دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا محدودیتی برای ثبت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی در لندن وجود دارد؟

نویسنده: پوریا عرب ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/4/14 ساعت 09:00:00 بازدید: 422 امتیاز 5 از 1 نظر

یکی از مهم ترین معضلاتی که باعث بروز مشکل برای ترجمه فارسی به انگلیسی در لندن می شود را می توان محدودیت در ثبت سفارش دانست. در واقع این محدودیت می تواند باعث شود که شما نتوانید از این خدمات به صورت حرفه ای استفاده داشته باشید و از این روی می توان گفت که این خدمات در دسترس شما می باشد. محدودیت در ثبت سفارش برای ترجمه فارسی به انگلیسی در لندن توسط ایران تایپیست تعریف نشده است ولی حداقل میزان درخواست شما برای ترجمه باید برابر با 250 کلمه باشد. در واقع عدم ایجاد هرگونه محدودیت در زمینه ترجمه باعث شده است تا کاربران بتوانند حتی نسبت به ثبت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی کتاب نیز اقدام کنند.

یکی از مهم ترین مزایایی که برای شما در شهر لندن برای استفاده از خدمات ما وجود دارد، هزینه های بسیار کمی است که از سوی این شرکت اخذ می شود. در واقع شما می توانید با هزینه ای بسیار مناسب نسبت به دریافت خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی در لندن اقدام کنید و با توجه به عدم وجود هرگونه محدودیت در کلمات ترجمه، مشتریان می توانند کارهای خود را به ایران تایپیست بسپارند. در نظر داشته باشید که در ترجمه فارسی به انگلیسی در لندن، در صورتی که میزان سفارش شما از حد مشخصی بیشتر شده باشد، هزینه هایی که برای شما در نظر گرفته می شود شامل تخفیف شده و از این روی شما می توانید از این طرح تخفیف برای استفاده هرچه بیشتر از خدمات ما استفاده داشته باشید. با وجود عدم محدودیت در خصوص ترجمه فارسی به انگلیسی در لندن، شما می توانید در صورتی که سفارش حجیمی دارید، با کارشناسان ما در تماس باشید و در خصوص سفارش خود سوالات مربوطه را بپرسید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

آیا محدودیتی برای ثبت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی در لندن وجود دارد؟ 

ویژگی های خدمات ایران تایپیست برای ارائه به ایرانیان مقیم لندن

سوالات متداول

خیر. ایران تایپیست هیچگونه محدودیتی را از لحاظ تعداد کلمات زیاد تعریف نکرده است و شما می توانید حتی نسبت با ثبت سفارش ترجمه کتاب در این شهر اقدام کنید.

شما حداقل باید یک متن 250 کلمه ای را برای ترجمه به ایران تایپیست بدهید و از خدمات ارائه شده در این خصوص استفاده کنید.

بله. این تخفیف در صورتی که حداقل تعداد کلمات مشخصی را ثبت سفارش کنید، برای شما محاسبه خواهد شد.

شما می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما در تماس باشید و به آن ها پیام دهید.


نویسنده: پوریا عرب ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/4/14 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 422 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه ارزان فارسی به انگلیسی در لندن ترجمه دقیق فارسی به انگلیسی در لندن ترجمه نامه اداره فارسی به انگلیسی در لندن ترجمه متون فارسی به انگلیسی در لندن ترجمه غیرحضوری فارسی به انگلیسی در لندن

دیدگاه کاربران

ابراهیم صدق دوست | 1400-8-10 ساعت 09:25:03 امتیاز :

قبلا ترجمه کتاب دادم بهتون خیلی راضی بودم از کارتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :