جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا هزینه ترجمه تخصصی ایران تایپیست برای سفارشات غیر حضوری و حضوری از البرز متفاوت است؟

نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/2/12 ساعت 16:26:48 بازدید: 363 امتیاز 0 از 0 نظر

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم کاربران که نیازمند ترجمه تخصصی البرز به صورت غیر حضوری و آنلاین هستند، می‌توانند از خدمات سایت ایران تایپیست برای ثبت سفارش خود به صورت آنلاین از نقاط مختلف استان البرز بهره‌مند شوند. اما سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که آیا هزینه‌ای که برای  ثبت سفارش ترجمه تخصصی البرز به شکل حضوری دریافت می‌شود با هزینه‌ی ارائه‌ی خدمات دانشجویی البرز به شکل غیر حضوری یکسان است؟ مسلما بله در هر دو نوع ثبت سفارش آنلاین و حضوری، هزینه ها یکسان است. پیش‌تر به بررسی سیستم تعیین هزینه‌ی ترجمه تخصصی متون و مقالات به شکل غیرحضوری توسط سایت ایران تایپیست پرداختیم و اشاره کردیم که ترجمه تخصصی البرز برای متون و مقالات مختلف با توجه به عوامل گوناگونی همچون تعداد کلمات متن، زبان ترجمه و مدت زمان تعیین شده برای تحویل کار مشخص می‌شود؛ البته باید اشاره کرد که بین تمام این عوامل، تعداد کلمات مورد نظر کاربران برای ترجمه تخصصی البرز از اهمیت بالاتری برخوردار است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به عبارتی هر چه تعداد کلمات متن مورد نظر شما برای ترجمه تخصصی البرز بیشتر باشد، هزینه‌ای که لازم است برای انجام کار ترجمه بپردازید نیز بیشتر خواهد بود. اما سیستم تعیین هزینه‌ی ترجمه تخصصی در نقاط مختلف استان البرز با اعزام مترجم متفاوت بوده و با توجه به یک سری از عوامل تاثیرگذار دیگر مشخص می‌شود. هزینه‌ای که برای اعزام مترجم شفاهی به نقاط مختلف استان البرز دریافت می‌شود، با توجه به این که زبان مورد نظر شما برای ترجمه چه زبانی است و همچنین با در نظر گرفتن مدت زمانی که به مترجم نیاز دارید مشخص می‌شود. به طور کلی هزینه‌ای که برای اعزام مترجم به شکل حضوری به نقاط مختلف البرز از کاربران دریافت می‌شود، همانند دیگر خدمات ارائه شده برای ترجمه توسط سایت ایران تایپیست کاملا مناسب و مقرون به صرفه است. نکته‌ای که وجود دارد این است که اگر برای اعزام مترجمان به شکل حضوری به نقاط مختلف استان البرز به تجهیزات و امکانات مختلفی همچون هدفون، میکروفون و... نیاز داشته باشید، هزینه‌ای که باید برای ترجمه بپردازید بالاتر می‌رود.

آیا هزینه ترجمه تخصصی ایران تایپیست برای سفارشات غیر حضوری و حضوری از البرز متفاوت است؟

تفاوت هزینه ترجمه تخصصی حضوری و غیر حضوری در استان البرز

ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری ترجمه تخصصی در مراکز معتبر

امروزه خدماتی نظیر: ترجمه تخصصی متون مختلف در مراکز معتبر و گوناگونی انجام می گیرد. با توجه به نیاز دانشجویان و پژوهشگران بسیار زیاد به ترجمه متون تخصصی انواع موضوعات و رشته ها، مراکز زیادی ظهور یافته اند. مراکز و موسسه هایی که هر یک از آن ها به نحوی ارائه دهنده خدمات قابل توجهی به مشتریان خود هستند. اما با توجه به این مسئله مهم که بسیاری از آن ها در کنار خدمات حضوری ترجمه تخصصی، خدمات غیر حضوری را نیز ارائه می دهند؛ بحث هزینه سفارش ها مطرح می گردد. به این صورت که آیا هزینه ترجمه متون تخصصی ارائه دهنده در این مراکز با توجه به ثبت سفارش حضوری و غیر حضوری با هم یکسان است یا خیر؟ هر چند که در کل عوامل بسیار زیادی هستند که روی هزینه سفارش های مشتری، تأثیرگذار هستند. اما باید پذیرفت که تفاوتی میان ثبت سفارش های شما وجود ندارد. بنابراین شما می توانید به هر دو شکل ممکن، سفارش های ترجمه تخصصی خود را به ثبت برسانید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

موسسه ایران تایپیست، بهترین موسسه در البرز به شمار می آید. هزینه ترجمه تخصصی ارائه شده در این موسسه، نسبت به سایر مراکز دیگر به مراتب مقرون به صرفه تر می باشد. نکته قابل توجه اینکه هزینه ترجمه متون تخصصی در ایران تایپیست برای کلیه سفارش های حضوری و غیر حضوری در البرز، تفاوتی نمی کند و یکسان می باشد. حتی این امکان برای شما وجود دارد که در صورت ثبت سفارش آنلاین و غیر حضوری، از هزینه های تردد در شهر برای یافتن مرکز معتبر، صرفه جویی کنید. بنابراین هزینه ترجمه تخصصی هر یک از متون به صورت آنلاین در نهایت برای شما به صرفه تر می باشد. چرا که برای ثبت حضوری سفارش های خود، می بایست از وقت خود گذشته و هزینه تردد و رفت و آمد در شهر را نیز پرداخت کنید. اما هزینه سفارش صرف نظر از این موضوع، یکی است. به همین جهت توصیه می شود تا به منظور تسهیل در روند سفارش های خود، آنلاین اقدام کنید.

 آیا هزینه ترجمه تخصصی ایران تایپیست برای سفارشات غیر حضوری و حضوری از البرز متفاوت است؟

ترجمه متونتخصصی

چگونگی محاسبه هزینه ترجمه متون تخصصی در موسسات مختلف

همان طور که گفته شد؛ هزینه ترجمه تخصصی هر سفارشی به صورت حضوری و غیر حضوری، یکسان می باشد. اما برای تخمین هزینه های مربوط به این سفارش ها، عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار می دهند. عواملی از جمله:

  • زبان مبدأ و مقصد
  • نوع موضوع قابل بحث
  • تعداد کلمات موجود در متن
  • سطح کیفی و نوع نیاز شما به ترجمه متن
  • نوع متن مورد نظر نگاشته شده در زمینه های مختلف
  • درخواست فوری یا عادی مشتری
  • و...

هر یک از این عوامل، می توانند روی هزینه نهایی سفارش ترجمه تخصصی شما تأثیرگذار باشند. بنابراین هر یک از این عوامل را می بایست در یک سفارش، مورد بررسی قرار داد تا در نهایت بتوان قیمت آن سفارش را برآورد نمود. در هر صورت هزینه های ارائه شده در موسسه ایران تایپیست، نسبت به سایر مراکز و موسسه های دیگر، به صرفه تر می باشد.

 آیا هزینه ترجمه تخصصی ایران تایپیست برای سفارشات غیر حضوری و حضوری از البرز متفاوت است؟

خدمات حضوری و غیر حضوری ترجمه تخصصی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه صوتی، تصویریهزینه ترجمه زبان های دیگر

سوالات متداول

خیر، سفارشات حضوری و غیر حضوری آنلاین یک تعرفه دارند.

تعداد کلمات، زبان ترجمه و مدت زمان مورد نظر کاربر برای ترجمه.

زبان ترجمه، مدت زمان نیاز به مترجم، تجهیزات مورد استفاده در طی ترجمه.

هزینه ترجمه تخصصی با توجه به تجهیزات به کار رفته برای ترجمه بالاتر می‌رود.


نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/2/12 ساعت 16:26:48 تعداد بازدید: 363 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه تخصصی البرز هزینه ترجمه تخصصی غیر حضوری البرز هزینه ترجمه تخصصی حضوری البرز قیمت ترجمه تخصصی غیر حضوری البرز ترجمه تخصصی ارزان قیمت البرز

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :