یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا در ترجمه مقاله تخصصی قیمت ترجمه اشکال و جداول تعرفه جداگانه‌ای دارند؟

نویسنده: شیرین کرم خانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/7/19 ساعت 16:00:00 بازدید: 283 امتیاز 0 از 0 نظر

مطمئنا بسیاری از مقالات تخصصی که توسط کاربران برای ترجمه ارسال می‌شوند، ممکن است دارای یکی سری اشکال، جداول و یا فرمول‌های خاص باشند و کاربران خواستار ترجمه لغات و یا اصطلاحات تخصصی ذکر شده در این اشکال باشند. مسئله‌ای که در اینجا وجود دارد ان است که هزینه ترجمه تخصصی کلمات یا اصطلاحاتی که در این علائم و جداول ذکر شده‌اند به چه شکل محاسبه می‌شوند؟ نکته‌ای که باید بدانید این است که قیمت ترجمه مقاله تخصصی با توجه به عواملی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم محاسبه می‌شود. به عبارت دیگر با اضافه شدن این اشکال و جداول و مطالب ذکر شده در آن‌ها به متن داخل مقاله تخصصی، تغییر چشم‌گیری در قیمت ترجمه مقاله تخصصی به وجود نمی‌آید و نمی‌توان گفت که قیمت ترجمه مقاله تخصصی به ترجمه لغات و اصطلاحات تخصصی ذکر شده در این جداول وابسته است. به هنگامی که برای ترجمه تخصصی جزئیات ذکر شده در یک مقاله درخواست می‌دهید، این به معنای قیمت ترجمه مقاله تخصصی مورد نظر شما نخواهد بود و نمی‌توان گفت که ترجمه چنین جزئیاتی، قیمت از پیش تعیین شده برای ترجمه مقاله به شکل تخصصی افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند.

قیمت ترجمه مقاله تخصصی، چه بدون در نظر گرفتن جزئیات مقاله و چه با انجام کار ترجمه تخصصی آن‌ها به شکل دقیق، فرق چندانی با هم نخواهند داشت و برای محاسبه‌ی این هزینه، باید از طریق معیارهایی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم عمل کنیم؛ معیارهای تعیین کننده‌ای مثل حجم متن، زبان مبدا و مقصد و... . برای مثال می‌توان عامل زبان ترجمه را به عنوان یکی از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت ترجمه مقاله تخصصی دانست و به طور قطع می‌توان فهمید که هزینه‌ای برای ترجمه تخصصی یک مقاله و اشکال و جداول موجود در آن به زبان آلمانی پرداخته می‌شود، با هزینه‌ای که باید برای ترجمه تخصصی چنین مقاله‌ای به زبان انگلیسی پرداخته شود کاملا متفاوت است. پس به طور کل باید گفت که تعرفه جداگانه‌ای برای ترجمه اشکال و جداول داخل یک مقاله تخصصی تعیین نمی‌شود.

آیا در ترجمه مقاله تخصصی قیمت ترجمه اشکال و جداول تعرفه جداگانه‌ای دارند؟

ترجمه مقاله تخصصی قیمت ترجمه اشکال و جداول

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقالهترجمه دانشجوییلیست هزینه ترجمهترجمه متن

سوالات متداول

بله. با توجه به موضوع و میزان تخصصی بودن یک متن، هزینه ترجمه آن متفاوت است.

مفاهیم برخی از متون تخصصی به نسبت سایر متون پیچیده‌تر هستند و ترجمه آن‌ها دشوارتر است.

متون مرتبط با رشته‌های پزشکی، نفت، مهندسی برق، مهندسی مکانیک و... .

بله. ترجمه متون به برخی زبان‌ها به نسبت دیگر زبان‌ها بیشتر است.


نویسنده: شیرین کرم خانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/7/19 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 283 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت ترجمه اشکال مقاله تخصصی قیمت ترجمه جداول مقاله تخصصی هزینه ترجمه اشکال مقاله تخصصی نرخ ترجمه جدول مقالات تخصصی قیمت ترجمه تخصصی مقاله علمی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :