جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تهیه پاورپوینت پایان نامه

نویسنده: فرهاد محمدی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/4/27 ساعت 14:02:59 بازدید: 511 امتیاز 4 از 1 نظر

اگر دانشجو باشید با عبارت تهیه پاورپوینت پایان نامه آشنا هستید و می‌دانید که این عبارت استرس خاصی را در همه دانشجویان ایجاد می‌کند و تنها شما نیستید که تهیه پاورپوینت پایان نامه برایتان سخت و دردسرساز تلقی می‌شود. تهیه پاورپوینت پایان نامه برای دانشجویان کارشناسی تا دکتری، باید مطابق اصول و ضوابط خاصی انجام شود تا علاوه بر نشان دادن آمادگی و تسلط شما بر موضوع مورد مطالعه، جذابیت‌های بصری را برای بینندگان و علی‌الخصوص داوران ایجاد کند تا حتی کسری از ثانیه از توجه مخاطبانتان دور نمانید و تا پایان جلسه ارائه و دفاع تمام هوش و حواس آن‌ها را معطوف به سخنرانی و پاورپوینت خود کنید. علاوه بر محتوای ارائه شده و کیفیت کار علمی شما، چگونگی تهیه پاورپوینت پایان نامه هم در کسب نمره این واحد بسیار حائز اهمیت است و همه دانشجویان بر این نکته واقف هستند و تلاش در تهیه بهترین نسخه از پاورپوینت برای جلسه دفاع خود دارند. به همین منظور ایران تایپیست با گرد هم آوردن بهترین تیم تخصصی تهیه پاورپوینت پایان نامه از سراسر کشور این خدمات را به صورت ارجاع‌های اختصاصی در دسترس شما قرار داده است. برای آشنایی بیشتر با خدمات تهیه پاورپوینت پایان نامه ایران تایپیست در ادامه مقاله با ما همراه باشید...

بهترین مرکز تهیه پاورپوینت پایان نامه کجاست؟

تهیه پاورپوینت پایان نامه کاملا سلیقه‌ای است. اما در تهیه آن باید تشریفات و ضوابط خاصی که مورد نظر داوران و آموزش دانشگاه است،‌ رعایت شود تا امتیاز این مرحله به صورت کامل کسب شود. در سطح شهر، مراکز مختلفی را می‌بینید که با انواع روش‌ها خدمات تهیه پاورپوینت پایان نامه خود را تبلیغ می‌کنند. اما آن چه که بسیار حائز اهمیت است، آن است که آیا همه‌ی این مراکز توانایی تهیه پاورپوینت تخصصی برای پایان نامه شما جهت ارائه در جلسه دفاع را دارند؟ آیا همه‌ی آن‌ها از ضوابط تهیه پاورپوینت پایان نامه آشنا هستند؟ آیا بر موضوع پایان نامه شما و نکات کلیدی آن واقف هستند؟ آیا می‌دانند که از کدام مبحث اسلاید تهیه کنند و کدام مبحث را به صورت گذری اشاره کنند؟ پاسخ کاملا روشن است. خیر. زیرا افرادی که در زمینه تهیه اسلاید برای پاورپوینت در این مراکز مشغول به کار هستند، تخصص کافی در رشته شما ندارند و در واقع اپراتور تهیه پاورپوینت پایان نامه هستند و احتمالا هم برای انجام سفارش شما هزینه‌ی گزافی را در فاکتورتان اعمال می‌کنند.

اما در این میان، مرکز تخصصی ایران تایپیست با در اختیار داشتن بهترین تیم تهیه پاورپوینت پایان نامه که فارغ‌التحصیل از رشته‌های مختلف هستند و در تحصیل و رشته‌ی خود جزو تاپ‌ترین‌ها بوده‌اند، سفارش شما را به صورت ارجاع‌های تخصصی انجام می‌دهد. به همین ترتیب اسلاید‌های پاورپوینت شما علاوه بر داشتن بهترین کیفیت و ظاهر، کاملا علمی و تخصصی تهیه خواهد شد و با استفاده از قالب‌های مرتبط با عنوان پایان نامه شما، متناسب‌ترین ایده‌ها را به کار می‌گیرد.

یکی از دغدغه‌های ایران تایپیست آن است که همه‌ی افراد از سراسر کشور به بهترین امکانات شهرهای بزرگ مانند تهران، دسترسی داشته باشند، به همین دلیل این هلدینگ تخصصی، خدمات تهیه پاورپوینت پایان نامه را علاوه بر ارائه‌های حضوری در تهران و شهرهای دارای نمایندگی، به صورت غیرحضوری و آنلاین نیز برای دیگر نقاط کشور عرضه می‌کند تا همگان بتوانند از آن استفاده کنند.

تهیه پاورپوینت پایان نامه

بهترین مرکز تهیه پاورپوینت برای پایان نامه

 

نکات طلایی در تهیه پاورپوینت پایان نامه

تهیه پاورپوینت پایان نامه شاید ساده به نظر برسد اما اگر به دنبال تهیه بهترین پاورپوینت هستید تا از جلسه دفاع سربلند بیرون بیایید و نمره کامل از این بخش را دریافت کنید باید نکاتی را در نظر بگیرید و در طول تهیه اسلاید و پاورپوینت آن‌ها را مد  نظر قرار دهید. در تهیه پاورپوینت پایان نامه نیازی ندارید که از تمامی مباحث اسلاید درست کنید و تمامی متن را درون پاورپوینت بگنجانید و آن را سرشار از متن و نوشتار کنید، بلکه باید به صورت تیتر وار و خلاصه نکات برجسته و مبحث‌های خاص را در آن بیان کنید و توضیح مفصل آن را با بیان کلامی تکمیل کنید. همچنین طراحی اسلاید‌ها، تعداد آن‌ها و سخنرانی خود را باید در 15 تا 20 دقیقه جوری تنظیم کنید که مختصر و مفید به بیان تمامی نکات مهم پرداخته باشید. در تهیه پاورپوینت پایان نامه باید دقت کنید که اسلایدها شماره صفحه داشته باشند و بهتر است در ساختار اسلاید‌هایتان از لوگوی دانشگاه خود نیز استفاده کنید که بدین ترتیب به کار خود ارزش و اعتبار خواهید بخشید. به غیر از نکات گفته شده، باید دقت کنید که پاورپوینت شما شامل صفحه اول جهت شروع سخنرانی و معرفی پروژه و صفحه انتهایی شامل تشکر و قدردانی از حضار باشد. با رعایت این موارد و استفاده از افکت‌ها و اینفوگرافیک‌های جذاب و خلاقانه شما می‌توانید بهترین پاورپوینت را در اختیار داشته باشید.

اما اگر مهارت کافی جهت انجام تک تک مراحل ندارید و فرصت لازم برای تهیه پاورپوینت پایان نامه را در برنامه خود نمی‌بینید، کافی است این کار را به دست متخصصین ما در ایران تایپیست بسپارید. کارشناسان ما به دلیل داشتن تجربه بالا و مهارت کافی قادر به تهیه بهترین پاورپوینت برای شما مطابق شیوه نامه‌ی دانشگاهتان هستند و به ضرس قاطع می‌توان گفت که عملکرد تیم ما به گونه‌ای است که شما را به سمت کسب بالاترین نمره از لحاظ خلاقانه‌ترین پاورپوینت سوق خواهد داد.

تهیه پاورپوینت پایان نامه

تکنیک‌های تهیه پاورپوینت پایان نامه

 

برای تهیه پاورپوینت پایان نامه از چه تمی استفاده کنیم؟

در تهیه پاورپوینت پایان نامه  اولین مرحله‌ای که باید وقت و انرژی زیادی را صرف آن کرد، انتخاب قالب یا همان تم مناسب برای پاورپوینت است. قالب پاورپوینت از آن جهت حائز اهمیت است که انتخاب‌های بعدی شما را در تهیه پاورپوینت پایان نامه تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. در انتخاب تم برای ساخت اسلاید و در نهایت ارائه پاورپوینت برای جلسه دفاع باید حساسیت ویژه‌ای را اعمال کرد. زیرا جلسه دفاع یک جلسه رسمی با حضور افراد آکادمیک بوده که در طول تحصیل و خدمت خود، با دیدن انواع پاورپوینت‌های مختلف، انتظارات بالاتر و بهتری را برای تهیه آن دارند و از نگاه آنان نکاتی مدنظر است که شاید یک فرد و اپراتور عادی تهیه پاورپوینت پایان نامه آن را نتواند تشخیص دهد. به همین جهت برای تهیه اسلاید‌های مدنظرتان باید قالبی را انتخاب کنید که در درجه اول کودکانه نباشد و در درجات بعدی با موضوع مورد بررسی شما سنخیت داشته باشد و در انتخاب رنگ‌ها و پس زمینه از جهت چگونگی نشان داده شدن در صفحه نمایشگر برای حضار، هوشمندانه گام برداشته شود.

از آنجایی که روز دفاع برای هر دانشجویی اعم از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری روز بسیار مهمی تلقی می‌شود و پژوهشگر درصدد آن است که تمام زحمات دوران تحصیلی خود را در روز دفاعیه به بهترین و کامل‌ترین شکل ممکن ارائه کند، لذا باید در انتخاب پس زمینه و تم پاورپوینت بسیار محافظه کارانه و خلاقانه عمل کرد و از رنگ آمیزی‌های بی‌مورد و طرح‌های شلوغ و پیچیده که نگاه بیننده را خسته می‌کند و توجه او را از سخنرانی شما دور می‌سازد، جلوگیری کرد.

اگر دانشجویی کمال طلب هستید و انتظار بهترین‌ها را برای خود و روز دفاعیه خود دارید و می‌خواهید تهیه پاورپوینت پایان نامه شما به گونه‌ای جذاب و پر محتوا باشد، کافیست در ایران تایپیست ثبت سفارش کنید تا کارشناسان و طراحان ما متناسب با موضوع شما، تم و قالبی درخور و شایسته را برایتان تدارک ببینند.

تهیه پاورپوینت پایان نامه

بهترین قالب برای تهیه پاورپوینت پایان نامه

 

نحوه تهیه پاورپوینت پایان نامه کارشناسی ارشد چگونه است؟

تهیه پاورپوینت پایان نامه برای مقطع کارشناسی ارشد به مراتب مهم‌تر و اساسی‌تر از تهیه پاورپوینت پایان نامه برای مقطع کارشناسی است و دانشجویان این مقطع به اهمیت بالای آن به خوبی واقف هستند. آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که چگونه بهترین پاورپوینت را برای جلسه دفاع کارشناسی ارشد تهیه کنم؟ آیا با اصول و قواعد تخصصی برای تهیه پاورپوینت پایان نامه کارشناسی ارشد آشنا هستید؟ همانطور که مستحضرید، کیفیت فایل پاورپوینت شما، تاثیر به سزایی در اعتماد به نفس و قدرت ارائه شما دارد و با انجام دسته‌بندی و تلخیص اصولی پایان نامه باید سعی کنید در عین سادگی پاورپوینت، نکته‌ای نیز از قلم نیفتد. همچنین روند منطقی و پیوسته‌ای را در ارائه مطالب باید پیشه کنید و مطابق با سیر دقیق پایان نامه جهت دریافت نتیجه لازم، اسلاید‌هایتان را طراحی کنید. از مطالعات پیشین و نتایجی که دیگر پژوهشگران به دست آورده‌اند اسلایدی تهیه کنید و هدف خود را برای انجام کارتان و برتری آن نسبت به مطالعات قبلی بیان کنید و اطلاعات و نتایج به دست آمده را در قالب جدول و یا نمودارهای جذاب ارائه دهید. دقت کنید که اگر در طی انجام پروژه‌تان از تست‌های عملیاتی و آزمایشگاهی نیز استفاده کرده‌اید، مستندات آن را ارائه کرده و به تجزیه و تحلیل نتایج بدست آمده بپردازید. تمامی موارد گفته شده باید در تعداد اسلایدهایی معقول گنجانده شوند و در عین حال نیز باید در حد 15 تا 20 دقیقه پرزنتیشن خود را به اتمام برسانید تا وقت برای جلسه پرسش و پاسخ نیز باقی بماند.

اگر وقت و مهارت کافی برای تهیه پاورپوینت پایان نامه کارشناسی ارشد خود ندارید، نگران نباشید، ایران تایپیست با در اختیار داشتن بهترین ابزار و تخصصی‌ترین افراد، پاورپوینت شما را در سه حالت عادی، نیمه فوری و فوری ارائه می‌دهد و خیالتان را از بابت کیفیت و رعایت قوانین اصولی پاورپوینت جلسه دفاعیه آسوده می‌کند. شما می‌توانید سفارش تهیه پاورپوینت پایان نامه خود را در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی ایام هفته سفارش خود را ثبت و از طریق پنل کاربری پیگیری کنید.

تهیه پاورپوینت پایان نامه

بهترین پاورپوینت برای جلسه دفاع کارشناسی ارشد

 

دریافت نمونه تهیه پاورپوینت پایان نامه به صورت رایگان

در هر مرکز و موسسه‌ای که می‌خواهید ثبت سفارش برای تهیه پاورپوینت پایان نامه کنید، برای اطمینان خاطر از کیفیت و چگونگی کار بهتر است که درخواست دریافت نمونه کار برای تهیه پاورپوینت پایان نامه داشته باشید تا هم به صورت عملی کار را بررسی کنید و هم وقت و هزینه خود را تلف نکنید و از نتیجه کار خاطر جمع باشید. از آن‌جایی که تهیه پاورپوینت پایان نامه کاری بسیار تخصصی و حساس است و در عین حال بیانگر میزان دقت، هنر و اعتبار شما در روز دفاعیه است، باید به دست افرادی سپرده شود که علاوه بر داشتن مهارت کافی برای تهیه پاورپوینت، تخصص لازم را در حیطه کاری شما را نیز داشته باشند و با سرتیترهای مهم جهت ساخت اسلاید مناسب و مانور بر روی آن‌ها، آشنا باشند و بدانند که کدام قسمت نیاز به خلاصه کردن، کدام قسمت نیاز به حذف کردن و در نهایت کدام قسمت نیاز به توضیحات تفصیلی و شرح جزئیات دارد.

ایران تایپیست برای رفاه حال مشتریانش و برای آن که کاربران بتوانند با خیالی آسوده سفارش تهیه پاورپوینت پایان نامه خود را ثبت کنند امکان دریافت نمونه پاورپوینت را به صورت رایگان برای سفارشات حجیم فراهم کرده است تا با مشاهده‌ی قالب طراحی شده نظرات خود را بیان کنند تا مطابق سلیقه خودشان، موارد مورد نیاز لحاظ شود. همچنین کاربران می‌توانند با ارسال نمونه پاورپوینت‌های مورد نظرشان، سفارش خود را تکمیل کنند تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن طراحی‌ها و آماده‌سازی سفارش را شروع کنند. تجربه نشان داده است که تبحر و سلیقه‌ی طراحان و کارشناسان تهیه پاورپوینت ما همواره مورد قبول کاربران بوده است و به دلیل حساسیت و مهارتی که این افراد دارند، نتیجه‌ی کار برای مشتری رضایت بخش است اما با این وجود امکان بیان نظرات و سلیقه مورد نظر شما در پنل کاربری فعال گردیده است تا مطابق با همان، کار تهیه پاورپوینت پایان نامه برای شما شروع شود.

تهیه پاورپوینت پایان نامه

دریافت نمونه پاورپوینت به صورت رایگان در ایران تایپیست

سوالات متداول

زیرا این مرکز با به کارگیری تیمی متخصص و حرفه‌ای برای ساخت پاورپوینت شما ارجاع‌های تخصصی دارد و پاورپوینت شما به دست افرادی سپرده می‌شود که در همان زمینه تحصیل کرده‌اند.

انتخاب قالب، پرهیز از زیاده‌گویی، انتخاب مناسب عکس، شماره‌گذاری اسلایدها و... از نکاتی مهم در تهیه پاورپوینت مناسب برای پایان نامه هستند.

زیرا به صورت مستقیم روی انتخاب‌های دیگر شما اعم از رنگ فونت و عکس‌ها تاثیرگذار است و بیشترین حجم از بازدید بیننده را به خود اختصاص می‌دهد.

بله، ایران تایپیست این امکان را برای همگان در بستر اینترنت فعال کرده است و در حفظ فایل شما اصل امانتداری و اخلاق‌مداری را رعایت خواهد کرد.


نویسنده: فرهاد محمدی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/4/27 ساعت 14:02:59 تعداد بازدید: 511 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تهیه پاورپوینت پایان نامه ارشد تهیه پاورپوینت پایان نامه لیسانس تهیه پاورپوینت پایان نامه دکتری مرکز تهیه پاورپوینت پایان نامه تهیه پاورپوینت پایان نامه فوری

دیدگاه کاربران

ساناز ادیبانی | 1400-8-3 ساعت 09:55:05 امتیاز :

اگه پاورپوینتتون نبود نمیدونم چجوری باید دفاع میکردم. ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :