دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

برای کنکور کارشناسی کدام درس ها را خلاصه نویسی کنیم؟

نویسنده: دانیال فرهادی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/17 ساعت 11:00:00 بازدید: 916 امتیاز 0 از 0 نظر

خلاصه نویسی برای کنکور در ایران تایپیست به صورت تضمینی انجام می گیرد تا تمام داوطلبان به خوبی برای آزمون آماده شوند. سالانه هزاران دانش آموز پشت کنکور هستند و جهت کسب کرسی های رشته های مختلف با هم رقابت می کنند؛ اما در این میان دروسی وجود دارند که برای همه افراد جهت کسب رتبه های برتر، مهمتر از بقیه هستند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هر رشته ای دروس تخصصی دارد که باید به خوبی مطالعه شوند و داوطلب به آنها جهت زدن تست مسلط باشد. این دروس در رشته تجربی دروسی مانند شیمی و زیست شناسی، فیزیک و ریاضی هستند و در انسانی دروس تئوری می باشند که در قالب محفوظات ارائه می شوند، لذا بنا بر رشته ای که برای ادامه تحصیل در دانشگاه مدنظر می باشد و رشته دوران دبیرستان، دروس اولویت بندی شده و در مجموعه ای مانند ایران تایپیست که پذیرای همکاری متخصصین رشته های مختلف از سراسر کشور است، خلاصه شده و ارائه می گردند.

خلاصه نویسی برای کنکور به صورت حرفه ای چکیده هایی را ارائه می دهد که در رتبه تاثیر زیادی دارند؛ زیرا افراد وقتی می بینند کتاب خلاصه شده، توضیحات اضافه حذف گردیده و نکات مهم درج شده است، همچنین به صورت درختی خلاصه شده یعنی علت و ملول پشت سر هم قرار گرفته با تمرکز بیشتری  مطالعه نموده و به راحتی مطالب را به خاطر می سپارند. وقتی  تعداد کتابها زیاد است نیاز به مطالعه خلاصه ها جهت تسلط کامل واقعا حس می گردد و این خلاصه نویسی برای کنکور می تواند به داوطلب در کسب رتبه برتر کمک نماید.

لذا هر کتابی را با چنین خلاصه نویسی می توان آموخت. در همین راستا نیز متخصصین ایران تایپیست همواره سعی می کنند کتابها و جزواتی را که به آنان جهت خلاصه نویسی برای کنکور ارجاع میشود، به دقت انجام داده و با توجه به اینکه تجربه کنکورهای سالهای قبل را نیز دارند و میدانند کدام مطلب باید در خلاصه ذکر گردد، از اضافه گویی پرهیز کرده و مطالبی را در متن می گنجانند که هم مهم هستند و مورد سوال می باشند.

همچنین در یک خلاصه نویسی برای کنکور اصولی مطالب مهم به صورت سلسله وار ذکر می کنند و پیوستگی رعایت می شود تا پراکندگی مطالب از میزان یادگیری نکاهد. هدف از خلاصه نمودن؛ متمرکز کردن مطالب مهم در کنار هم می باشد تا تمرکز بر روی آنها افزایش یابد.

برای کنکور کارشناسی کدام درس ها را خلاصه نویسی کنیم؟

کیفیت خلاصه نویسی برای کنکور


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خلاصه نویسیهزینه خلاصه نویسیخدمات مقالهطراحی گرافیکی

سوالات متداول

بله، خلاصه نویسی تمامی کتابهای منبع کنکور در ایران تایپیست  با توجه به همکاری افراد متخصصی رشته های مختلف،  در هر حجمی انجام می شوند.

بله، در  ایران تایپیست خلاصه نویسی کتابهای کنکور به کسانی سپرده می شود که متخصص حرفه ای و  باتجربه هستند، لذا میتوان به آنها اطمینان نمود.

تنها کافی است افراد در سایت ایران تایپیست ثبت نام نموده و خلاصه نویسی را به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایند و بعد از پرداخت هزینه، سفارش را قطعی کنند.

بله، متخصصین رشته های مختلف با ایران تایپیست همکاری می نمایند، به همین دلیل خلاصه نویسی برای کنکور های مختلفی همچون کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری انجام می شود.


نویسنده: دانیال فرهادی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/17 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 916 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی آزمون کنکور خلاصه نویسی حرفه ای کنکور خلاصه سازی برای کنکور خلاصه نویسی فوری برای کنکور خلاصه نویسی کنکوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :