چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

استخراج مقاله از پایان نامه چیست؟

نویسنده: آیدا وحدت استخراج مقاله از پایان نامه تاریخ انتشار: 1400/11/13 ساعت 12:00:00 بازدید: 326 امتیاز 0 از 0 نظر

همان گونه از نام استخراج مقاله از پایان نامه، واضح و مشخص است. در این نوع از سفارش ها، می بایست مقاله ای مندرج از پایان نامه را استخراج کرد. توضیح اینکه هر یک از دانشجویان ارشد و دکتری، تا پیش از دفاع، می بایست مقاله خود را ارائه دهند. پذیرش و چاپ مقاله مندرج از پایان نامه، برای آن ها نمره دارد و یک امتیاز خوب محسوب می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در صورت عدم استخراج مقاله، نمره ای به آن ها داده نمی شود. حتی ممکن است در مقطع دکتری، آن دانشجو نتواند از پایان نامه خود دفاع کند. به همین جهت معمولا بعد از نگارش پروپوزال، هر یک از دانشجویان، به فکر نوشتن مقاله مرتبط با موضوع خود می افتند. با توجه به پروسه طولانی مدت چاپ مقاله ها، خیلی زود می بایست به فکر استخراج مقاله از پایان نامه بود. چرا که در غیر این صورت ممکن است آن فرد نتواند، مقاله خود را تا پیش از دفاع از پایان نامه، آماده داشته باشد. البته در برخی از موارد نیز، ممکن است فردی پایان نامه خود را نوشته باشد. حتی ممکن است مقاله ای از آن را نیز استخراج کرده باشد. اما به جهت ارتقای رزومه خود و دستیابی به مراحل بالاتر تحصیلی، نیاز مجدد به استخراج مقاله از پایان نامه داشته باشد. در این صورت نیز، می بایست از آن پایان نامه صحافی شده، مقاله یا مقالاتی را استخراج کرد. مسئله ای که تنها به دست متخصصین همان حوزه انجام می شود. بنابراین شما می بایست این نوع از سفارش های خود را به دست فرد متخصص در رشته خود بسپارید. تنها چنین فردی است که می تواند از عهده سفارش های شما بربیاید. خوشبختانه انواع متخصص و دانش آموخته رشته های مختلف، در موسسه ایران تایپیست وجود دارند. بنابراین شما می توانید سفارش های استخراج مقاله از پایان نامه خود را به این موسسه با سابقه بسپارید.

استخراج مقاله از پایان نامه چیست؟

استخراج مقاله از پایان نامه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش استخراج مقاله از پایان نامه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه استخراج مقاله از پایان نامهتحلیل آماریکارهای آزمایشگاهیسرچ در گوگل

سوالات متداول

منظور نگارش مقاله مربوط به پایان نامه در همان حوزه و موضوع خاص می باشد. 

چون چاپ مقاله مربوط به پایان نامه، دارای نمره و امتیاز است. افزون بر آن ممکن است بدون استخراج مقاله، امکان دفاع از پایان نامه وجود نداشته باشد. 

بله؛ برای آن دسته از دانشجویانی که قصد ارتقای رزومه خود دارند. می توان باز هم دست به استخراج مقاله مرتبط به پایان نامه های آن ها زد. 

در موسسه ایران تایپیست، انواع متخصص در تمامی حوزه ها وجود دارند. شما می توانید سفارش های خود را به آن ها بسپارید. 


نویسنده: آیدا وحدت استخراج مقاله از پایان نامه تاریخ انتشار: 1400/11/13 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 326 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: استخراج مقاله از پایان نامه آنلاین سفارش استخراج مقاله از پایان نامه استخراج مقاله فوری از پایان نامه مرکز استخراج مقاله از پایان نامه استخراج مقاله علمی از پایان نامه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :