پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

برای داشتن ترجمه فارسی به انگلیسی دقیق به کجا مراجعه کنیم؟

نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/22 ساعت 11:00:00 بازدید: 386 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فارسی به انگلیسی دقیق را نمی توان در هر موسسه ترجمه ای پیدا کرد. برای داشتن یک ترجمه با کیفیت فارسی به انگلیسی دقیق شما می توانید به موسسه ایران تایپیست مراجعه کنید. ثبت سفارش در این موسسه هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

قبلا به نحوه سفارش به صورت غیر حضوری یا آنلاین در ایران تایپیست آشنا شدید. شما می توانید مراحل ثبت سفارش را به صورت حضوری نیز در شعبه های ایران تایپیست انجام دهید. شما زمانی که به موسسه ایران تایپیست مراجعه کردید، می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه سفارش خود را ثبت کنید. پس از دریافت فاکتور سفارش می توانید تصمیم بگیرید که همکاری را با این مجموعه ادامه دهید یا خیر.

ایران تایپیست در تمامی شهر های ایران مترجم دارد. اما شعبه اصلی این موسسه در تهران قرار دارد. بنابراین نمی توان در تمامی شهر به سفارش را به صورت حضوری ثبت کرد. اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا شما می توانید به صورت آنلاین در کمتر از 5 دقیقه مراحل ثبت سفارش را انجام دهید. در حقیقت ترجمه فارسی به انگلیسی دقیق یکی از خدمات منحصر به فرد مجموعه ایران تایپیست است که توسط مترجمان حرفه ای و مسلط به زبان انگلیسی انجام می شود. این مجموعه کیفیت خدمات خود را کاملا تضمین می کند. ایران تایپیست به مشتریان خود این اطمینان را می دهد که تمامی ترجمه های این موسسه توسط مترجمان انسانی انجام می شود و به هیچ عنوان از نرم افزار های ترجمه استفاده نخواهد کرد. مشتریان برای اطمینان بیشتر می توانند با سفارش های کوتاه کیفیت ترجمه در موسسه ایران تایپیست را امتحان کنند. از مزیت های این موسسه می توان به تحویل سفارش ها در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. بنابراین ایران تایپیست می تواند گزینه ای مناسب برای جبران کمبود وقت دانشجویان، اساتید، پژوهشگران و ... باشد.

برای داشتن ترجمه فارسی به انگلیسی دقیق به کجا مراجعه کنیم؟

ایران تایپیست گزینه ای مناسب برای ترجمه های دقیق


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه تخصصیترجمه دانشجوییترجمه دانشجویی

سوالات متداول

خیر، ترجمه های فارسی به انگلیسی دقیق کار نسبتا دشواری می باشد و این خدمات را نمی توان در هر موسسه ترجمه ای پیدا کرد. زیرا این ترجمه ها باید توسط افراد مسلط به زبان انگلیسی انجام شود.

مشتریان می توانند سفارش های خود را در ایران تایپیست به صورت حضوری و آنلاین ثبت کنند.

زیرا این مجموعه با مدیریت صحیح و سیاست گذاری های دقیق توانسته است که خدمات خود را با کیفیت بالا و هزینه مناسب به مشتریان خود ارائه دهد.

بله، تمامی اعضای این مجموعه تلاش می کنند که سفارش ها در کمترین زمان ممکن به دست مشتریان برسند. البته ناگفته نماند مشتریان می توانند با ثبت سفارش فوری، ترجمه خود را در مدت زمان کوتاه نیز تحویل بگیرند.


نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/22 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 386 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مرکز ترجمه فارسی به انگلیسی دقیق سایت ترجمه فارسی به انگلیسی دقیق سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی دقیق موسسه ترجمه فارسی به انگلیسی دقیق ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی دقیق

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :