دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا صدور فاکتور قیمت ترجمه هزینه ای دارد؟

نویسنده: سارا اخلاقی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/1 ساعت 22:00:00 بازدید: 311 امتیاز 0 از 0 نظر

صدور پیش فاکتور قیمت ترجمه برای مشتریان هزینه ای را به دنبال نخواهد داشت. بنابراین آنها می توانند ابتدا از قیمت ترجمه خود اطمینان پیدا کنند و سپس اقدام به ثبت نهایی سفارش خود کنند. حساسیت مشتریان به قیمت ترجمه سبب شده است تا موسسه های سودجو از این حساسیت استفاده کنند تا سفارش های مشتریان خود را با نرم افزار های گوناگون انجام دهند. این موسسات به ازای ارائه خدمات بی کیفیت هزینه پایینی را نیز از مشتریان دریافت می کنند. به همین دلیل توصیه می شود که قبل از ثبت درخواست خود در موسسه های ترجمه ابتدا از کیفیت کار آنها اطمینان حاصل کنید. کیفیت ترجمه در موسسه های مختلف را می توان بر اساس نمونه کار های قبلی و دادن سفارش های کوتاه مورد ارزیابی قرار داد. البته ناگفته نماند برخی از این موسسات برای در اختیار گذاشت نمونه کار های خود مبلغی را از مشتریان دریافت می کنند اما ایران تایپیست نمونه کار های خود را به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان قرار می دهد تا با آگاهی بیشتر تصمیم به سفارش دادن یا ندادن بگیرند.

به طور کلی قیمت ترجمه نباید قربانی کیفیت ترجمه شود. به عبارت ساده تر قیمت ترجمه باید برای مشتریان اولویت دوم و سوم باشد. ایران تایپیست برای ارائه خدمات ترجمه خود به هیچ عنوان از نرم افزار های کامپیوتری استفاده نمی کند. زیرا این نرم افزار ها خطا های بسیار زیادی در ترجمه ایجاد می کنند. از مهمترین مزیت ترجمه های انسانی نسبت به ترجمه های نرم افزاری، روان بودن متن می باشد. در ترجمه های نرم افزاری به ویژه برای متن های تخصصی کلمات مهم توسط نرم افزار ها ترجمه نمی شود زیرا هوش مصنوعی در این نرم افزار ها قادر به تحلیل دقیق ترجمه در متن های تخصصی نخواهد بود. امیدوارم که این مقاله توانسته باشد شما را با نحوه محاسبه قیمت ترجمه در ایران تایپیست آشنا کند.

آیا صدور فاکتور قیمت ترجمه هزینه ای دارد؟

ترجمه در ایران تایپیست

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمههزینه ترجمه انگلیسی به فارسیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیهزینه ترجمه فرانسوی

سوالات متداول

خیر، مشتریان به صورت کاملا رایگان می توانند فاکتور هزینه ترجمه را از کارشناسان ایران تایپیست دریافت کنند.

خیر، مشتریان برای سفارش های ترجمه فاکتور هزینه را در اولویت های دوم و سوم قرار می دهند. کیفیت ترجمه از دیگر فاکتور ها اهمیت بیشتری خواهد داشت.

موسسه های سودجو با استفاده از نرم افزار های ترجمه، سفارش ها را با هزینه ای پایین به مشتریان ارائه می دهند.

خیر، ایران تایپیست به هیچ عنوان برای سود بیشتر از نرم افزار های ترجمه استفاده نمی کند. سفارشات در ایران تایپیست تنها توسط مترجمان انجام می شود.


نویسنده: سارا اخلاقی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/1 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 311 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صدور فاکتور قیمت ترجمه برآورد قیمت ترجمه متاسبترین قیمت ترجمه قیمت ترجمه تخصصی قیمت ترجمه به فارسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :