جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

برای تهیه پاورپوینت پایان نامه از چه تمی استفاده کنیم؟

نویسنده: سیما خورشیدی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/4/27 ساعت 20:00:00 بازدید: 399 امتیاز 5 از 1 نظر

در تهیه پاورپوینت پایان نامه  اولین مرحله‌ای که باید وقت و انرژی زیادی را صرف آن کرد، انتخاب قالب یا همان تم مناسب برای پاورپوینت است. قالب پاورپوینت از آن جهت حائز اهمیت است که انتخاب‌های بعدی شما را در تهیه پاورپوینت پایان نامه تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. در انتخاب تم برای ساخت اسلاید و در نهایت ارائه پاورپوینت برای جلسه دفاع باید حساسیت ویژه‌ای را اعمال کرد. زیرا جلسه دفاع یک جلسه رسمی با حضور افراد آکادمیک بوده که در طول تحصیل و خدمت خود، با دیدن انواع پاورپوینت‌های مختلف، انتظارات بالاتر و بهتری را برای تهیه آن دارند و از نگاه آنان نکاتی مدنظر است که شاید یک فرد و اپراتور عادی تهیه پاورپوینت پایان نامه آن را نتواند تشخیص دهد. به همین جهت برای تهیه اسلاید‌های مدنظرتان باید قالبی را انتخاب کنید که در درجه اول کودکانه نباشد و در درجات بعدی با موضوع مورد بررسی شما سنخیت داشته باشد و در انتخاب رنگ‌ها و پس زمینه از جهت چگونگی نشان داده شدن در صفحه نمایشگر برای حضار، هوشمندانه گام برداشته شود.

از آنجایی که روز دفاع برای هر دانشجویی اعم از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری روز بسیار مهمی تلقی می‌شود و پژوهشگر درصدد آن است که تمام زحمات دوران تحصیلی خود را در روز دفاعیه به بهترین و کامل‌ترین شکل ممکن ارائه کند، لذا باید در انتخاب پس زمینه و تم پاورپوینت بسیار محافظه کارانه و خلاقانه عمل کرد و از رنگ آمیزی‌های بی‌مورد و طرح‌های شلوغ و پیچیده که نگاه بیننده را خسته می‌کند و توجه او را از سخنرانی شما دور می‌سازد، جلوگیری کرد.

اگر دانشجویی کمال طلب هستید و انتظار بهترین‌ها را برای خود و روز دفاعیه خود دارید و می‌خواهید تهیه پاورپوینت پایان نامه شما به گونه‌ای جذاب و پر محتوا باشد، کافیست در ایران تایپیست ثبت سفارش کنید تا کارشناسان و طراحان ما متناسب با موضوع شما، تم و قالبی درخور و شایسته را برایتان تدارک ببینند.

برای تهیه پاورپوینت پایان نامه از چه تمی استفاده کنیم؟

بهترین قالب برای تهیه پاورپوینت پایان نامه

سوالات متداول

زیرا به صورت مستقیم روی انتخاب‌های دیگر شما اعم از رنگ فونت و عکس‌ها تاثیرگذار است و بیشترین حجم از بازدید بیننده را به خود اختصاص می‌دهد.

بله. ایران تایپیست برای آنکه بهترین پاورپوینتی مناسب تهیه کند، قالب و تم را متناسب با موضوع شما طراحی خواهد کرد.

بله این امکان وجود دارد و شما می‌توانید نمونه قالب‌های مد نظر خود را معرفی کنید تا با انجام مشاوره بهترین قالب مورد نظر برای انجام سفارش شما انتخاب گردد.

خیر. در ابتدا برای ثبت نهایی سفارش شما فقط باید 60% از مبلغ کل هزینه را پرداخت کنید و در انتها، در زمان تحویل فایل، 40% باقی مانده را پرداخت خواهید کرد.


نویسنده: سیما خورشیدی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/4/27 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 399 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تهیه تم پاورپوینت پایان نامه تهیه قالب پاورپوینت پایان نامه تهیه پاورپوینت پایان نامه کارشناسی تهیه پاورپوینت پایان نامه اینترنتی بهترین سایت تهیه پاورپوینت پایان نامه

دیدگاه کاربران

مینا سبحانی | 1400-8-3 ساعت 09:32:02 امتیاز :

ریزه کاریای پاورپوینتم به طرز جالبی رعایت شده بود. آفرین به تیم تخصصیتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :