پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا برای صفحه آرایی مجله کودک فقط داشتن مهارت صفحه آرایی نیاز است؟

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/29 ساعت 13:43:26 بازدید: 449 امتیاز 0 از 0 نظر

چندان کار سختی نیست که در مورد تفاوت های اساسی یک هنرمند صفحه آرای خبره و یک فرد نوپا که تنها صفحه آرایی را به عنوان مهارتی جدید آموخته است، صحبت کنیم. اصولا هنرمندانی که صفحه آرایی مجله کودک انجام می دهند و چند سال در این زمینه تجربه دارند، می توانند با اتکا به دانش خود به علاوه تجربه شان، ایده های جدید و بکر تولید کنند و روی صفحات مجله ی کودک پیاده سازی کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در عین حال هنرمندان نوپا بیشتر به دلیل عدم کسب تجربه ی کافی در این پیاده سازی ممکن است به مشکل برخورد کنند، چون تجربه انجام انواع و اقسام ِ صفحه آرایی مجله کودک را نداشته اند، یا ممکن است با تکنیک ها، متد ها و روش های صفحه آرایی مجله کودک (به طور کامل) آشنایی نداشته باشند.

البته این به معنای عدم وجود خلاقیت در این گروه از طراحان و افراد صفحه آرا نیست. اما اصولا تفاوت میان خلاقیت و نوآوری در این است که از خلاقیت دائما استفاده می شود، اما نوآوری و داشتن ایده ها تا مرحله پیاده سازی باید مسیری طولانی را طی کنند که این مسیر همان تجربه است. بنابراین صرف آشنایی با نرم افزار ها و کسب دانش در مورد چگونگی صفحه آرایی نمی توان به آن طراح اعتماد کرد.

سخت بودن ِساخت این اعتماد باعث شده است تا صفحه آرایی مجله کودک در ایران تایپیست توسط طراحانی دارای دانش، مهارت و تجربه انجام شود. وجود بیش از هزاران طراح در ایران تایپیست به شما کمک می کند تا برای یافتن گرافیست/ صفحه آرا مورد نظر خود نیازی به جستجوی زیاد و زمانبر نداشته باشید. شما می توانید کار صفحه آرایی مجله کودک خود را به ما بسپارید و با بهترین طراحان/ گرافیست ها/ صفحه آرا های ما آشنا شده و همکاری خود را آغاز نمایید. بدون شک در پروژه بعدی نیز در کنار شما خواهیم بود، چون تجربه ثابت کرده است که مشتریان پس از مرتبه اول، بازهم به سراغ ایران تایپیست می آیند.

آیا برای صفحه آرایی مجله کودک فقط داشتن مهارت صفحه آرایی نیاز است؟

صفحه آرایی مجله کودک

داشتن ذوق کودکانه برای صفحه آرایی مجله کودک افزون بر داشتن مهارت لازم

برای انجام صفحه آرایی مجله کودک، بایستی مهارت ها و قابلیت های بالایی داشت. این گونه نیست که تنها با رعایت برخی از نکات صفحه آرایی و داشتن مهارت در این زمینه، بتوان مجلات کودک زیبنده ای را تولید کرد. هر چند که رعایت این نکات، می تواند سبب زیباسازی مجلات کودک گردد؛ اما به تنهایی کافی نیستند. یک طراح در کنار این مسائل، می بایست شور و شوق و ذوق کودکانه ای داشته باشد. انگار که او خود کودکی است که می خواهد از یک مجله لذت ببرد. پس بایستی خود را جای کودک مورد نظر قرار دهد تا متناسب با نیاز وی اقدام به صفحه آرایی مجله کودک کنید. اینجاست که می توانید مجله های درخور توجه و شایسته ای را تولید کنید. مجله های کودکی که با این پیش فرض می توانند کودکان زیادی را به سمت و سوی خود جذب کنند.

آیا برای صفحه آرایی مجله کودک فقط داشتن مهارت صفحه آرایی نیاز است؟

صفحه آرایی مجله کودک

توجه به سن و جنس کودک در صفحه آرایی مجله کودک، بسیار حائز اهمیت می باشد. طراحی که می خواهد اقدام به صفحه آرایی مجلات حوزه کودک و نوجوان کند؛ بایستی حتما رده سنی کودک را در نظر بگیرد. در کنار آن دختر یا پسر بودن مخاطبین این مجلات هم برای طراح، بسیار مهم است. توجه به همین نکات است که خیلی بیشتر از رعایت نکات دقیق و استاندارد صفحه آرایی، کودکان را جذب مجله می کند. بنابراین می بایست هر یک از این نکات را در خصوص صفحه آرایی مجله کودک مدنظر قرار داد. با رعایت سازی هر یک از این نکات است که فرق یک مجله کودک با کیفیت با یک مجله معمولی به خوبی نمایان می گردد. برای بهره مندی از بهترین و مجرب ترین طراحان در این زمینه، می توانید سفارش خود را موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. این موسسه، امکان ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی هم برای شما هموار نموده است.

آیا امکان درخواست شخصی صفحه آرایی باب میل مشتری وجود دارد؟

هر یک از شما می توانید سفارش های صفحه آرایی مجله کودک خود را به بهترین طراحان سراسر کشور بسپارید. برای این منظور لزومی ندارد که حتما کلیه روند صفحه آرایی را به طراح بسپارید. چرا که شما می توانید با توجه به سلیقه خود، درخواست شخصی باب میل خود را با گرافیست مورد نظر مطرح کنید. وی با توجه به علاقه مندی شما به برخی از نکات، می تواند مجله ای با توجه به باب میل و سلیقه شما را پدید آورد. بنابراین در زمینه صفحه آرایی مجله کودک، دست شما کاملا باز است. می توانید از انواع قالب ها، امکانات و قابلیت های مختلف به منظور زیباسازی مجلات استفاده کنید. پس به طور کلی داشتن مهارت لازم در زمینه صفحه آرایی در کنار سایر نکات مورد نیاز است تا مجلات زیباتری را پدید آورد.

آیا برای صفحه آرایی مجله کودک فقط داشتن مهارت صفحه آرایی نیاز است؟

صفحه آرایی مجله کودک


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی مجلههزینه صفحه آراییصفحه آرایی روزنامهصفحه آرایی پایان نامه

سوالات متداول

خیر، هزینه صفحه آرایی براساس دستمزد طراح/ صفحه آرا نیست.

کلیه عناصری که می بایست در صفحات یک مجله ی کودک باشند به بهترین و خلاقانه ترین شکل خود، با توجه به گروه سنی مخاطب جایگذاری می شوند.

بله، در ایران تایپیست محدودیت بی معناست.

شما می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کرده، یا به بخش هزینه و زمان و سپس هزینه صفحه آرایی مراجعه کنید.


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/29 ساعت 13:43:26 تعداد بازدید: 449 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش صفحه آرایی مجله کودک صفحه آرایی اینترنتی مجله کودک مرکز تخصصی صفحه آرایی مجله کودک صفحه آرایی و طراحی مجله کودک صفحه آرایی با نشاط مجله کودک

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :