یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

امکان پارافریز و بازنویسی برای چه نوع متونی وجود دارد؟

نویسنده: زهرا خلف زاده بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/12/15 ساعت 11:00:00 بازدید: 809 امتیاز 0 از 0 نظر

پارافریز و بازنویسی انواع بسیاری دارد. به نحوی می‌توان چنین ادعا نمود که هر نوع متن نگارشی قابل بازنویسی است. از متون علمی و تخصصی گرفته تا متون ادبی را می‌توان دستخوش بازنویسی قرار داد. اما مهمترین موردی که در مورد بازنویسی انواع متون وجود دارد، بهره‌مندی از انواع بازنویسی برای آماده‌سازی هر کدام از آنهاست. به عبارتی دیگر هر متنی بازنویسی خاص خود را می‌طلبد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

یعنی روش‌های بازنویسی برای متون مختلف متفاوت اند. شخص بازنویسنده نمی‌تواند از روش بازنویسی متون ادبی برای بازنویسی پایان نامه بهره ببرد. عدم توجه به روش‌های بازنویسی برای متون مختلف می‌تواند امر بازنویسی را با شکست مواجه کند. تنها راهی که برای بازنویسی انواع متون وجود دارد یادگیری روش بازنویسی خاص برای هر متن است. در این صورت می‌توان چنین ادعا نمود که در بازنویسی متن یاد شده باکیفیت ترین مسیر را طی نموده‌ایم. البته نحوه بازنویسی برای همه متون مشترک است و تفاوت در نحوه پیاده سازی بازنویسی است. و اما انواع متونی که می‌توان آنها را دستخوش بازنویسی قرار داد:

  • متون علمی
  • متون تخصصی
  • متون ادبی
  • متون کهن ادبی
  • پایان نامه
  • کتاب
  • مجله
  • متون و داستان های کودکانه
  • شعر
  • مقالات سئو

و...

همانطور که به آن اشاره شد هر یک از این متون روش خاص را برای بازنویسی می‌طلبد. اما یافتن شخص یا مرکزی که بتواند به انواع بازنویسی‌ها مسلط باشد قدری سخت است. اما نگران نباشید. شما هم اکنون آن را پیدا کرده‌اید. ایران تایپیست از معتبرترین مراکزی است که به انواع بازنویسی‌ها آگاه است.

همچنین این مجموعه از افراد با تخصص‌های مختلف برای بازنویسی‌های مختلف بهره می‌برد. به عبارتی دیگر بازنویسی‌های مختلف در انواع مختلف را تنها به افراد متخصص آن حوزه واگذار می‌کند. شما نیز می‌توانید با یک تماس در صدد سفارش بازنویسی باشید. در این تماس قادر خواهید بود هزینه و مدت زمان تحویل سفارش نیز جویا شوید.

امکان پارافریز و بازنویسی برای چه نوع متونی وجود دارد؟

پارافریز و بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنتایپترجمه

سوالات متداول

 بله مقالات علمی را نیز می توان به کمک پارافریز و بازنویسی نگارش کرد. اما نگارش و آماده‌سازی چنین مقالاتی نیازمند دانش در آن زمینه است. عدم توجه به تخصص و دانش در باب موضوع مقاله می‌تواند پارافریز و بازنویسی را با شکست مواجه کند.

یکی از اولین حوزه‌هایی که بازنویسی به آن رخنه کرده است حوزه متون ادبی کهن است. از آنجایی که فهم چنین متونی برای برخی از افراد سخت است، با پارافریز و بازنویسی می‌توان متن‌های ساده‌تری نگارش نمود.

نگارش مقالات مانند پایان نامه نیازمند جمع‌آوری منابع مختلف و سپس بازنویسی آنهاست. در چنین شرایطی نمی‌توان متن را مستقیما از مقاله مبدا به مقاله بازنویسی شده انتقال داد.

بله یکی از مهمترین حوزه‌هایی که تا حد بسیاری به پارافریز و بازنویسی وابسته است، حوزه سئو است. در این حوزه تعداد بی‌شماری از مقالات بازنویسی شده و همچنین سئو شده روانه بازار تجارت دیجیتال شده است.


نویسنده: زهرا خلف زاده بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/12/15 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 809 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: پارافریز و بازنویسی کتاب پارافریز و بازنویسی مقاله پارافریز و بازنویسی متون پارافریز و بازنویسی ادبی پارافریز و بازنویسی حرفه ای

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :