دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بازنویسی

نویسنده: سهیل آریانپور بازنویسی مقاله تاریخ انتشار: 1400/8/29 ساعت 10:43:45 بازدید: 1257 امتیاز 4 از 1 نظر

بازنویسی نوعی هنر است. در این هنر نویسنده به صورت ماهرانه ای با کلمات بازی می کند تا بتواند معنی و مفهوم جمله ی دیگری با کلمات و ساختار دیگری القا کند. جملاتی که قبلا در هیچ دیتابیسی ثبت نشده اند. در غیر این صورت شما به سرقت ادبی متهم خواهید شد! تنها راه جلوگیری از این اتهام اشراف به مفهوم اصلی بازنویسی در نگارش و باید ها و نبایدهای آن است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

معنای اصلی بازنویسی چیست؟

قبل از آن که در اعماق معنی و مفهوم بازنویسی (Paraphrasing) شیرجه بزنیم بهتر است معنای اصلی، کلی و ساده ی پارافریز را بررسی کنیم تا ادامه ی متن قابل درک تر باشد. پارافریز یعنی:

" نگارش یک متن با مفهوم خاص با ساختار و کلماتی متفاوت تر از متن اصلی"

تمام معنی و مفهوم پارافریز در این جمله خلاصه می شود. اما باید بدانید این تنها ابتدای راه است! وظیفه ی نویسنده درک مطلب، بررسی ایده ی اصلی متن و تفسیر مفهوم درونی آن است. تنها در این صورت وی قادر خواهد بود متن را با جمله بندی و واژگان شخصی خودش مجددا نگارش کند. ادبیات، جمله بندی و ساختار متن بازنویسی شده می بایستی بسیار متفاوت تر از متن اصلی باشد. البته پارافریز ها درجه های مختلفی دارد. هر چه قدر متن بازنویسی شده از متن اصلی دور باشد ارزش آن به مراتب بیشتر از متنی است که تنها برخی از افعال آن دستخوش تغییر شده اند. بازی با کلمات، تبدیل جملات معلوم به مجهول و ... نمی تواند نتیجه ی اثربخشی در زمینه ی پارافریز متن داشته باشد.

بازنویسی

معنای اصلی بازنویسی

کوچک ترین شباهت در متن پارافریز شده با متن اصلی باعث کاهش نمره ی متن و یا مقاله تان می شود و در مواردی ممکن است تمام زحماتتان را به باد دهد. ما اینجا  در ایران تایپیست روش و راهکار های ویژه ای در اختیار داریم که روی متن اصلی اعمال می شود و آن را به یک متن بازنویسی شده 100 درصدی تبدیل می کند. علاوه بر این راهکار، استفاده از نویسنده های تکنیکی و مجرب نیز به این مهم منجر می شود. تنها کافیست با ایران تایپیست تماس بگیرید و در کمترین زمان و یا بهترین هزینه متن پارافریز شده تان را دریافت کنید. تنها نویسندگان های ایران تایپیست در خلق  پارافریز های خلاقانه مهارت دارند.

آیا خدمات بازنویسی در ایران تایپیست انجام میشود؟

موسسه بزرگ ایران تایپیست پایان جستجو های شماست. در کنار هزاران هزار خدمات ویژه و گسترده ای که ایران تایپیست به مشتریان ارجمند ارائه می دهد، حوزه کاری بازنویسی نیز به چشم می خورد. شاید در نگاه اول و پس از مطالعه ی بند اول این مقاله، امر پارافریز بسیار ساده برایتان جلوه کند، اما باید بدانید پارافریز یک امر تخصصی بوده و نیازمند رعایت آیتم های ویژه ای است. ایران تایپیست از تمام آیتم ها و فاکتور هایی که به یک پارافریز ایده آل ختم می شود آگاه است و تمامی آن ها را در حوزه ی پارافریز به کار می برد. تکنیک ها و فاکتور های تاثیر گذاری که ما از آنها بهره می بریم ثمره ی تلاش و مطالعه ی شبانه روزی متخصصین بازنویسی در ایران تایپیست می باشد. به زبانی دیگر حوزه ی پارافریز در ایران تایپیست حاصل توجه، دقت، مهارت و دانش است. عدم توجه به تکنیک ها بازنویسی و یا سفارش بازنویسی از یک موسسه غیر معتبر می تواند شما را به سرقت ادبی متهم کند و یا نمره مقاله تان را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

بازنویسی

خدمات بازنویسی در ایران تایپیست

امروزه پارافریز در بخش های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد که یکی از آن بخش ها با مقالات ISI درگیر است. فرض کنید شما قصد دارید یک مقاله ISI نگارش و ارسال کنید. در صورتی که مقاله تان کپی باشد تمام هزینه ها و زحماتی که برای ارسال آن انجام داده بی ثمر خواهد ماند. اگر دستی در کار داشته باشید حتما از ریز هزینه هایی که برای ارسال مقاله ISI می بایستی خرج کنید اطلاع دارید. پس بهتر است سنگ بنا را از همان ابتدا محکم قرار دهید تا دیوار تا ثریا کج نرود! برای سفارش و ثبت خدمات پارافریز از ایران تایپیست و دریافت مقالات پارافریز شده تخصصی دست دست نکنید! ایران تایپیست منتظر شماست.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 باید ها و نبایدهای لازم برای انجام بازنویسی بهتر

باید ها و نباید های بسیاری در بازنویسی وجود دارند که رعایت آن ها به بازنویسی بهتر و عدم رعایت آن ها به پارافریز غیر اصولی می انجامد. در میان هزاران نکته و تکنیکی که به یک بازنویسی خوب منجر می شوند چند اصل مهم و اساسی وجود دارند که شالوده ی پارافریز به شمار می آیند:

  • متن اصلی می بایستی به خوبی مطالعه شده و فهم شود. پس از مطالعه ی چند باره متن اصلی امر پارافریز کلید می خورد.
  • روی جملات و کلماتی که برای بازنویسی مورد استفاده قرار می گیرد می بایستی به خوبی فکر کرد. جملات متن پارافریز شده باید در راستای متن اصلی باشند.
  • در صوتی که متن اصلی و یا جمله ی خاصی به خوبی درک نشد باید از نگارش مجدد و پارافریز آن جمله پرهیز کرد. یک جمله ی نابجا تمام پارافریز تان را مورد حمله قرار می دهد.
  • جملات متن پارافریز شده بهتر است واضح، شیوا و روشن باشند.
  • ایده و افکار نویسنده نباید در امر پارافریز دخیل باشند. ایده و معنی متن اصلی را همانگونه که هست باید به متن پارافریز شده انتقال داد.
  • استفاده از جملات پر تکرار و یا قرار دادن عبارتی که عینا در متن اصلی ذکر شده است می تواند نمره ی منفی برای مقاله تان محسوب شود. تا حد امکان از جمله بندی های شخصی و خلاقیت در نوشتار استفاده نمود.
  • پس از پارافریز یک بند بهتر است بار ها به متن اصلی رجوع کرد و از صحت پارافریز مطمئن شد.
  • در پارافریز واژگان تخصصی، عبارات مفهومی، نظریه های علمی و یا اسامی خاص نباید جایگزین شوند و می بایستی عینا به متن پارافریز شده وارد شوند.

این چند نکته تنها بخش کوچکی از دانش بیکران ایران تایپیست است که در اختیار شما قرار شده است. متخصصین بازنویسی در ایران تایپیست این نکات و هزاران نکته ی دیگر را رعایت می کنند تا بهترین پارافریز ها را ارائه دهند.

بازنویسی

نکات بازنویسی

تفاوت بین بازنویسی و سرقت ادبی

سرقت ادبی یا  پلاجریسم ( Plagiarism ) در بازنویسی به عملی گفته می شود که در آن بخشی از یک اثر هنری، نوشته ی ادبی و یا مقاله ی علمی، چه عمدا و یا سهوا، کپی برداری می شود. برای مثال در سرقت ادبی از یک مقاله علمی جملات نگارش شده در آن مقاله عینا در مقاله ی دیگری تکرار می شود با این تفاوت که نویسنده ی دوم نام خود را به عنوان نگارنده ی مقاله مطرح می کند. برخی از افراد به دلیل نداشتن دانش کافی بازنویسی را با سرقت ادبی اشتباه می گیرند. البته پارافریز و سرقت ادبی در یک بازه ی خاصی با یکدیگر مرتبط اند. زیرا پارافریز یک روش اصولی، کاربردی و تخصصی است که از سرقت ادبی جلوگیری می کند.

بازنویسی

تفاوت بین بازنویسی و سرقت ادبی

اگر شخصی یک متن تخصصی, علمی و یا حتی عمومی را بخواند، آن را کاملا درک کند و سپس با جمله بندی خود به پارافریز و نگارش مجدد آن بپردازند از تهمت سرقت ادبی مبری می شود. راهکار های بسیاری برای جلوگیری از تهمت سرقت ادبی وجود دارد که تمامی آن راهکار ها در تکنیک های پارافریز خلاصه می شود. بدون اعمال تکنیک ها و روش های بازنویسی تهمت سرقت ادبی همچنان به قوت خود باقی خواهند ماند. ما در ایران تایپیست در کنار شماییم تا از سرقت ادبی متون شما جلوگیری کنیم تا نه تنها شما را پارافریز مورد نظرتان برسانیم بلکه حق نویسنده متن اصلی را نیز به جا بیاوریم. بازنویسی تخصصی متن به گونه ای سرقت ادبی به شمار نیاید نیازمند تحقیق و پژوهش است. علاوه بر این باید به اصول پارافریز نیز کاملا واقف بود. متخصصین پارافریز در ایران تایپیست متن ها و مقالات دلخواه تان را به صورت تضمینی بازنویسی می کنند به نحوی که ذره ای شک در سرقت ادبی بودن آن راه نداشته باشد.

اهمیت به کارگیری بازنویسی در نوشتن مقاله

اهمیت استفاده از روش بازنویسی تنها به رفع و جلوگیری از سرقت ادبی ختم نمی شود. در اصل بازنویسی مانند لحظه ی بیگ بنگ است، تمام ذرات نوشته از هم جدا می شوند و سپس به صورت ماهرانه ای در کنار یکدیگر قرار می گیرند، به گونه ای که با ذره ی اولیه ی متلاشی شده زمین تا آسمان متفاوت است. اما آیا میدانید ثمره این بیگ بنگ بزرگ و خلق یک اثر جدید چیست؟ به اتفاق هم اهمیت بازنویسی را بررسی می کنیم:

  • میزان تشابه متن را به شدت کاهش می دهد و یک محتوا جدید خلق می کند.
  • سبب افزایش کیفیت یک طرح خام و ایده ی خاص می شود. برای مثال می توان با بکارگیری پارافریز مقالاتی را که به خوبی نگارش نشده اند بسیار حرفه ای تر و تخصصی تر ارائه داد.
  • باعث بروزرسانی و آپدیت محتوا های قدیمی می شود. وجود محتوا و یا نظریه های قدیمی در یک مقاله و یک کتاب علمی نقصی بسیار بزرگ است که می توان با بازنویسی آن را حل نمود.
  • استاندارد های مقاله های قدیمی را بهبود میبخشد و اهداف موتور های جستجوگر را رعایت می کند. این آیتم زمانی به کار می آید که می خواهید مقاله تان از طریق درگاه ها و سامانه های اینترنتی ارائه دهید.

موسسه ی ایران تایپیست از جمله مجموعه های نامی و معتبر در زمینه ی پارافریز می باشد. ایران تایپیست نقاط قوت بسیاری دارد که آن را جز رده اولین ها قرار می دهد. این نقاط قوت را می توان پرسنل مجرب و متخصص، ابزار های روز دنیا و دانش جمعی این مجموعه دانست.در صورتی که بازنویسی متون خود را به مجموعه ایران تایپیست بسپارید از بابت کیفیت و عدم سرقت ادبی متون خود مطمئن باشید و با اطمینان خاطر میتوانید به هر پلتفرمی آن را تحویل دهید.

بازنویسی

اهمیت بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه بازنویسی متنتایپ کتاب جهت تولید محتوای سایتخلاصه‌سازی کتاب و چاپ آنبازنویسی متن (تولید محتوا برای سایت)

سوالات متداول

میزان بازنویسی متن به مهارت، میزان اطلاعات و دانش نویسنده بستگی دارد. تنها یک نویسنده ماهر است که می تواند متن را به صورت 100 درصدی بازنویسی کند که این امکان در ایران تایپیست میسر است.

امر بازنویسی در ایران تایپیست توسط بازنویسان مجرب و متخصص انجام می شود

بله. بازنویسی یک امر کاملا تخصصی است که نیازمند تجربه و مهارت کافی در این زمینه می باشد. در صورتی که مهارت کافی و یا تجربه ی چندانی در این زمینه ندارید بهتر است کار را به ایران تایپیست واگذار کنید.

ابزار ها و برنامه های خاصی وجود دارد که درصد کپی بودن متن بازنویسی شده با متن اصلی را محاسبه می کند و نشان می دهد.


نویسنده: سهیل آریانپور بازنویسی مقاله تاریخ انتشار: 1400/8/29 ساعت 10:43:45 تعداد بازدید: 1257 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی متن فوری بازنویسی متون خدمات بازنویسی آنلاین پارافریز بازنویسی بدون پلاجریسم

دیدگاه کاربران

طاهره راقی | 1400-9-4 ساعت 10:00:32 امتیاز :

مفهوم اصلی و جنبه علمی مقالم کاملا حفظ شده بود. خیلی ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :