شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بازنویسی در نگارش متن برای تولید محتوا یعنی چه؟

نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/26 ساعت 11:00:00 بازدید: 325 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از سوالاتی که زمینه نگارش و نویسندگی مطرح می‌شود این است که بازنویسی در نگارش یعنی چه؟ در مبحث نگارش بازنویسی چه معنایی دارد؟ جواب این سوال‌ها را قرار است از داخل خود سوال بیرون بکشیم. برای این کار بهتر است سوال را مجددا مطرح کرده و بیشتر به آن بیندیشیم. بازنویسی در نگارش یعنی چه؟ در ابتدا بررسی مفهوم بازنویسی به تنهایی اولین گام برای جواب‌دادن به این سوال می‌تواند باشد. بازنویسی عبارت است از گام هایی که برای نگارش مجدد متن مبدا به نحوی دیگر اما با همان معنی و مفهوم برداشته شده است.

بازنویسی انواع مختلفی دارد و در زمینه‌های مختلفی می‌توان از آن بهره لازم را برد. بازنویسی در نگارش یک بحث بسیار کلی و جامع است. چرا که نگارش خود یک مفهوم کلی است. در زبانی ساده هم به نوشتن مقاله علمی و هم به نوشتن پایان‌نامه نگارش گفته می‌شود. اما چه چیزی در پس این سوال وجود دارد و نقطه اشتراک بازنویسی بین تمامی نگارش‌ها چیست؟ وجه اشتراک بازنویسی در نگارش یعنی چه؟ از سری نقاطی که می‌توان آن را به تمامی بازنویسی‌ها و تمامی نگارش‌ها نسبت داد خلق متون جدید از دل متون قدیمی‌تر است. در بازنویسی، فرقی ندارد که بازنویسی در چه زمینه‌ای انجام می‌شود، متن اصلی دچار تغییر و تحول قرار می‌گیرد و متن دیگری از بطن خاموش متن مبدا بیرون می‌آید. در این لحظه است که می‌توان متن جدید را به ققنوسی تشبیه کرد که از خاکستر سر بر آورده است. حال که به اساسی‌ترین نقطه تشابه تمامی بازنویسی در تمامی نگار‌ش‌ها دست یافتید می‌توانید به سوال بازنویسی در نگارش یعنی چه؟ نیز جواب دهید. ایران تایپیست یکی از معدود موسسه‌هایی است که می‌تواند مسئولیت انواع بازنویسی‌ها را بر عهده بگیرد و آنها را با بالاترین کیفیت به مشتری تحویل دهد. کافیست با عوامل ایران تایپیست در ارتباط باشید.

بازنویسی در نگارش متن برای تولید محتوا یعنی چه؟

بازنویسی در نگارش یعنی چه؟

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنتایپ از دستنویستایپ فایل صوتی

سوالات متداول

بازنویسی کاربرد‌های بسیاری دارد. اما زمانی که به بطن موضوع می‌نگریم چنین در می‌یابیم که بازنویسی سرچشمه خود را از نگارش تامین می‌کند

تولید محتوا یکی از موارد مورد بحث در دنیای دیجیتال مارکتینگ است. تولید محتوا به کمک بازنویسی از سری روش‌هایی است که می‌توان دیتای مورد نظر را برای رقابت به دنیای دیجیتال مارکتینگ انتقال داد.

ایران تایپیست جز موسسه‌هایی است که به انواع بازنویسی واقف است و می‌تواند پروژه‌های بازنویسی بسیاری را پیش ببرد. دلیل قدرت ایران تایپیست بهره‌مندی از عوامل مجرب و متخصص است

یعنی مشتریان عزیز می‌توانند با مراجعه به پنل مورد نظر اقدام به سفارش بازنویسی کنند. سفارش بازنویسی مراحل آسانی دارد و تنها نیازمند چند کلیک و چند دقیقه وقت است.


نویسنده: سارا اخلاقی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/7/26 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 325 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی در نگارش متن بازنویسی در نگارش برای تولید محتوا بازنویسی در نگارش چگونه است بازنویسی در نگارش وبسایت بازنویسی در نگارش مقاله

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :