چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا برای قیمت صفحه آرایی کتابهای حجیم تمهیداتی وجود دارد؟

نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت صفحه آرایی تاریخ انتشار: 1400/11/9 ساعت 16:00:00 بازدید: 324 امتیاز 0 از 0 نظر

صفحه آرایی کتاب های حجیم یکی از مهمترین سفارشات دانشجویان و شرکت ها و صاحبان کسب و کار است که می توانند برای موسسه ثبت کنند. قیمت صفحه آرایی کتاب های حجیم نسبت به سایرین بالا خواهد بود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

از آن جایی که کتاب های حجیم در مقایسه با سایرین قطور هستند بنابراین صفحه آرایی آن ها نیز متفاوت خواهد بود و بنابراین موسسه در این مورد تمهیداتی را مشخص کرده تا مشتریانی که با این نوع کتاب ها سر و کار دارند بتوانند راحتتر سفارشات خود ثبت کرده و فایل نهایی آن را با هزینه ای مناسب دریافت کنند. کتاب های حجیم به لحاظ تعداد صفحات بالاتر هستند و به همین دلیل وقت و زمان بیشتری را برای صفحه آرایی نیاز دارد. صفحه آرایی هر کتاب نسبت به دیگری متفاوت بوده و بنابراین قیمت صفحه آرایی نیز به موازات آن تفاوت خواهد داشت. صفحه آرایی کتاب باید طبق اصولی انجام شود تا مطالعه کنندگان کتاب از آن لذت برده و با آن ارتباط برقرار کنند. به هرحال صفحه آرایی باید به گونه ای انجام شود که باعث جلب نظر مخاطب گردد.. توجه به حاشیه ها و درج عکس در محل مناسب صفحه باعث زیبا دیده شدن آن نیز خواهد شد.. اما در ارتباط با قیمت صفحه آرایی کتاب های حجیم باید گفته شود که ایران تایپیست تمهیدات ویژه ای را در نظر گرفته تا صاحبان این نوع سفارشات بتوانند از پس هزینه های آن بر بیایند، بنابراین هزینه های سفارشات حجیم با سفارشات معمولی تفاوت داشته و از تعرفه های کمتری برخوردار است. صفحه آراهای مجرب این موسسه با توجه به تخصص و تجارب خود موفق شده اند که کتاب های بسیار بزرگ و حجیم را به بهترین شکل ممکن صفحه آرایی کنند تا از هر نظر بی نظیر بوده و هزینه های مناسبی نیز دارد. شما با ملاحظه سوابق گذشته این مرکز، می توانید برای سفارش صفحه آرایی فعلی خود بهتر تصمیم گیری کنید.

آیا برای قیمت صفحه آرایی کتابهای حجیم تمهیداتی وجود دارد؟

قیمت صفحه آرایی کتابهای حجیم


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییهزینه صفحه ارایی (تنظیم) پایان نامههزینه صفحه آرایی کتابتنظیم پایان نامه به شیوه نامه دانشگاه

سوالات متداول

کتابها و سفارشات حجیم از تعرفه های مناسبتری برخوردارند.

در صورتی که سفارش شما ساده بوده و عناصر گرافیکی پیچیده تری نباشد، مبلغ پرداختی شما کمتر خواهد بود. این درحالی است که سفارشات حجیم از تعرفه های مناسبتری برخوردار هستند.

بله، هزینه ها برای مشتریان دائمی مانند انتشاراتی ها و کافی نتی ها کمتر است.

برای اطلاع دقیق از هزینه ها باید ثبت سفارش کنید تا فاکتور هزینه برایتان صادر شود.


نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت صفحه آرایی تاریخ انتشار: 1400/11/9 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 324 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: قیمت صفحه آرایی کتاب قیمت صفحه آرایی مقاله قیمت صفحه آرایی پایان نامه قیمت صفحه بندی کتاب قیمت صفحه آرایی آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :