پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا امکان ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس دست نوشته بد خط وجود دارد؟

نویسنده: افشین نادری ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/19 ساعت 09:48:08 بازدید: 565 امتیاز 0 از 0 نظر

یکی از سوالات پرتکرار مشتریان از کارشناسان ایران تایپیست این است که آیا ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس دست نوشته بد خط نیز وجود دارد یا خیر؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بله ایران تایپیست با استفاده از مترجمان با تجربه و کارشناسان متخصص قادر است تا هر عکس دست نوشته ای را ترجمه کند. در حقیقت ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس یکی از خدمات منحصر به فرد ایران تایپیست می باشد که توسط مترجمان مسلط به زبان انگلیسی و فارسی پذیرش می کند. هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس دست نوشته بد خط بیشتر از ترجمه های فارسی به انگلیسی از روی عکس معمولی می باشد زیرا بد خط بودن عکس نوشته سبب سختی کار مترجم خواهد شد. بنابراین دستمزد مترجمان در اینگونه سفارش ها بیشتر می باشد.

البته ناگفته نماند شما زمانی که سفارش خود را در ایران تایپیست ثبت می‌کنید، عکس نوشته توسط کارشناسان بررسی می شود و هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس دست نوشته بد خط را کارشناسان قبل از انجام کار برای شما ارسال می کنند و شما می توانید همکاری را ادامه دهید یا سفارش را لغو کنید. تمامی هزینه های ایران تایپیست مقرون به صرفه می باشند زیرا کارشناسان و مدیریت ایران تایپیست توانسته اند که با سیاست گذاری های دقیق، بدون اینکه کیفیت ترجمه ها پایین بیاید هزینه سفارش ها را کاهش دهند. این موضوع سبب رضایت مشتریان این مجموعه نیز شده است. با این حال شما می توانید عکس نوشته های بد خط خود را در ایران تایپیست ترجمه کنید. تمامی مترجمان این مجموعه در سطح کیفی بالایی قرار دارند و می توانند ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس دست نوشته بد خط را با کیفیت بسیار بالا انجام دهند. اگر دانشجویی هستید که یک جزوه بد خط از دوستان یا اساتید گرفته اید و عکس های آن ناخوانا می باشند و شما به مطلبی از این جزوه برای مقاله خود نیاز دارید. وقت را از دست ندهید و همین حالا با کارشناسان ایران تایپیست ارتباط برقرار کنید.

آیا امکان ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس دست نوشته بد خط وجود دارد؟

ترجمه عکس های بد خط


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سوالات متداول

بله، موسسه ایران تایپیست با داشتن مترجمان با تجربه قادر به پذیرش سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس ناخوانا را دارد.

بله، زیرا کار مترجمان در ترجمه عکس های دست نوشته بد خط سخت تر می باشد.

بله، کیفیت ترجمه متون در موسسه ایران تایپیست برای تمامی سفارش ها بالا می باشد.

بله، تمامی هزینه سفارش ها در موسسه ایران تایپیست مقرون به صرفه می باشد، زیرا مدیریت این مجموعه با سیاست گذاری های صحیح توانسته است خدمات ترجمه را با حفظ کیفیت و با هزینه مناسب به مشتریان ارائه کند.


نویسنده: افشین نادری ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/19 ساعت 09:48:08 تعداد بازدید: 565 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه عکس های بد خط ترجمه فارسی به انگلیسی عکس ناخوانا سفارش ترجمه آنلاین از روی عکس ترجمه فارسی به انگلیسی تصویر ناخوانا ترجمه فایل ناخوانا

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :