپیست های ایران تایپیست می توانند در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را به نحو احسن انجام دهند. تایپ متن و مطالب پاورپوینت در بسیاری از مواقع کار در خور توجهی است که می تواند توجه اساتید راهنما و کلیه حضار جلسه را جلب کرده و در نهایت موفقیت دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکترا را رقم بزند.

هر چقدر که کار به نحو شایسته انجام شده باشد به همان اندازه تاثیرگذار خواهد بود، به همین دلیل بهتر است که تایپ متن مطالب پاورپوینت را مانند سایرین به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا بتوانید علاوه بر نمره بالای امتحانی، پایان نامه خود را به بهترین شرایط پرزنت کرده و نسب به بقیه متفاوت ظاهر شوید. در پاورپوینت شما می توانید مطالب علمی، آموزشی، داستانی یا زیرنویس یا ترجمه فایل های صوتی یا ویدیو را ارائه کنید. شما می توانید همه مطالب را به این موسسه ارسال کنید تا آن ها را با فونت های زیبا و با سطربندی های عالی روی نرم افزار پاورپوینت تایپ کنیم. این موسسه می تواند افکت های مورد نظر شما را در این نرم افزار اجرا کند تا پرزنت شما جالب توجه باشد.

تایپ متن

تایپ متن و مطالب پاورپوینت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ متن خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ متن به زبانهای خارجی

تایپ متن زبانهای خارجی برای دانشجویان رشته زبان خارجی ارائه می شود. در این حوزه این امکان وجود دارد که سفارشات به مترجم و زبان شناسان واگذار می شود که هر کدام در حوزه خود مهارت و تخصص لازم را دارند. تایپ درست متون خارجی گاهی اوقات، مشکلاتی دارد ولی تایپیست ها و مترجم های موسسه ایران تایپیست، بر این چالش غلبه کرده و متون را به راحتی تایپ می کنند. تایپ متون خارجی فقط به زبان انگلیسی محدود نمی شود و سایر زبان ها را هم دربرمی گیرد. در این مورد می توانید به این موسسه اعتماد کرده و سفارش خود را به این موسسه بسپارید. تایپیست ها و مترجم های موسسه ایران تایپیست، می توانند تمامی سفارشات تایپ متن خارجی را در اسرع وقت و با کیفیت بالا تایپ می کنند. دانشجویان رشته زبان می توانند این نوع سفارش تایپ متن به زبانهای خارجی را در هر زمانی ثبت کرده و فایل های با کیفیتی را دریافت کنند.

متون خارجی فرانسه و ایتالیایی با مشکلاتی همراه است ولی این قضیه در موسسه ایران تایپیست حل شده و شما می توانید کلیه متون خارجی را به این موسسه بسپارید. متون ویدئوها و فایل صوتی خارجی را نیز می توانید به این موسسه بسپارید. تایپیست های این موسسه پیاده سازی نوشته های فیلم ها و ویدیوها، را با کمال دقت انجام می دهند. متون خارجی کلیه درس های دانشگاهی نیز در این سفارش قرار می گیرند. مربیان آموزشی، دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف می توانند سفارش تایپ متن زبان های خارجی را ثبت کنند. تایپیست ها و مترجم ها کلیه کاراکترهای متون خارجی را به دقت تایپ می کنند. در زبان هایی مانند مانند عربی، چینی، فارسی، یونانی، عبری، ژاپنی، کره ای، بسیاری از زبان های اروپای شرقی کاراکترهای مختلفی دیده می شود که تایپ آن ها لازم ضروری است که در این مورد نیز ایران تایپیست نسبت به سایرین برتری خود را ثابت کرده است.

تایپ متن

تایپ متن زبانهای خارجی

آیا ایران تایپیست سفارش تایپ متن روی فیلم نیز انجام میدهد؟

تایپ متن روی فیلم نیز در موسسه ایران تایپیست انجام می شود. این کار همان زیرنویس کردن فیلم بوده که بعد از ترجمه فیلم انجام می شود. موسسه ایران تایپیست بعد از ترجمه بنا به درخواست مشتری این سفارش را انجام می دهد. گفتگوی شخصیت ها یا راوی داستان، زیرنویس می شود. استودیوهای و دانشجویان رشته های هنری سینما و تلویزیون می توانند این چنین سفارشاتی را ثبت کنند. تایپیست های موسسه این سفارش را با کیفیت بالا انجام می دهند. این سفارش روی فیلم در این موسسه حرفه ای و اصولی انجام می شود. این کار زمان بر بوده و متناسب با حجم فیلم انجام می شود. با افزایش فناوری در فیلم، نحوه نوشتن پیام‌های متنی در فیلمنامه بسیار مهم است. پیام های متنی نه تنها به امری عادی تبدیل شده است، بلکه در ارتباطات روزمره برای اکثر مردم ضروری است.

تایپیست های این موسسه می توانند گفتگوهای شخصیت ها را در سفارش روی فیلم، زیرنویس کنند. زیرنویس کردن به روش هاردساب انجام می شود که همان چسباندن متن به فیلم است و روش هاردساب خود نیز باز تقسیم بندی های دیگری نیز دارد که تخصصی بوده و نیازی به توضیح روش نیست. شما می توانید تایپ متن روی فیلم تولیدی خود را به این موسسه بسپارید تا فیلم آماده شده و شما آن را در وب سایت خود آپلود کنید. فیلم ها و ویدئوهای بلند و کوتاه در انجام سفارش تایپ متن روی فیلم تاثیری ندارد. شما می توانید این چنین ویدئوهایی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این سفارش موجب می شود که مردم بتوانند مفهوم فیلم و ویدیو را درک کرده و راحت متوجه شوند. این سفارش می تواند به زبان خارجی یا فارسی باشد. در هر حال کار با کیفیت بالا انجام می شود. طوری که شما سفارشات بعدی را نیز ثبت خواهید کرد.

تایپ متن

تایپ متن روی فیلم

تایپ متن و تهیه فایل ورد از روی اسناد اداری

اسناد اداری یکی از مهمترین مدارک سازمان های دولتی و خصوصی است. شرکت ها می توانند اسناد اداری را به موسسه ایران تایپیست ارسال کرده و تایپ متن و تهیه فایل ورد را درخواست دهند. امروزه شرکت ها تمامی اسناد خود را در قالب ورد تنظیم می کنند و اسناد قدیمی که به ورد تبدیل نشده اند را می توانید به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا به ورد تبدیل شود. کارکنان شرکت امروزه وظایف سنگین خود را انجام می دهند، به همین دلیل فرصت تبدیل اسناد اداری به ورد وجود ندارد، بنابراین مدیران شرکت های دولتی و خصوصی می توانند این وظیفه را به موسسه ایران تایپیست بسپارند. اسناد اداری، متنوع و مختلف هستند.

سازمان های کوچک و بزرگ دولتی و خصوصی می توانند سفارش اسناد جاری، نیمه جاری و راکد خود را به این موسسه ارسال کنند تا مطابق زمان بندی سفارش با کیفیت بالا انجام شود. خوانایی اسناد اداری مهم بوده تا تایپیست ها بتوانند آن را تایپ کرده و در اختیار مشتری قرار دهند. تبدیل اسناد اداری به ورد موجب دسترسی بهتر به آن ها خواهد شد. سازمان های اداری آموزشی و مدارس، دانشگاه ها، بخش اداری باشگاه ها می توانند اسناد اداری خود را در کمترین زمان به ورد تبدیل کنند. حفظ محرمانگی در این سفارش مهم است و شما مشتریان محترم می توانید این سفارش را با خیال راحت در این موسسه ثبت کنند. شما می توانید اسناد اداری را به صورت حضوری یا به صورت عکس برداری با دوربین موبایل از پنل کاربری خود به این موسسه ارسال کنید. در روش دوم بهتر است که با دوربینی با رزولوشن بالا عکس برداری کنید تا فایل های ارسالی، کیفیت بالایی داشته باشند. تنها در این صورت تایپیست ها می توانند این سفارش را با کیفیت بالایی به انجام برسانند. اسناد اداری همیشه مهم بوده و با تبدیل آن ها به ورد می توانید در فضای بایگانی صرفه جویی کنید.

تایپ متن

تایپ متن اسناد اداری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ متن خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ از دستنویستایپ فایل صوتیفوری ترین تایپ

سوالات متداول

با دوربین موبایل از اسناد عکس گرفته و آن ها از پنل کاربری خود ارسال کنید. در روشی دیگر می توانید با هماهنگی بخش پشتیبانی، عکس های اسناد اداری خود را از تلگرام ارسال کنید.

این سفارش برای فیلم ها و ویدئوهای آموزشی، مستند و داستانی و سرگرمی نیز انجام می شود. متون زیرنویس شده و به فیلم چسبانده می شود.

در این حوزه، مشتریان می توانند متون فایل های صوتی و ویدیو را ارسال کرده و فایل تایپ شده را دریافت کنند. فایل های آموزشی و سرگرمی و دانستنی صوتی و تصویری با کیفیت بالا تایپ می شود.

شما می توانید همه نوع متونی را به موسسه ارسال کنید تا روی نرم افزار پاورپوینت درج شود. محدودیتی در حجم ارسال متون وجود ندارد، ما کار را به بهترین شرایط به شما تحویل می دهیم. 


نویسنده: شیرین کرم خانی تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/10/17 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 595 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ متن آنلاین مرکز تایپ متن فوری تایپ متون علمی تایپ متن خارجی تایپ متن سابتایتل

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :