چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اصول صفحه آرایی کتاب کودک چیست؟

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/29 ساعت 11:00:00 بازدید: 391 امتیاز 0 از 0 نظر

همان طور که گفته شد؛ صفحه آرایی کتاب کودک از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. برای آنکه بخواهید کتاب های کودک نگاشته شده خود را از نظر زیبایی ظاهری به گونه ای بیارایید که مخاطب کودک شما جذب آن گردد؛ می بایست حتما به اصول صفحه آرایی کتاب کودک پایبند باشید. این اصول شامل: انتخاب جلد مناسب رویی و پشتی کتاب مورد نظر، تصاویر باکیفیت رنگی در جای جای متن کتاب، استفاده از قلم و فونت مناسب، استفاده از حاشیه های دور هر صفحه، رعایت کردن فاصله بین خطوط و کلیه موارد و مسائل دیگری که به طور کلی روی زیباسازی کتاب کودک می تواند به قدری تأثیرگذار باشد که در همان نگاه اول باعث جذب نگاه کودک به آن کتاب می شود. با در نظر گرفتن هر یک از این اصول استاندارد صفحه آرایی کتاب کودک، می توان انتظار داشت که فروش آن کتاب می تواند نسبت به سایر کتاب های دیگر بیشتر باشد و در دل کودکان سنین مختلف تأثیر به مراتب بیشتری را بگذارد.

در صورتی که شما نویسنده کتاب کودکی هستید و می خواهید کتاب خود را به فروش بیشتری رسانده و از طریق آن دست به سودآوری بیشتری هم بزنید؛ می توانید اصول صفحه آرایی کتاب کودک مربوط به خود را به دست افراد توانمند در این زمینه بسپارید. موسسه ایران تایپیست یکی از بهترین این مراکز به شمار می آید که شما می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری سفارش های خود را در این مرکز به ثبت برسانید تا با رعایت سازی اصول صفحه آرایی در کتاب کودک، شما بتوانید کودکان بیشتری را به سمت و سوی خود کشانده و از این راه دست به سودآوری قابل توجهی بزنید. برای ثبت سفارش اینترنتی صفحه آرایی کتاب کودک می توانید وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و درخواست خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی به صورت آنلاین به ثبت برسانید.

اصول صفحه آرایی کتاب کودک چیست؟

صفحه آرایی کتاب کودک

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه بندی کتاب در wordصفحه بندی کتاب در ایندزاینهزینه صفحه آرایی کتابصفحه آرایی مقاله انگلیسی

سوالات متداول

رعایت سازی اصول صفحه آرایی این نوع از کتاب ها بدین جهت حائز اهمیت است که شما با حساسیت روی این قضیه می توانید کودکان بیشتری را به سمت و سوی خود کشانده و با فروش بیشتر کتاب خود دست به سودآوری بیشتری هم بزنید. 

انتخاب جلد مناسب رویی و پشتی کتاب مورد نظر، تصاویر باکیفیت رنگی در جای جای متن کتاب، استفاده از قلم و فونت مناسب، استفاده از حاشیه های دور هر صفحه و... از جمله مهمترین اصول صفحه آرایی به شمار می آیند. 

بله؛ شما می توانید این گونه از سفارش های خود را به موسسه ایران تایپیست به صورت آنلاین بسپارید. 

هلدینگ ایران تایپیست را می توان یکی از بهترین مراکز در این زمینه به شمار آورد. 


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1400/8/29 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 391 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: اصول صفحه آرایی کتاب کودک قواعد صفحه آرایی کتاب کودک تکنیک صفحه آرایی کتاب کودک سفارش صفحه آرایی کتاب کودک صفحه آرایی کتاب کودک آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :