چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

برآورد آنلاین هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متن

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/26 ساعت 11:23:43 بازدید: 486 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه نهایی ترجمه فارسی به انگلیسی متن در ایران تایپیست بر اساس تعداد کلمات مشخص می شود. به طور متوسط در یک صفحه ترجمه ایران تایپیست 250 کلمه می باشد. البته ناگفته نماند هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متن عمومی، تخصصی و تخصصی ویژه با یکدیگر کاملا متفاوت می باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

زمانی که شما سفارش خود را در ایران تایپیست ثبت می کند کارشناسان این مجموعه در کمترین زمان ممکن هزینه سفارش را محاسبه می کنند و صورتحساب را برای مشتریان ارسال می کنند. مشتریان قبل از ثبت سفارش می توانند در سایت ایران تایپیست لیست هزینه های ترجمه ها را نیز مشاهده کنند و در این سایت هزینه ترجمه های خود را به صورت تقریبی و آنلاین محاسبه کنند. اما اگر مشتریان هزینه را به صورت دقیق بخواهند می توانند با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنند و پس از مشاهده صورتحساب تصمیم بگیرند که می خواهند همکاری خود را با ایران تایپیست ادامه دهند یا سفارش خود را لغو کنند.

در سال 1399 هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متن عمومی به ازای هر صفحه 250 کلمه ای برابر 6250 تومان و برای متن های تخصصی و تخصصی ویژه به ترتیب برابر 11750 و 16250 تومان می باشد. البته ایران تایپیست با افزایش تعداد صفحات سفارش شما تخفیف های مختلفی را در نظر می گیرد. به طور مثال اگر سفارش شما از 500 صفحه بیشتر باشد ایران تایپیست برای این سفارش 13 درصد تخفیف خواهد داد. بنابراین این مزیت ایران تایپیست برای دانشجویان و اساتید که می خواهند کتاب ترجمه کنند فرصت خوبی است تا کتاب خود را با هزینه ای کمتر و در مدت زمان کم ترجمه کنند. البته ایران تایپیست تخفیف های کمتری را نیز برای سفارش های کوتاه دارد به طور مثال به ازای سفارش های که تعداد صفحات آنها بین 10 تا 24 می باشد ایران تایپیست 3 درصد تخفیف می دهد.

برآورد آنلاین هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متن

ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهخدمات مقاله خدمات دانشجوییچاپ و نشر کتاب

سوالات متداول

بله، تمامی هزینه سفارش های ترجمه در ایران تایپیست مقرون به صرفه می باشد.

بله، ایران تایپیست بسته به تعداد صفحات ترجمه به مشتریان خود از 3 تا 13 درصد تخفیف می دهد.

هزینه سفارش ها بر اساس تعداد کلمات متن تعیین می شود. البته سختی های کار نیز هزینه ای سفارش را افزایش خواهد داد. بنابراین برای مشخص شدن هزینه دقیق سفارش می توانید با کارشناسان ایران تایپیست ارتباط برقرار کنید.

بله مشتریان می توانند هزینه تقریبی سفارش خود را با استفاده از لیست هزینه های ترجمه فارسی به انگلیسی در ایران تایپیست محاسبه کنند.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/26 ساعت 11:23:43 تعداد بازدید: 486 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی متن برآورد قیمت ترجمه فارسی به انگلیسی تخمین هزینه ترجمه به انگلیسی هزینه آنلاین ترجمه فارسی به انگلیسی محاسبه آنلاین ترجمه به انگلیسی متن

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :