دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا در سفارش ترجمه پایان نامه تمامی هزینه ها همان ابتدا باید پرداخت شود؟

نویسنده: پوریا عرب قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/4/21 ساعت 20:00:00 بازدید: 424 امتیاز 4 از 1 نظر

سوال بسیار مهمی که در ذهن کاربران وجود دارد، این است که آیا در سفارش ترجمه هزینه ترجمه پایان نامه همان ابتدا باید پرداخت شود؟ در رابطه با این سوال می توانیم پاسخی شفاف را به شما ارائه دهیم. هر کاربر می تواند با کارشناس مربوطه تماس برقرار نموده و در صورت وجود مشکل برای پرداخت هزینه، این مسئله را با کارشناس مربوطه در میان بگذارد. کاربرانی که نمی توانند هزینه ترجمه پایان نامه را در همان ابتدا آن هم به طور کامل پرداخت نمایند. از این رو ایران تایپیست این امکان را فراهم کرده است تا به صورت دو قسطی هزینه ترجمه پایان نامه را پرداخت کنند.

به این صورت که افرادی که توان پرداخت یکباره هزینه ترجمه پایان نامه را در همان اول ندارند، میتوانند حدود ۶۰ درصد از مبلغ کل فاکتور را در همان ابتدا پرداخت نموده و سپس ۴۰ درصد باقی مانده را در پایان کار پرداخت نمایند. این مسئله می ‌تواند برای برخی از کاربران حائز اهمیت باشد و ایران تایپیست را نسبت به سایر مراکز مشابه برتر سازد و این در حالی است که تمامی هزینه ها از جمله هزینه ترجمه پایان نامه در این مرکز بسیار مقرون به صرفه بوده و سیاست های مالی این شرکت به گونه ای تنظیم شده است که علاوه بر رقابتی بودن هزینه ها، همه ی افراد میتوانند از آن استفاده کنند و این خدمات فقط مخصوص تهرانی ها و شهرهای بزرگ نباشد بلکه با دسترسی آنلاین به راحتی از اقصی نقاط ایران امکان استفاده از این امکانات فراهم باشد. در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام در ارتباط با هزینه ترجمه پایان نامه میتوانید در تمامی ایام هفته و در 24 ساعت شبانه روز با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا به صورت رایگان راهنمایی و مشاره شوید و با خیال راحت سفارش خود را نهایی سازید.

آیا در سفارش ترجمه پایان نامه تمامی هزینه ها همان ابتدا باید پرداخت شود؟ 

هزینه ترجمه پایان نامه

سوالات متداول

خیر شما میتوانید در ابتدا 60% از هزینه را پرداخت کنید و مابقی را در زمان تحویل سفارش بپردازید.

بله، امکان پرداخت در دو قسط نیز ممکن است.

ایران تایپیست برای رفاه حال مشتریانش امکان پرداخت قسطی را فراهم نموده است.

خیر، امکان پرداخت در بیش از دو قسط در ایران تایپیست میسر نیست.


نویسنده: پوریا عرب قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/4/21 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 424 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه قسطی پایان نامه هزینه اقساطی ترجمه پایان نامه کمترین قیمت ترجمه پایان نامه مناسبترین تعرفه ترجمه پایان نامه ترجمه پایان نامه ارزان

دیدگاه کاربران

بیتا اهرابی | 1400-8-5 ساعت 09:33:49 امتیاز :

چقدر عالیه که امکان پرداخت اقساطی هم هست بدون هیچ ضامنی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :