چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

قیمت ترجمه مقاله تخصصی

نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/10 ساعت 13:19:29 بازدید: 367 امتیاز 0 از 0 نظر

قیمت ترجمه مقاله تخصصی، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که اکثر افراد به هنگام ثبت سفارش برای ترجمه مقالات در نظر می‌گیرند. در ایران تایپیست ترجمه مقالات تخصصی با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می‌شود.

در ترجمه مقاله تخصصی فارسی به انگلیسی قیمت بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

ترجمه تخصصی یکی از پروژه‌های مهم مربوط فعالیت در زمینه ترجمه است که برای انجام هر چه بهتر و دقیق‌تر آن، مترجمان به مهارت و تخصص بالا نیاز دارند و لازم است تا طبق اصول و قواعد برای ترجمه تخصصی عمل کنند. ترجمه تخصصی برخلاف ترجمه متون عادی که موضوعاتی عامه و غیرتخصصی دارند، نیاز به مهارت بالایی دارد و مترجمان برای انجام کار ترجمه این متون، علاوه بر این که به دانش و تخصص درباره قواعد و دستور زبان‌های مختلف نیاز دارند، لازم است که به مفاهیم و اصطلاحات تخصصی که در این متون ذکر می‌شود نیز تسلط داشته باشند و با آگاهی کامل عمل کنند.

به عنوان مثال ترجمه یک مقاله‌ای تخصصی در حوزه صنعت برق به طور قطع با ترجمه یک متن داستانی یا یک رمان کوتاه متفاوت است؛ چرا که در این متن تخصصی، اصطلاحات و مفاهیم تخصصی بسیاری در رابطه با صنعت برق ذکر شده است که مترجمان حرفه‌ای برای ترجمه آن‌ها به شکل دقیق و کاملا تخصصی، به تسلط بر مطالب تخصصی ذکر شده در رابطه با صنعت برق نیز نیاز خواهند داشت تا بتوانند کار ترجمه را با کیفیت بالاتر پیش برده و متنی ترجمه شده به شکل روان و صریح را آماده کنند. با توجه به تمام موارد ذکر شده می‌توان فهمید که قیمت ترجمه مقاله تخصصی به نسبت موارد عادی ترجمه بالاتر است؛ در واقع نوع ترجمه که در اینجا تخصصی می‌باشد، در تعیین قیمت ترجمه مقاله تخصصی تاثیر مستقیم دارد. به طور کلی قیمت ترجمه مقاله تخصصی فارسی به انگلیسی و یا هر یک از دیگر پروژه‌های ترجمه تخصصی با توجه به یک سری عوامل تعیین می‌شود و کاملا متغیر است؛ به عبارتی با توجه به حجم مقاله مورد نظر و تعداد کلمات آن، زمان انجام کار ترجمه تخصصی مقاله، موضوع اصلی مقاله تخصصی، زبان مبدا و مقصد که در موارد فارسی به انگلیسی تعیین شده است و نوع ترجمه یعنی تخصصی یا عادی بودن آن، نمی‌تواند مقداری ثابت باشد و با تغییر هر یک از عوامل ذکر شده، قیمت ترجمه مقاله تخصصی نیز تغییر پیدا خواهد کرد.

قیمت ترجمه مقاله تخصصی

قیمت ترجمه مقاله تخصصی فارسی به انگلیسی

آیا در ترجمه مقاله تخصصی قیمت ترجمه اشکال و جداول تعرفه جداگانه‌ای دارند؟

مطمئنا بسیاری از مقالات تخصصی که توسط کاربران برای ترجمه ارسال می‌شوند، ممکن است دارای یکی سری اشکال، جداول و یا فرمول‌های خاص باشند و کاربران خواستار ترجمه لغات و یا اصطلاحات تخصصی ذکر شده در این اشکال باشند. مسئله‌ای که در اینجا وجود دارد ان است که هزینه ترجمه تخصصی کلمات یا اصطلاحاتی که در این علائم و جداول ذکر شده‌اند به چه شکل محاسبه می‌شوند؟ نکته‌ای که باید بدانید این است که قیمت ترجمه مقاله تخصصی با توجه به عواملی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم محاسبه می‌شود. به عبارت دیگر با اضافه شدن این اشکال و جداول و مطالب ذکر شده در آن‌ها به متن داخل مقاله تخصصی، تغییر چشم‌گیری در قیمت ترجمه مقاله تخصصی به وجود نمی‌آید و نمی‌توان گفت که قیمت ترجمه مقاله تخصصی به ترجمه لغات و اصطلاحات تخصصی ذکر شده در این جداول وابسته است. به هنگامی که برای ترجمه تخصصی جزئیات ذکر شده در یک مقاله درخواست می‌دهید، این به معنای قیمت ترجمه مقاله تخصصی مورد نظر شما نخواهد بود و نمی‌توان گفت که ترجمه چنین جزئیاتی، قیمت از پیش تعیین شده برای ترجمه مقاله به شکل تخصصی افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند.

قیمت ترجمه مقاله تخصصی، چه بدون در نظر گرفتن جزئیات مقاله و چه با انجام کار ترجمه تخصصی آن‌ها به شکل دقیق، فرق چندانی با هم نخواهند داشت و برای محاسبه‌ی این هزینه، باید از طریق معیارهایی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم عمل کنیم؛ معیارهای تعیین کننده‌ای مثل حجم متن، زبان مبدا و مقصد و... . برای مثال می‌توان عامل زبان ترجمه را به عنوان یکی از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت ترجمه مقاله تخصصی دانست و به طور قطع می‌توان فهمید که هزینه‌ای برای ترجمه تخصصی یک مقاله و اشکال و جداول موجود در آن به زبان آلمانی پرداخته می‌شود، با هزینه‌ای که باید برای ترجمه تخصصی چنین مقاله‌ای به زبان انگلیسی پرداخته شود کاملا متفاوت است. پس به طور کل باید گفت که تعرفه جداگانه‌ای برای ترجمه اشکال و جداول داخل یک مقاله تخصصی تعیین نمی‌شود.

قیمت ترجمه مقاله تخصصی

ترجمه مقاله تخصصی قیمت ترجمه اشکال و جداول

برآورد قیمت ترجمه‌ی تخصصی مقاله به صورت آنلاین

قیمت ترجمه مقاله تخصصی به چه شکلی برآورد خواهد شد و به طور کلی چقدر خواهد بود؟ این سوالی مهم است که ممکن است به ذهن شما برسد. در گذشته و در زمانی که دنیای اینترنت و فضای مجازی جایگاه امروز را در زندگی ما نداشت، تنها چاره برای ترجمه مقالات و متون تخصصی مختلف این بود که به شکل حضوری به مراکز مختلف ترجمه مراجعه کرده و از تمامی جزئیات مرتبط با انجام کار ترجمه به شکل عادی و یا تخصصی به همین شکل مطلع شویم. با گذشت زمان و پیشرفت روز افزون تکنولوژی، شرایط دیگر مثل سابق نیست و انجام بسیاری از کارها راحت‌تر شده است. به واقع می‌توان گفت که هلدینگ ایران تایپیست، از جمله مراکز بزرگ و معتبر ترجمه در ایران که خدمات بسیاری را برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی متون و مقالات مختلف به شکل آنلاین ارائه می‌دهد، این امکان را برای افراد به وجود آورده است تا تنها با چند کلیک برای مراجعه به سایت ایران تایپیست، از تمامی جزئیات مرتبط با ثبت سفارش ترجمه تخصصی مقالات با موضوعات مختلف به زبان‌های گوناگون روز دنیا آگاهی پیدا کنند. در واقع با مراجعه به صفحه اصلی سایت ایران تایپیست، امکان برآورد قیمت ترجمه مقاله تخصصی به صورت آنلاین به راحتی برای افراد فراهم خواهد آمد.

در واقع برآورد کردن قیمت ترجمه مقاله تخصصی به شکل آنلاین به عنوان مهم‌ترین خدمات ارائه شده از سمت ایران تایپیست برای ترجمه تخصصی مقالات و متون مختلف شناخته می‌شود؛ برای مثال به هنگامی که از مراکز غیر معتبر و مترجمانی که چندان نام آشنا نیستند برای ترجمه مقالات و متون تخصصی مورد نظر خود درخواست می‌کنید، این مراکز ممکن است هر هزینه‌ای را مشخص کرده و طبق عامل مشخصی برای برآورد هزینه اقدام نکنند. اما با ثبت سفارش در هلدینگ معتبر ایران تایپیست، قیمت ترجمه مقاله تخصصی به شکل کاملا دقیق و بر طبق یک سری عوامل تعیین کننده مشخص می‌شود و افراد با توجه به این عوامل می‌توانند هزینه کلی ترجمه تخصصی را برآورد کنند.

قیمت ترجمه مقاله تخصصی

برآورد قیمت ترجمه‌ی تخصصی مقاله به صورت آنلاین

آیا نوع زبان در قیمت ترجمه مقاله تخصصی تاثیرگذار است؟

با توجه به موارد پیشین به این موضوع مهم پی بردیم که در ایران تایپیست قیمت ترجمه مقاله تخصصی به یک باره تعیین نمی‌شود؛ به عبارت دیگر تعیین قیمت ترجمه مقاله تخصصی به این صورت نیست با ثبت سفارش ترجمه تخصصی هر مقاله‌ای، هزینه‌ای نامتعارف و غیر واقعی تعیین شود. قیمت ترجمه مقاله تخصصی در ایران تایپیست بر حسب یک سری عوامل مشخص برآورد می‌شود و کاربران با توجه به این عوامل، می‌توانند هزینه کلی را که لازم‌ است برای ترجمه مقاله مورد نظر خود به شکل تخصصی بپردازند برآورد کنند. یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت ترجمه مقاله تخصصی، زبان مبدا و مقصد ترجمه است؛ به واقع مشخص است که روش ترجمه مقالات تخصصی به زبان‌های مختلف متفاوت خواهد بود و نمی‌توان اصول ترجمه تخصصی مقالات به یک زبان مشخص را برای ترجمه همان مقاله به زبان دیگر مورد استفاده قرار داد.

به عبارتی هر زبانی دارای دستور زبان متفاوتی خواهد بود و در نتیجه مشخص است که روش ترجمه متون با زبان‌های مختلف، متفاوت است. قیمت ترجمه مقاله تخصصی نیز با تغییر زبان‌های مبدا و مقصد یک مقاله تغییر پیدا خواهد کرد؛ برای مثال این موضوع کاملا روشن است که برخی از زبان‌های زنده دنیا همچون زبان فرانسوی، دستور زبان سخت‌تری نسبت به دیگر زبان‌ها دارند و در نتیجه ترجمه متون مختلف به این زبان‌ها ممکن است به نسبت سایر زبان‌ها همچون انگلیسی، فارسی، عربی و زبان‌های دیگر سخت‌تر باشد. پس مسلم است که قیمت ترجمه مقاله تخصصی به زبان فرانسوی از قیمتی که برای ترجمه یک مقاله تخصصی به زبان انگلیسی یا فارسی تعیین می‌شود، بیشتر باشد. لذا می‌توان نتیجه گرفت که زبان مبدا و مقصد ترجمه تخصصی، از جمله عوامل اصلی به شمار می‌آیند که هزینه ترجمه تخصصی یک مقاله را تعیین می‌کنند. به طور کلی باید این را یادآور شویم که ترجمه تخصصی متون با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب و به صرفه، یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت سفارش در ایران تایپیست است.

قیمت ترجمه مقاله تخصصی

نوع زبان ترجمه تخصصی

بهترین سایت ترجمه مقاله تخصصی از نظر قیمت

مسلما اصلی‌‌ترین خواسته‌ی هر یک از افراد به هنگام ثبت سفارش ترجمه تخصصی مقالات و متون با موضوعات گوناگون این است که کیفیت ترجمه این متون بالا بوده و در واقع تضمینی که برای ترجمه این متون تخصصی می‌خواهند، کیفیت بالای آن است. اما در عین حال قیمت به صرفه و ارزان ترجمه نیز برای آن‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل شناخته می‌شود. حال سوال این است که برای ثبت سفارش ترجمه مقالات و متون به شکل تخصصی، کدام سایت را انتخاب کنیم که در عین انجام‌ کار ترجمه تخصصی با کیفیت بالا و تضمین شده، هزینه‌ای کاملا به صرفه و مناسب را برای انجام کار ترجمه تخصصی دریافت کند؟ سایت ایران تایپیست یکی از مراکز معتبری است که خدمات گسترده‌ای را برای ترجمه تخصصی متون و مقالات با موضوعات مختلف ارائه می‌کند. افراد با ثبت سفارش ترجمه تخصصی در این هلدینگ معتبر، باید از کیفیت ترجمه اطمینان داشته باشند و در نظر گیرند که ترجمه تخصصی مقالات مورد نظر آن‌ها با موضوعات مختلف توسط مترجمانی انجام می‌شود که بر این موضوعات تخصصی مسلط هستند و می‌توانند کار ترجمه را با کیفیت هر چه بیشتر انجام دهند.

سرعت بالای ترجمه، کیفیت تضمین شده و در آخر مناسب‌ترین قیمت ترجمه مقاله تخصصی، از جمله مهم‌ترین مزیت‌های ثبت سفارش ترجمه تخصصی مقالات در این هلدینگ معتبر به شمار می‌آید. ایران تایپیست از مهم‌ترین مراکز آنلاین فعال در زمینه ترجمه متون و مقالات است که تعرفه قیمت ترجمه مقاله تخصصی در این سایت به نسبت مراکز دیگر ترجمه کاملا به صرفه و مناسب است. در واقع هدف اصلی هلدینگ ایران تایپیست آن است که با انجام کار ترجمه تخصصی متون و مقالات مختلف با قیمتی مناسب و به صرفه، در عین سرعت بالای کار ترجمه و کیفیت تضمین شده آن، بهترین خدمات را جهت ترجمه متون و مقالات تخصصی برای مخاطبان و کاربران خود ارائه دهد. پس می‌توان از ایران تایپیست به عنوان بهترین سایت ترجمه مقاله تخصصی از نظر قیمت یاد کرد.

قیمت ترجمه مقاله تخصصی

بهترین سایت ترجمه مقاله تخصصی از نظر قیمت

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه مقالهترجمه دانشجوییلیست هزینه ترجمهترجمه متن

سوالات متداول

مفاهیم برخی از متون تخصصی به نسبت سایر متون پیچیده‌تر هستند و ترجمه آن‌ها دشوارتر است.

زمان ترجمه، زبان ترجمه، روش ترجمه، حجم متن.

کیفیت بالای ترجمه در عین هزینه مناسب آن، اصلی‌ترین مزیت ثبت سفارش ترجمه تخصصی در این سایت است.

پیش از شروع کار، لازم است درصدی از کل هزینه پرداخته شود و هزینه باقی مانده در ادامه به شکل مرحله به مرحله پرداخته می‌شود.


نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/10 ساعت 13:19:29 تعداد بازدید: 367 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه مقاله تخصصی نرخ ترجمه مقاله تخصصی تعرفه ترجمه مقاله تخصصی ترجمه مقاله تخصصی ارزان قیمت قیمت ترجمه مقالات علمی تخصصی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :