چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه

نویسنده: دانیال فرهادی استخراج مقاله از پایان نامه تاریخ انتشار: 1403/2/29 ساعت 16:02:36 بازدید: 51 امتیاز 0 از 0 نظر

معتبرترین مقالات در میان انواع مقالات مختلف، مقالات پژوهشی هستند. به همین دلیل استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه می‌تواند یک تکنیک عالی برای رسیدن به مقاله معتبر علمی پژوهشی باشد. اما آیا استخراج مقاله از پایان نامه‌های مختلف به صورت پژوهشی کار ساده‌ای است؟ آیا همه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا می‌توانند به راحتی اقدام به استخراج چنین مقاله‌هایی از دل پایان نامه نمایند؟ 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بدون تردید انجام این کار نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد. برای این که بتوان یک مقاله پژوهشی عالی و معتبر تهیه کرد، باید در آن زمینه تخصص داشت. همچنین باید زمان زیادی صرف کرد تا بتوان یک مقاله عالی و استاندارد استخراج نمود. حال چنین سوالی مطرح می‌شود که آیا تمامی دانشجویان زمان کافی برای انجام این کار دارند؟ بدون شک پاسخ این سوال منفی است. پس آن‌ها باید چه کنند؟ 

ایران تایپیست با ارائه بهترین خدمات در زمینه استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه، این فرصت استثنائی را در اختیار دانشجویان قرار داده است، تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهترین مقاله پژوهشی دسترسی یابند. دانشجویان تنها کافیست موضوع مقاله پژوهشی خود را به کارشناسان و محققان ایران تایپیست ارائه نمایند و منتظر بمانند تا مقاله‌ای عالی و استاندارد تحویل بگیرند. 

محققان ما در ایران تایپیست از مهارت و تخصص بالایی در استخراج مقاله از پایان نامه برخوردارند. می‌توانید با اطمینان مقاله پژوهشی مورد نظر خود را از ایشان دریافت کنید. محققان با نهایت دقت و حساسیت، زمان صرف نموده و هر آنچه را که لازم است در متن مقاله پژوهشی بیان شود، از دل پایان نامه‌های معتبر خارج می‌کنند. در نهایت شما به آنچه می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان، دسترسی خواهید یافت.

استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه

استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه با کیفیت بالا

آیا استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه مجاز است؟

ممکن است ذهن شما هم درگیر این مسئله شود که آیا استخراج مقاله علمی پژوهشی از یک پایان نامه، مجاز است؟ آیا از نظر قانونی انجام چنین کاری سرقت علمی به شمار می‌رود؟ با وجود آنکه پایان نامه‌ها بیان کننده موضوع خاصی هستند که مطابق با اطلاعات و داده‌های جمع آوری شده، برای هدف خاصی تهیه می‌شوند؛ اما می‌توان از دل آن‌ها مقاله‌ای تهیه کرد که مطرح کننده یک موضوع جدید و تازه است. 

حتی می‌توان با استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه، موضوعات قدیمی را مورد کنکاش قرار داده و پژوهش تازه‌ای از آن خارج کرد. پس عملا استفاده از پایان نامه‌ها برای تهیه مقالات، کار غیر قانونی‌ای نیست. این مسئله از نظر قانونی هیچ مشکلی ندارد. فقط باید توجه نمود که در نهایت داده‌ها و اطلاعاتی که در پایان نامه جمع آوری شده اند، به نام خود در مقاله ثبت نکرد. 

بلکه بهتر آن است که استخراج مقاله را به محققان متخصص و حرفه‌ای ایران تایپیست سپرد تا به شکل مطلوب و مناسب از اطلاعات پایان نامه در مقاله استفاده کنند. محققان ما در ایران تایپیست ابتدا موضوع پایان نامه را مورد بررسی قرار داده و از داده‌ها و اطلاعات آن برای تهیه مقاله استفاده می‌کنند. سبک نگارش آن‌ها مطابق با استاندارد کشور بوده و در نهایت نیز بسته به ژورنالی که باید مقاله در آن چاپ شود، رفرنس‌های آن را مشخص می‌کنند. 

محققان و کارشناسان ما در ایران تایپیست بسته به تقاضای شما و موضوع مقاله‌ای که بیان می‌کنید، از بهترین پایان نامه‌ها استفاده می‌کنند تا شما را به آنچه مد نظرتان است برسانند. اگر تمایل دارید که بهترین مقاله را تهیه کرده و آن را در مجله‌های علمی پژوهشی معتبر به چاپ برسانید، بهتر است کار را به افراد حرفه‌ای بسپارید. انجام این کار توسط خود شما می‌تواند نتیجه مطلوب را به همراه نداشته باشد. در حالی که کارشناسان و محققان ما بهترین‌ها را به شما ارائه می‌کنند.

استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه

اعتبار مقالات خارج شده از پایان نامه برای تقویت رزومه

مراحل استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه

برای استخراج یک مقاله علمی پژوهشی از دل پایان نامه، شما باید مراحل مختلفی را طی کنید که هر یک از آن‌ها اگر به درستی و با دقت انجام شوند، در نهایت شما را به یک مقاله عالی و معتبر می‌رسانند. این مراحل را باید چنین بیان کنیم: 

  • انتخاب یک عنوان جذاب برای مقاله: مقاله‌های پژوهشی، همچون دیگر نمونه مقالات، باید یک عنوان جذاب داشته باشند که مختصرتر از عنوان پایان نامه باشد. همچنین مرتبط با موضوع بوده و دقیقا هم عین عنوان پایان نامه انتخاب نشود.
  • تهیه چکیده مناسب برای مقاله: اصولا یک چکیده خوب برای مقاله، باید مختصر باشد در حالی که به اصل موضوع مقاله می‌پردازد. برای همین بهترین چکیده‌ای که می‌توان برای یک مقاله نوشت، چکیده‌ای با ۲۵۰ تا ۳۰۰ کاراکتر است. به خاطر داشته باشید که نوشتن چکیده بسیار مهم است و نباید برخی نکات در آن قید شود. مثلا نوشتن منابع، عدم اشاره به شبیه‌سازی یا نحوه آزمایش و موارد دیگری از این قبیل.
  • نگارش دقیق موضوع مقاله در متن: بسته به موضوع مقاله، باید در زمان استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه، بخش‌های مهم در روش اجرای پژوهش داخل متن مقاله ذکر شود. اگر قصد داشته باشید از داخل یک پایان نامه چندین مقاله خارج کنید، می‌توانید از بخش نتایج تشخیص دهید که آیا انجام این کار امکان‌پذیر است یا خیر.
  • ذکر رفرنس و منابع مناسب در مقاله: در نهایت نیز به مرحله ذکر رفرنس و منابع مقاله می‌رسیم که بسته به مجله‌ای که قصد دارید مقاله خود را در آن منتشر نمایید، باید انتخاب شوند. به این دلیل که هر مجله، استایل خاص خود را دارد. از این رو باید به این نکته در زمان ذکر منابع و رفرنس مقاله بسیار توجه نمود.

اگر تمامی مراحل یاد شده در زمان استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه به درستی انجام شوند، در نهایت شما به یک مقاله عالی که از پایان نامه خارج شده است دست خواهید یافت. محققان ما در ایران تایپیست به درستی با تمامی این مراحل آشنا هستند و از آنجایی که بارها و بارها اقدام به استخراج مقاله از پایان نامه‌های مختلف نموده‌اند، با اصول استاندارد استخراج مقاله از پایان نامه آشنا هستند. پس مقاله‌ای که در نهایت به شما تحویل می‌دهند، از همه نظر عالی خواهد بود.

استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه

مراحل مختلف استخراج مقالات پژوهشی از پایان نامه‌ها


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چگونه می‌توانم از استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه برای افزایش تاثیرگذاری و شهرت علمی خود استفاده کنم؟

تمامی شما دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا می‌دانید که اگر قصد دارید رزومه قوی‌ای داشته باشید، باید اقدام به نگارش یا ترجمه کتاب و مقاله نمایید. البته به دلیل دقت و حساسیت بالایی که انجام این کار به همراه دارد، شما در بیشتر مواقع با مشکل مواجه می‌شوید. پس برای شما بهتر آن است که کار را به افراد متخصص و باتجربه بسپارید که با اصول و قوانین نگارش این نمونه از مقالات آشنا باشند. 

شما می‌توانید با سپردن کار استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه به محققان و کارشناسان ما در ایران تایپیست، در کوتاه‌ترین زمان ممکن رزومه تحصیلی خود را تقویت کنید. اصولا مقالات پژوهشی که از دل پایان نامه‌ها خارج می‌شوند، یک دیدگاه جدید را مطرح می‌کنند. این دیدگاه می‌تواند در نهایت برای جامعه تحصیلی یا جامعه صنعتی مزایای بسیاری داشته باشد. 

حتی در برخی موارد احتمال این که بتوان اقدام به اجرایی کردن آن طرح نمود نیز، وجود دارد. اگر شما بتوانید بعد از استخراج مقاله از پایان نامه، با جزئیات بیشتری در مورد روش‌ها و تکنیک‌های اجرایی کردن طرح پیشنهادی در پایان نامه بپردازید، می‌توانید شهرت علمی آن را کسب کنید. علاوه بر آن، ممکن است برخی از دانشگاه‌ها و یا حتی شرکت‌ها با شما ارتباط برقرار کنند تا به کمک آن‌ها بتوانید طرح مقاله خود را اجرایی کنید. 

از این رو باید برای استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه نهایت دقت و حساسیت را به خرج دهید. تیم‌های قوی پژوهشی ما در ایران تایپیست، با تجربه نگارش مقالات مختلف و متعدد، پس از دریافت هزینه مناسب، فرایند استخراج مقاله را برای شما انجام می‌دهند. آن‌ها به شما کمک خواهند کرد تا با ارائه یک مقاله عالی به دنیای مقالات و ژورنال‌های علمی، کمک شایانی نمایید. در نهایت نیز شهرت علمی نام خود را افزایش دهید.

استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه

کسب شهرت و اعتبار تحصیلی با استخراج مقالات علمی پژوهشی از پایان نامه

آیا استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه می‌تواند به ارتقا رزومه کمک کند؟

ممکن است بسیاری از شما تصور کنید که اگر اقدام به تهیه مقاله‌ای از پایان نامه نمودید، تنها قادر هستید آن را در دسته مقالات داخلی به چاپ برسانید. در حالی که باید به شما بگوییم چنین تفکری اشتباه است. شما می‌توانید با در نظر گرفتن شاخه علمی پژوهشی، مقالاتی را تهیه کنید که قابلیت ترجمه و ارسال برای ژورنال‌های خارجی را هم دارد. 

با ارسال مقاله خود به این پایگاه‌های علمی ISI، شما به سادگی رزومه تحصیلی خود را تقویت خواهید نمود. فقط باید بتوانید مقاله مورد نظر خودتان را مطابق با استانداردهای ژورنال خارجی تهیه کنید. اگر در مورد نحوه نگارش چنین مقالاتی اطلاعات ندارید، بهتر است کار را به کارشناسان و محققان متخصص و باتجربه ما در ایران تایپیست بسپارید. 

محققان ما نه تنها به درستی تمامی مراحل استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه را طی می‌کنند، بلکه در نهایت اگر شما بخواهید مقاله استخراج شده را ترجمه و برای ارسال به ژورنال‌های خارجی آن را آماده می‌نمایند. پس شما تنها با پرداخت هزینه، در زمان کوتاهی نه تنها می‌توانید به یک مقاله خارج شده از پایان نامه (خود یا دیگران) برسید، بلکه می‌توانید آن را ترجمه کرده و برای مجلات خارجی هم جهت چاپ ارسال کنید. 

پس از ارسال مقاله شما به ژورنال‌های خارجی، در صورت مطلوب و مناسب بودن، آن‌ها مقاله شما را به چاپ می‌رسانند. این در رزومه شما تاثیر مثبت بسیاری خواهد گذاشت. به گونه‌ای که احتمال دارد از دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور، درخواست همکاری دریافت کنید. پس استخراج مقاله از پایان نامه هم می‌تواند رزومه تحصیلی شما را در داخل کشور تقویت کند، هم برای قوی‌تر کردن رزومه تحصیلی شما جهت دریافت درخواست‌های همکاری از خارج کشور، مطلوب خواهد بود.

استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه

تقویت رزومه تحصیلی با استخراج مقاله از پایان نامه‌های علمی پژوهشی

بهترین مرکز برای واسپاری استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه

با بررسی نمونه کارهایی که ایران تایپیست در زمینه استخراج مقالات پژوهشی از پایان نامه انجام داده است، می‌توانید میزان مهارت و تجربه محققان ما را بررسی کنید. محققان ما در ایران تایپیست در رشته‌های مختلف و متنوعی مقاله از پایان نامه تهیه کرده اند. از این رو دریافت که مدت زمان طولانی در این زمینه مهارت و تخصص دارند. 

جوانان مستعد و فارغ التحصیل از رشته‌های گوناگون با مجموعه ایران تایپیست همکاری می‌کنند. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در هر زمینه‌ای که بخواهند مقاله تهیه کنند، می‌توانند از دانشجویان متخصص در همان رشته کمک دریافت نمایند. موسسه ایران تایپیست با سیاست‌گذاری درست موفق شده است هزینه دریافتی در زمینه ارائه خدمات خود را کنترل نماید. 

دانشجویانی که در ایران تایپیست اقدام به ثبت سفارش استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه می‌نمایند، نسبت به موسسه‌های رقیب، هزینه کمتری می‌پردازند. این هزینه در برابر مقاله‌ای که دریافت می‌کنند، بسیار ناچیز است؛ زیرا مقاله استخراج شده از پایان نامه، با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی تهیه می‌شود. به همین دلیل دانشجویان نه تنها می‌توانند آن مقاله را در ایران، بلکه می‌توانند در خارج از ایران نیز به چاپ برسانند. 

در نهایت نیز باید بیان کنیم که ایران تایپیست در زمینه استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه‌های مختلف و متنوعی تخصص دارد. پس شما دانشجویان نه تنها می‌توانید از این موسسه خدمات مربوط به استخراج مقالات پژوهشی را دریافت کنید؛ بلکه می‌توانید درخواست نگارش مقاله فارسی همایشی، مقاله انگلیسی ISI، مقاله فارسی برای مجله تخصصی، مقاله انگلیسی IEEE و … نیز نمایید.

پس اگر به دنبال بهترین مرکز برای واسپاری استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه هستید، ما به شما همکاری با محققان و پژوهشگران ایران تایپیست را پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید آنچه مد نظرتان است را از محققان ما دریافت کنید و با تقویت رزومه تحصیلی خود، بهترین فرصت‌های شغلی را در آینده به دست آورید.

استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه

استخراج مقاله پژوهشی معتبر از پایان نامه برای تقویت رزومه

جمع بندی 

داشتن چندین مقاله تخصصی و عمومی در زمینه رشته تحصیلی، باعث قوی‌تر شدن رزومه تحصیلی شما خواهد شد. کسی که در زمینه‌های دانشگاهی و آکادمیک به صورت حرفه‌ای مشغول به کار است، اهمیت داشتن مقالات متعدد را می‌داند. بدون داشتن مقالات معتبر که در مجلات ایرانی و خارجی به چاپ رسیده باشند، شما قادر نخواهید بود به سطح ایده آلی از اعتبار تحصیلی دست یابید. 

اگر زمان کافی ندارید یا این که حساسیت استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه را می‌دانید، بهتر است انجام این کار را به افراد متخصص و با تجربه بسپارید. تیم‌های قوی و متخصص ایران تایپیست در این زمینه به شما کمک خواهند نمود. می‌توانید زیر نظر محققان و کارشناسان متخصص و حرفه ای، مقاله‌ای را با مناسب‌ترین میزان هزینه دریافت کنید. 

سپس آن را منتشر نموده و رزومه تحصیلی خود را تقویت نمایید. همواره به دنبال ساختن آینده بهتری برای خود باشید. برای رسیدن به چنین آینده درخشانی هم، نیازی به انجام کارهای سخت نخواهد بود. فقط کافیست کار را به افراد متخصص بسپارید و هزینه آن را پرداخت کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خدمات دانشجویی استخراج مقاله از پایان نامه تبدیل پایان نامه به کتاب هزینه استخراج مقاله از پایان نامه

سوالات متداول

اصولا مقالات علمی تخصصی در مجلاتی که مورد قبول وزارت علوم نیستند چاپ می‌شوند. از این رو مقالات علمی تخصصی، امتیاز و اعتبار لازم را برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا به همراه نخواهند داشت.

بدون شک مقالات پژوهشی از نظر اعتباری نسبت به مقالات کنفرانسی بهتر هستند. به این دلیل که مقالات پژوهشی قابلیت چاپ در مجلات را دارند در حالی که مقالات کنفرانسی از ارزش علمی کمتری برخوردارند.

ساختار مقالات پژوهشی، از فرمت IMRaD پیروی می‌نماید که شامل روش (Method)، بحث (Discussion)، مقدمه (Introduction) و نتیجه (Results) می‌شود.

مجلات علمی بسته به موضوعی که ارائه شده است، محدودیت کلمات دارند. از این رو شما باید در زمان نگارش مقالات پژوهشی، به تعداد کلماتی که مجله مورد نظرتان تعیین نموده است توجه کنید.


نویسنده: دانیال فرهادی استخراج مقاله از پایان نامه تاریخ انتشار: 1403/2/29 ساعت 16:02:36 تعداد بازدید: 51 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نگارش مقاله پژوهشی از پایان نامه چاپ مقاله پژوهشی از پایان نامه استخراج مقاله پژوهشی از پایاننامه استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه ارشد استخراج مقاله پژوهشی از پایان نامه کارشناسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :