چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

انواع روش های ارجاع دهی و رفرنس نویسی مقالات

نویسنده: شیرین کرم خانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/7/23 ساعت 12:00:00 بازدید: 1203 امتیاز 0 از 0 نظر

امروزه بسیاری از موسسه های نگارش از روش رفرنس نویسی مقالات گوناگون استفاده می کنند. هر یک از این روش ها خصوصیات و ویژگی های خاصی را دارند. از مهمترین روش رفرنس نویسی مقالات می توان به Turabian، SIST02، MLA، ISO 690، IEEE، Harvard، GOST، GB7714، Chicago، APA و ... اشاره کرد. به طور مثال رفرنس نویسی با استفاده از روش هاروارد در متن داخلی اطلاعات نویسنده و سال انتشار نیز آورده می شود اما در روش ونکوور در داخل متن تنها از شماره گذاری استفاده می شود. ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین رفرنس نویسی به روش های گوناگون و استخدام پژوهشگران حرفه ای در این زمینه قادر است تا سفارش های مختلفی را با انواع روش رفرنس نویسی مقالات پذیرش کند. ثبت سفارش در ایران تایپیست بسیار آسان و سریع می باشد. مشتریان می توانند سفارش خود را با تنوع روش رفرنس نویسی مقالات در ایران تایپیست به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت کنند. کارشناسان ایران تایپیست بلافاصله پس از درخواست مشتریان با آنها ارتباط برقرار می کنند و مشتریان را با نحوه ثبت سفارش آشنا می کنند.

 کارشناسان ایران تایپیست با بررسی دقیق سفارش مشتریان فاکتور را برای آنها به صورت کاملا رایگان صادر می کنند. مشتریان پس از مشاهده فاکتور سفارش می توانند تصمیم بگیرند که همکاری خود را با ایران تایپیست ادامه دهند یا سفارش را لغو کنند. هزینه سفارش انواع روش رفرنس نویسی مقالات در ایران تایپیست مقرون به صرفه می باشد. زیرا این موسسه با سیاستگذاری های صحیح توانسته است که هزینه خدمات خود را کنترل کند. اصالت ایران تایپیست بر اساس مشتری مداری می باشد. همین امر نیز سبب شده است تا پژوهشگران هلدینگ ایران تایپیست خدمات متنوع روش رفرنس دهی مقالات فارسی و خارجی را با کیفیت بالا، هزینه مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه دهند. کارشناسان بر اساس عوامل گوناگون مانند: تعداد منابع، نوع روش رفرنس نویسی مقالات، نرم افزار مورد استفاده برای رفرنس دهی، مدت زمان تحویل و ... هزینه سفارش را محاسبه می کنند.

انواع روش های ارجاع دهی و رفرنس نویسی مقالات

روش رفرنس نویسی مقالات در ایران تایپیست

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیهزینه رفرنس نویسیبازنویسیکارهای آزمایشگاهی

سوالات متداول

ایران تایپیست برای سفارش های خود از روش های گوناگونی مانند: Turabian، SIST02، MLA، ISO 690، IEEE، Harvard، GOST، GB7714، Chicago، APA و ... استفاده می کند.

مشتریان می توانند سفارش های خود را به صورت حضوری و غیر حضوری در ایران تایپیست ثبت کنند و از خدمات این موسسه بهره مند شوند.

بله، ایران تایپیست با سیاستگذاری های صحیح توانسته است که هزینه خدمات خود را کنترل کند. خدمات این موسسه نسبت به سایر موسسه های دیگر مقرون به صرفه می باشد.

بله، مشتریان می توانند پس از مشاهده فاکتور تصمیم بگیرند که می خواهند سفارش را لغو و یا همکاری را ادامه دهند.


نویسنده: شیرین کرم خانی رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/7/23 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 1203 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: روش های ارجاع دهی و رفرنس نویسی مقالات روش های ارجاع دهی و رفرنس دهی مقاله سفارش ارجاع دهی و رفرنس نویسی مقاله متد ارجاع دهی مقاله چگونگی رفرنس نویسی مقالات

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :