یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

استفاده از انواع بازنویسی برای طراحی سوالات آزمون ویژه معلمین

نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/26 ساعت 16:00:00 بازدید: 350 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از انواع بازنویسی که ممکن است اصلا به ذهنتان خطور نکرده باشد، بازنویسی سوالات آزمون ویژه معلمین است. در چنین بازنویسی‌هایی، معلم‌ها از این تکنیک بهره می‌برند تا بتوانند سوالات غیر تکراری، چالش برانگیز و ویژه برای دانش آموزان طرح کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سوالاتی که بتواند توان علمی دانش آموز را به معنای واقعی کلمه به چالش بکشد و یک نمره واقعی برای هر دانش آموز تعیین کند. اما اگر از انواع بازنویسی برای طراحی سوالات آزمون ویژه معلمین استفاده نشود چه اتفاقی می‌افتد؟ ارائه سوالات تکراری چه عواقبی می‌تواند در پی داشته باشد؟ زمانی که سوالات تکراری باشد قطعا دانش آموز به نوع سوالات عادت می‌کند و عملا آزمون بی اثر می‌شود. همانطور که در خطوط ابتدایی به آن اشاره شد، قضیه ای تحت نام چالش برای دانش آموزان وجود نخواهد داشت. علاوه بر این امتحان و آزمونی که چالش برانگیز نباشد به سیستم آموزشی ضربات جدی وارد می‌کند. چرا که همان قضیه به چالش نکشیده شدن دانش آموزان و در پی آن عدم آگاهی کامل از توان علمی ایشان مطرح می‌شود. اما بازنویسی انواع سوالات برای آزمون ویژه معلمین چگونه می‌تواند صورت بگیرد؟ با خواندن روی سوال و استفاده از تکنیک‌های خاص می‌توان نوع سوال را به راحتی تغییر داد. برای مثال یکی از روش‌های ساده عوض کردن جای سوال با روی سوال است. قطعا زمانی که دانش آموز با چنین سوالی روبرو شود یک طوفان ذهنی عظیم در ذهن او شکل میگیرد و برای حل سوال مجبور است از روش مهندسی معکوس بهره ببرد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید ایران تایپیست در زمینه بازنویسی و طراحی سوالات آزمون ویژه معلمین نیز مهارت دارد. به عبارتی دیگر ایران تایپیست را به عنوان یک رقیب همه فن حریف برای تمامی بازنویسی‌ها در نظر بگیرید! در ایران تایپیست افرادی وجود دارند که در زمینه این نوع از بازنویسی‌ها تبحر کافی دارند.

استفاده از انواع بازنویسی برای طراحی سوالات آزمون ویژه معلمین

انواع بازنویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش بازنویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

بازنویسیهزینه بازنویسی متنتایپ از pdfتایپ از دستنویس

سوالات متداول

طرح سوالاتی که بتواند دانش آموزان آن مقطع را به چالش بکشد بسیار مهم است. از این رو برای ارائه سوالات غیر تکراری و چالش بر انگیز بهتر است از روش‌های بازنویسی بهره ببریم.

از آنجایی که بازنویسی مجدد و طرح سوالات یک امر بسیار تخصصی و حرفه است نمیتوان با بسنده کردن به تکنیک‌هایی که فقط اسم‌شان را شنیده‌اید اقدام به بازنویسی کنید. از این رو بهتر است با ایران تایپیست در تماس باشید.

بازنویسی انواع سوالات و طرح مجدد موارد آزمون امری وقت‌گیر است و نیازمند تمرکز است. در حالت کلی هزینه بازنویسی به حجم و تعداد سوالات بستگی دارد.

تیم ایران تایپیست نقطه قوت این مجموعه در بازنویسی انواع متون است.


نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/11/26 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 350 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: انواع بازنویسی تخصصی انواع بازنویسی کاربردی انواع بازنویسی حرفه ای انواع بازنویسی سوالات بازنویس انواع آزمونها

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :