جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آموزش نحوه رفرنس نویسی مقاله انگلیسی

نویسنده: زهرا خلف زاده رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/7/7 ساعت 11:00:00 بازدید: 780 امتیاز 0 از 0 نظر

در صورتی که می خواهید مقالات انگلیسی خود را چاپ کنید؛ بایستی آموزش رفرنس نویسی را به طور کامل فراگرفته باشید تا بتوانید اصول و استانداردهای رفرنس نویسی مقالات انگلیسی را در مقاله خود به درستی به کار گیرید. توجه داشته باشید که هر مقاله ای در نشریه های مهم و معتبر خارجی به چاپ نمی رسند؛ بلکه تنها مقالاتی را به چاپ می رسانند که تمامی اصول استاندارد مقاله نویسی به درستی در آن ها رعایت شده باشد. اصول رفرنس نویسی نیز یکی از همین اصول استانداردی هستند که به موقع داوری از مقالات در نشریه های مهم خارجی مورد بررسی قرار می گیرند. پس بهتر است ضمن ارائه مطالب مفید و جدید در حوزه تخصصی خود، اقدام به آموزش رفرنس نویسی برای مقالات انگلیسی کنید تا بدین ترتیب بتوانید تمامی آموزه های خود را در مقاله انگلیسی نگاشته شده خود بکار بگیرید تا هیچ گونه عیب و ایراد نگارشی در این خصوص به مقاله شما وارد نگردد. در صورتی که سایر نکات فنی و نگارشی دیگر را بتوانید در مقاله خود به درستی در نظر بگیرید؛ مقاله شما می تواند شانس بالای برای چاپ در نشریه های مهم خارجی داشته باشد.

برای این منظور با توجه به اهمیت بالای رزومه برای هر فرد پژوهشگری، شما می توانید درخواست آموزش رفرنس نویسی را در موسسه ایران تایپیست به صورت اینترنتی به ثبت برسانید تا بدین ترتیب بتوانید آموزش های حرفه ای رفرنس نویسی را به شیوه های مختلف و با استفاده از ابزارهای مختلف به خوبی فراگرفته و به هنگام نگارش مقاله های انگلیسی خود هر یک از آن ها را به خوبی به کار ببرید تا شانس خود را برای تقویت رزومه و چاپ مقالات خود در نشریه ها و مجله های علمی – پژوهشی به مراتب بیشتر کنید. کلیه آموزش هایی که در موسسه ایران تایپیست به مشتریان و تقاضاکنندگان آموزش رفرنس نویسی صورت می گیرد؛ زیر نظر حاذق ترین افرادی صورت می گیرد که تمامی نکات ریز و درشت رفرنس نویسی را در هر یک از ابزارهای مختلف و متعدد از بر هستند.

آموزش نحوه رفرنس نویسی مقاله انگلیسی

نحوه رفرنس نویسی مقاله انگلیسی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

رفرنس نویسیهزینه رفرنس نویسیخدمات دانشجوییخدمات مقاله

سوالات متداول

هلدینگ ایران تایپیست را می توان بهترین موسسه در این خصوص دانست. 

برای این منظور شما تنها کافیست وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و درخواست خود را آنلاین به ثبت برسانید. 

هزینه های ارائه شده در ایران تایپیست بسیار به صرفه و مناسب هستند. 

بله؛ شما می توانید پس از آموزش های مختلف در زمینه رفرنس نویسی مقاله های انگلیسی، تمامی اصول استاندارد رفرنس نویسی را در مقالات انگلیسی خود به خوبی رعایت کنید. 


نویسنده: زهرا خلف زاده رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/7/7 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 780 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: آموزش رفرنس نویسی مقاله خارجی آموزش رفرنس نویسی انگلیسی آموزش رفرنس نویسی به نرم افزار آموزش رفرنس نویسی مقالات علمی آموزش آنلاین رفرنس نویسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :