یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بازنویسی از روی عکس

نویسنده: شیرین کرم خانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/7/25 ساعت 09:00:00 بازدید: 814 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از مهمترین حوزه‌ها در زمینه بازنویسی مربوط به بازنویسی از روی عکس است. در چنین بازنویسی هایی، عمل بازنویسی با توجه به مطالبی که در عکس وجود دارد صورت میپذیرد. بازنویسی به کمک عکس نیز چالش‌های مخصوص به خود را دارد. برای مثال شما با بازنویسی یک عکس با دستخط ناخوانا چگونه کنار می‌آیید؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا امکان بازنویسی از روی عکس وجود دارد؟

یکی از زمینه‌های تخصصی در حوزه بازنویسی متعلق به بازنویسی از روی عکس است. در بازنویسی از روی عکس بازنویسنده مطالب نگارش شده در عکس را، به تحریر در می آورد. برای درک بهتر بازنویسی از روی عکس به یاد همان جزوه‌هایی بیفتید که شب قبل از امتحان تبادل میکردید! نگارش محتوای متنی از روی هر عکسی به هر زبانی که باشد، بازنویسی به کمک عکس محسوب میشود. بازنویسی از روی تصویر چالشهای خاص خود را دارد. برای مثال اگر عکس مربوط به دست خطی ناخوانا باشد، بازنویسنده باید زمان بسیاری برای نگارش آن صرف کند. صرف نظر از ناخوانا بودن، بی‌کیفیت‌بودن تصویر نیز میتواند مشکلی بزرگ برای بازنویسی از روی عکس باشد.

برای بازنویسی از روی عکس تکنیکهای خاصی وجود دارد. با توجه به این تکنیکها میتوان هر عکسی را بازنویسی کرد:

  • پیش از شروع بازنویسی, مطالب داخل عکس را یک دور بخوانید. خواندن مطالب داخل یه عکس پس زمینه کلی در ذهنتان ایجاد میکند. به علاوه باعث میشود که کلمات ناخوانا را به کمک حدس متوجه شوید
  • بازنویسی عکس را جمله به جمله شروع کنید
  • چنانچه در خواندن کلمه‌ای ناخوانا به مشکل برخوردید، جملات قبل و بعد آن را بخوانید. خواندن جملات قبل و بعد هر کلمه، به حدس کلمه کمک میکند
  • اگر عکس وضوح کافی نداشته و تار است، به کمک نرم افزارهای مختلف میتوانید کیفیت آن را افزایش دهید
  • پس از اتمام بازنویسی، متن نگارش شده را یک دور بخوانید و اشکالات آن را رفع کنید

در ایران تایپیست خدماتی مبنی بر بازنویسی از روی عکس نیز ارائه میشود. عکسهای مورد نظرتان را در قالب مشخص به ایران تایپیست ارسال کنید و در کمترین زمان ممکن، بازنویسی شده تحویل بگیرید. در این مجموعه بازنویسنده‌هایی فعالیت دارند که قادرند هر متنی را از روی هر عکسی بازنویسی کنند. حتی اگر تصویر بسیار بی‌کیفیت و یا ناخوانا باشد!

بازنویسی از روی عکس

بازنویسی به کمک عکس

بازنویسی از روی عکس از طریق تلگرام

امروزه فایلهای تصویری بسیاری از طریق تلگرام تبادل میشود. در برخی موارد مهم است که از بازنویسی از روی عکس برای نگارش مطالب داخل عکس بهره ببریم. برای مثال فایلی را فرض کنید که قرار است به رییس شرکت تحویل دهید. در برخی شرایط شما قادر به چاپ تصویر و یا ارسال مستقیم آن نخواهید بود. بلکه مجبورید از روش بازنویسی از روی عکس استفاده کنید. در این روش بازنویسنده به عکس نگاه کرده و مطالب داخل آن را مینگارد. برخی اوقات نگارش مطالب داخل عکس به دلایلی همچون ضیق وقت و یا ناخوانا بودن تصویر توسط خود شخص ممکن است. در چنین شرایطی باید پروژه بازنویسی به کمک عکس را به افراد ماهر و متخصص در این زمینه بسپارید.

بازنویسی از روی عکس امر حساسی است. مخصوصا زمانی که در مورد مطلب داخل عکس اطلاعاتی نداشته باشید، بازنویسی آن به مراتب دشوارتر خواهد بود. برای مثال ممکن است در بازنویسی عکسهای ناخوانا، لغت "باید" را با "شاید" اشتباه بگیرید. بروز خطاهای نحوی و نگارشی میتواند نظم متن را به کل برهم بزند.

چنانچه برای سفارش بازنویسی از روی عکس، خودتان عکسها را میگیرید، بهتر است از یک گوشی خوب استفاده کنید. علاوه بر آن سعی کنید که عکسها کیفیت بالایی داشته باشند. چنانچه استفاده از فلاش دوربین سبب کمرنگ شدن نوشته‌ها میشود، از فلاش استفاده نکنید. به جای آن از یک منبع نور مصنوعی دیگر برای روشن‌نمودن فضای عکاسی بهره ببرید. با ارسال عکسهای باکیفیت، بازنویسنده‌های ایران تایپیست مطالب باکیفیت‌تری ارائه خواهند داد.

ایران تایپیست یکی از بخشهای خود را به بازنویسی از روی عکس اختصاص داده است. در این مجموعه تیمی وجود دارد که به طور تخصصی در زمینه بازنویسی به کمک عکس فعالیت دارند. این تیم در زمینه بازنویسی از روی تصویر بسیار ماهر است و روزانه روشهای نوینی برای بازنویسی بهتر از روی عکس کشف میکند.

بازنویسی از روی عکس

بازنویسی به کمک عکس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اعلام هزینه بازنویسی از روی عکس در کمتر از 10 دقیقه

در برخی مواقع ممکن است بازنویسی از روی عکس بسیار ضرورت داشته باشد. و همچنین ممکن است که بازنویسی دقیق و صحیح از روی عکس ضرورت بسیار بیشتری داشته باشد. به عبارتی باید بازنویسی از روی عکس هم باید دقیق باشد و در هم در زمان مقرر آماده شود. انجام چنین پروژه‌هایی تنها از پس کسانی برمی‌آید که در این زمینه مهارت کافی دارند. افرادی که به عنوان بازنویسنده در زمینه بازنویسی به کمک عکس فعالیت دارند، میتوانند گزینه خوبی برای انجام چنین پروژه‌هایی باشند. بازنویسی از روی عکس راحت است اما تنها در شرایطی که به اصول و قواعد بازی آشنایی داشته باشید!

پیش از اقدام به ثبت سفارش بازنویسی از روی عکس، بهتر است به فاکتورهایی که روی هزینه بازنویسی تاثیر میگذارند دقت کنید:

  • تعداد عکسها
  • تعداد خطوط در عکسها
  • تعداد کلمات بازنویسی شده (در انتها پروژه مشخص می شود)
  • وضوح عکسها
  • خوانا بودن و نبودن دستخط
  • مدت زمان تعیین شده

و...

تمامی این فاکتورها به نوبه خود بر هزینه بازنویسی از روی عکس تاثیر میگذارند. تاثیر برخی آنها ممکن است بیشتر از دیگری باشد. ایران تایپیست پس از دریافت عکسهای ارسال شده از سوی کاربر، آنها را با فاکتورهای محاسبه هزینه مطابقت میدهد. پس از بررسی‌های لازم و دقیق، مبلغ نهایی به کاربر اعلام میشود.

ایران تایپیست در زمینه محاسبه هزینه بازنویسی از روی عکس بسیار سریع و فوری عمل میکند. با ارسال عکسها به کارشناسان ایران تایپیست، تا 10 دقیقه هزینه نهایی سفارش از طریق تماس تلفنی به شما اعلام خواهد شد. پس از بررسی فاکتور صادر شده، میتوانید در مورد ثبت و یا لغو سفارش تصمیم گیری کنید.

ایران تایپیست برای بازنویسی از روی عکس، بازنویسنده‌های ماهری دارد. بازنویسنده‌هایی که به انواع دستخط‌ها آشنایی دارند و قادرند در کمتر از چند ساعت، چندین صفحه عکس را بازنویسی کنند. بازنویسی از روی اسکرین شات میسر است.

بازنویسی از روی عکس

بازنویسی به کمک عکس

چگونه سفارش بازنویسی از روی عکس خود را ثبت کنم؟

به جای آنکه دردسرهای بازنویسی از روی عکس را به جان بخرید، بهتر است با ثبت سفارش بازنویسی عکس در ایران تایپیست تمامی دردسرها را از خود دور کنید. در ایران تایپیست تیمی فعال در زمینه بازنویسی از روی عکس فعالیت دارد. هر عکسی که در اختیار تیم بازنویسی به کمک عکس قرار بگیرد، قابلیت بازنویسی خواهد داشت! ثبت سفارش بازنویسی به کمک عکس در ایران تایپیست بسیار آسان است. کافیست یکی از راهکارهای ذیل را برای ثبت سفارش انتخاب کنید:

  • به صورت مستقیم با ایران تایپیست تماس بگیرید: یکی از راه‌های ثبت سفارش بازنویسی از روی عکس تماس مستقیم با کارشناسان ایران تایپیست است. در این تماس در نه تنها میتوانید اقدام به ثبت سفارش بازنویسی کنید، بلکه قادر خواهید بود اطلاعات بیشتری در زمینه بازنویسی به کمک عکس کسب کنید. کسب اطلاعات در مورد بازنویسی از روی عکس میتواند در مورد هزینه، مدت زمان و نحوه انجام سفارش باشد.
  • وارد پنل کاربری تان شوید: با ثبت نام در سایت و ورود به پنل کاربری میتوانید درخواست خود را مبنی بر انجام سفارش بازنویسی به کمک عکس ثبت کنید. در پنل کاربری تان قسمتی وجود دارد که امکان ثبت چنین سفارش‌هایی را فراهم می کند. از طریق پنل کاربری حتی میتوان به طور مستقیم با بازنویسنده نیز در ارتباط بود. در برقراری ارتباط مستقیم با نویسنده میتوانید انتظاراتتان را بهتر توضیح دهید. برای مثال میتوانید بگویید که بازنویسی کدام قسمت از عکسها مهتر است یا میتواند کدام بخش را حذف کند.

پس از ثبت سفارش بازنویسی از روی عکس در ایران تایپیست، عکسها در اختیار یکی بازنویسنده‌های در دسترس قرار میگیرد. بازنویسنده توضیحتتان را میخواند و سپس بازنویسی را شروع میکند. به عبارتی بازنویسی به کمک عکس تماما مطابق میل کاربر صورت میگیرد. پس از اتهام بازنویسی و مطالعه آن توسط کاربر، امکان ویرایش مجدد آن نیز وجود دارد.

بازنویسی از روی عکس

بازنویسی به کمک عکس

بازنویسی از روی عکس با دستخط ناخوانا

یکی از مواردی که در حوزه بازنویسی از روی عکس وجود دارد، مربوط به بازنویسی عکسهایی است که در آنها مطالب نگارش شده بخاطر دستخط بد نگارنده، ناخوانا است. بازنویسی عکسهایی با دستخط ناخوانا یکی از دشوارترین بازنویسی‌ها در زمینه بازنویسی به کمک عکس است. البته در برخی از موارد ممکن است که دستخط نگارنده بد نباشد و تنها شما نحوه خواندن دستخط او را بلد نیستید. در چنین شرایطی باید از افرادی کمک گرفت که در زمینه خواندن انواع دستخط‌ها مهارت دارند.

اگر در زمینه بازنویسی از روی عکس با دستخط ناخوانا گیر کرده‌اید، از تکنیکهای ذیل کمک بگیرید. حتما جواب خواهید گرفت. و اما روشهای خواندن و بازنویسی عکس با دستخط ناخوانا:

  • از عکس اول شروع کنید و مطالب داخل عکسها را بخوانید
  • کلماتی که در خواندن آنها مشکل دارید، در گوشه‌ای از ذهن خود نگه دارید. سعی کنید آنها را در ذهن خود تحلیل کنید و با کلمات مشابه مقایسه کنید
  • در حدس کلمات موضوع متن را در نظر بگیرید. برای مثال در متنی که موضوع آن در مورد کامپیوتر است، نمیتوان کلمه‌ای مانند "قندان" یافت. به دیگر عبارتی در حدس کلمات ناخوانا هوشمندانه عمل کنید
  • پیش از فهم کامل متن، اقدام به بازنویسی نکنید
  • چنانچه پس از بررسی‌های بسیار موفق به خواندن کلمات ناخوانا نشدید، در حین بازنویسی جای آنها را خالی بگذارید
  • در انتها سعی کنید جاهای خالی را با بهترین کلمات که با عکس مطابقت دارند، پر کنید

همانطور که مشخص است، بازنویسی از روی عکس دنگ و فنگ بسیاری دارد! برای خلاصی از تمام این پیچیدگی‌ها میتوانید پروژه‌های بازنویسی تان را به ایران تایپیست واگذار کنید.

ایران تایپیست از سری مجموعه‌های فعال در زمینه بازنویسی از روی عکس است. در این مجموعه بازنویسی به کمک عکس برای تمامی فایلهای تصویری امکان پذیر است. جهت سفارش بازنویسی عکس با ایران تایپیست در تماس باشید.

بازنویسی از روی عکس

بازنویسی به کمک عکس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه بازنویسی متنبازنویسیخدمات مقالهتایپ از دستنویس

سوالات متداول

معیار محاسبه هزینه بازنویسی عکس با دستخط ناخوانا به تعداد عکسها و میزان ناخوانا نبودن آنها بستگی دارد. بالطبع هزینه بازنویسی عکسهایی که شدت ناخوانا بودن در آنها زیاد است، بیشتر خواهد بود.

برای ثبت سفارش بازنویسی عکس فوری، جزئیات سفارش را با ایران تایپیست در میان بگذارید.

بله. چنانچه جدول و یا شکل هندسی جزئی از مطالب عکس باشد، باید بازنویسی شوند. البته بازنویسی جدول و یا درج شکل به درخواست کاربر میتواند حذف شود.

برای ارسال فایل عکسها میتوانید از پنل کاربری تان استفاده کنید. چنانچه در ارسال فایل عکسها به مشکل برخوردید، میتوانید با ایران تایپیست تماس بگیرید. کارشناسان در اسرع وقت به موضوع رسیدگی خواهند کرد.


نویسنده: شیرین کرم خانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1401/7/25 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 814 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی با عکس بازنویسی به کمک تصویر بازنویسی از روی عکس بازنویسی با فایل عکس بازنویسی از اسکرین شات

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :