جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

برای ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری به چند روز زمان نیاز است؟

نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/5 ساعت 18:00:00 بازدید: 311 امتیاز 0 از 0 نظر

مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری به عوامل گوناگون وابسته می باشد. به طور مثال مدت زمان لازم برای ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری یک متن 10 صفحه ای با مدت زمان لازم برای ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری یک متن 500 صفحه ای کاملا متفاوت می باشد. بنابراین تعداد صفحات در مدت زمان ترجمه تاثیر گذار می باشد. عامل بعدی تعداد کلمات و اصطلاحات دشوار متن می باشد. هر چقدر که متن تخصصی تر باشد ترجمه این متن نیز به مدت زمان بیشتری نیاز دارد. مترجمان ایران تایپیست به دلیل تجربه بالا و مسلط بودن به زبان انگلیسی قادر به انجام سریع سفارش های می باشد اما اگر مشتریانی بخواهند فایل خود را سریع تر از زمان مورد نیاز تحویل بگیرند می توانند این موضوع را با کارشناسان ایران تایپیست در میان بگذارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کارشناسان سفارش این مشتریان را به صورت فوری ثبت می کنند. سفارش فوری ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری عمدتا در مدت زمان کوتاهی مثلا چند ساعت یا چند روزه انجام می شود. هزینه دستمزد مترجم در سفارش فوری دو برابر سفارش های معمولی می باشد زیرا در این سفارش ها مترجم باید فشار بیشتری را تحمل کند و کار دشوار تری دارد. بسیاری از افراد نگران کاهش کیفیت ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری در سفارش های فوری می باشند. در حقیقت سفارش های فوری تنها به مترجمان حرفه ای سپرده می شود؛ بنابراین ایران تایپیست به این مشتریان اطمینان می دهد که ترجمه با کیفیتی را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند. مشتریان موسسه ایران تایپیست می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری ترجمه خود را سفارش دهند. کارشناسان این مجموعه در سفارش های غیر حضوری یا آنلاین در کمتر از 5 دقیقه با مشتریان ارتباط برقرار می کنند و آنها را با نحوه چگونگی ثبت سفارش و هزینه سفارش مورد نظر آشنا می کنند.

برای ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری به چند روز زمان نیاز است؟

تحویل سریع و آسان ترجمه در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه تخصصیترجمه مقاله ISIترجمه متن

سوالات متداول

مدت زمان لازم برای ترجمه به عواملی مانند: تعداد صفحات ترجمه، دشواری متن، با تجربه بودن مترجم و ... بستگی دارد.

بله، مشتریان می توانند سفارش های خود را در ایران تایپیست به صورت فوری ثبت کنند. تا سفارش آنها در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه شود.

بله، مترجمان ایران تایپیست تجربه بسیار بالایی در زمینه ترجمه فارسی به انگلیسی دارند و همین امر سبب می شود تا سفارش های فوری را نیز با کیفیت بالا انجام دهند.

هزینه دستمزد مترجمان در سفارش های فوری به دلیل دشواری کار، دو برابر سفارش های معمولی می باشد.


نویسنده: سارا اخلاقی ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/5 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 311 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سریعترین ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری فوری ترجمه سریع فارسی به انگلیسی حسابداری ترجمه یکروزه فارسی به انگلیسی حسابداری فوری ترین ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :