شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بازنویسی مطابق اصول seo به چه معناست؟

نویسنده: ندا احمدی فر بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/5/24 ساعت 09:00:00 بازدید: 449 امتیاز 5 از 1 نظر

اصول seo متشکل از قوانینی است که به افزایش امتیاز سایت می‌انجامد. این اصول روی محتوا‌های متنی که قرار است در سایت بارگذاری شوند پیاده می‌شوند. اگر بخواهیم اصول seo را در یک جمله شرح دهیم می‌توان این جمله را بیان کرد که:

" اصول seo مجموعه قوانینی است که در محتوا اجرا می شود تا متن  بهینه سازی گردد."

بازنویسی مطابق اصول seo به چه معناست؟ 

بازنویسی به چه معناست؟

 

نحوه چینش، نگارش و انتخاب بهترین کلمات مهم‌ترین اصل در بهره‌مندی از اصول seo است. از جمله روش‌هایی که برای تولید محتوا متنی کاربرد دارد بازنویسی است. بازنویسی محتوا به این معناست که نویسنده منابع دیگر را مطالعه می‌کند، از تجارب خود بهره می‌برد و محتوا غیر‌کپی به مشتری ارائه می‌دهد. علاوه بر کپی‌نبودن متن بازنویسی شده، می‌بایستی اصول سئو نیز در آن رعایت شده باشد. اصول seo در بازنویسی به چه معناست؟ در بازنویسی اصول seo زمانی معنا پیدا می‌کند که قرار است محتوا هدف در سایت بارگذاری شود. در اصل بازنویسی باید به گونه‌ای باشد که از تمام اصول seo پیروی کند. پیروی از اصول seo در بازنویسی به چه معناست؟ نگارش متن سئو شده با بازنویسی به چه معناست؟ انتخاب کلمات کلیدی و کلمات کلیدی اصلی مناسب برای محتوا 90 درصد راه است. پیروی از این اصل همان اصلی که از آن به عنوان اصول seo یاد می‌شود. برای آنکه بتوان از متونی که تمام قوانین سئو در آن رعایت شده است بهره برد می‌بایستی کار را به مجموعه‌های دیگری ارجاع داد. منظور از ارجاع سفارش به مجموعه های دیگر برای بازنویسی به چه معناست؟ این امر به این معناست که انتقال اصول سئو به متن کار هر‌کسی نیست و نیازمند مهارت‌های خاص است. ایران تایپیست از جمله این مجموعه‌ هاست. تیم بازنویسی ایران تایپیست به تمام اصول سئو و نحوه رعایت آنها واقف است و تنها متونی را ارائه می‌دهد که قرار است بازنویسی سایت‌تان را به بالای 80 درصد برساند!

سوالات متداول

این اصول و قوانین سئو است که می‌تواند از یک سایت نوپا سایتی پر‌بازدید و پر‌درآمد بسازد. بدون رعایت اصول و قوانین سئو در بازنویسی نمی‌توان انتظار افزایش بازدید از سایت را داشت. تمام قوانین اصول سئو می‌بایستی در همه متون بازنویسی شده پیاده شوند.

در این امر مجموعه‌ها و سایت‌هایی که در مشاغل مختلف فعالیت دارند اقدام به سفارش محتوا سئو شده از سایت‌های تولید محتوا می کنند. مجموعه بزرگ ایران تایپیست از موفق‌ترین مجموعه‌ها در ارائه محتوا سئو شده می باشد.

کلمات کلیدی در بازنویسی محتوا حکم پلی را دارد که ارتباط بین کاربر و مقاله موجود برای سایت‌تان را فراهم می کند. برای مثال اگر مطلب شما در مورد ترامپولین باشد می توانید از کلمات کلیدی‌ای مانند فواید ترامپولین، خرید ترامپولین و ... استفاده کنید.

کلمه کلیدی اصلی اغلب به صورت تک کلمه و یا عبارت دو کلمه‌ای ظاهر می شود. این کلمه می بایستی به نحوی انتخاب شود که بیانگر موضوع اصلی و دقیق محتوا باشد.


نویسنده: ندا احمدی فر بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/5/24 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 449 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی مطابق سئو بازنویسی اصولی تکنیک بازنویسی بازنویسی بر اساس seo بازنویسی تخصصی چیست

دیدگاه کاربران

ماریا مولایی | 1400-7-18 ساعت 09:19:59 امتیاز :

مرسی ازتون. سایتمون کلی امتیازش بالا رفت. تیم حرفه ای به شما میگن

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :