پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آموزش ساخت اسلایدهای پاورپوینت به صورت آنلاین

نویسنده: دنیا ذاکری تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/7/15 ساعت 22:00:00 بازدید: 386 امتیاز 0 از 0 نظر

آموزش ساخت پاورپوینت نکات ریز و درشتی دارد که همگان از آن مطلع نیستند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای تهیه پاورپوینت سخنرانی، دفاع، ارائه، آموزش یا معرفی محصول، نیاز به آموزش ساخت پاورپوینت دارید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

  • اگر می‌خواهید روی اسلایدهایتان آهنگ، صدا یا ویس بگذارید باید از طریق تب insert، گزینه ی Audio انتخاب کرده و به مکانی که صدای مورد نظرتان در آن ذخیره است بروید و آن را اجرایی کنید. همچنین شما می‌توانید از طریق گزینه Record audio در همان لحظه صدای خود را ضبط کرده و صدایتان را بر روی اسلاید مورد نظر قرار دهید.
  • اگر قصد دارید که اسلایدهایتان را جهت نمایش زمان‌بندی کنید، می‌توانید از طریق تب Transition و بخش timing  گزینه duration را به صورت دستی ویرایش کنید تا مطابق زمان‌بندی داده شده، اسلایدها خود به خود نمایش داده شوند. این گزینه بیشتر مخصوص افرادی است که نیاز به ارائه و سخنرانی دارند.
  • اگر اسلایدی را می‌خواهید جابه‌جا یا حذف کنید، کافی است با نگه داشتن چپ کلیک موس، آن را به موقعیت دلخواه ببرید. همچنین با راست کلیک کردن بر روی اسلایدهایتان می‌توانید آن‌ها را کپی و یا حذف نمایید.
  • اگر می‌خواهید بر روی متن های خود انیمیشن اضافه کنید، در گام اول باید متن مورد نظر را انتخاب کرده و با رفتن به تب Animations حالت‌ها و سبک‌های مختلف انیمیشنی را بر روی متن اعمال نمایید. در نرم افزار پاورپوینت برای آنکه نحوه ی اجرای انیمیشن‌ها را مشاهده کنید، می‌توانید از طریق گزینه Preview که در قسمت بالایی منو و در گوشه چپ آن وجود دارد، استفاده کنید و در صورت تمایل انیمیشن های دیگری را برگزینید.
  • همچنین این امکان وجود دارد که با آموزش ساخت پاورپوینت به اسلایدهایتان نیز یک افکت یا ترنزیشن اختصاص دهید. برای این کار باید بعد از تکمیل اسلایدهایتان، تب Transition را انتخاب کرده و از طریق کشوی باز شده، افکت مورد نظرتان را اعمال کنید. اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا در طول یک پاورپوینت از یک نوع ترنزیشن استفاده کنید تا نحوه ی اجرای اسلایدها موجب گمراهی بیننده نشود.

اگر پاسخ سوالتان را در آموزش ساخت پاورپوینت هنوز نیافته‌اید و به دلیل از دست رفتن زمان نگران هستید، کافی است سفارش ساخت پاورپوینت را به دست کارشناسان ما بسپارید تا در کمترین زمان ممکن آن را به شما تحویل دهند.

آموزش ساخت اسلایدهای پاورپوینت به صورت آنلاین

ساخت اسلایدهای پاورپوینت

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تهیه پاورپوینتهزینه تهیه پاورپوینتصفحه آراییویراستاری

سوالات متداول

صادقانه باید بگوییم که در برخی موارد این هزینه ها بسیار بالا بوده و نکات ساخت یک پاورپوینت حرفه ای به شما ارائه نخواهد شد.

بهترین گزینه برای شما، ثبت سفارش در ایران تایپیست است که با صرف کمترین هزینه و زمان پاورپوینت شما را آماده خواهد کرد.

به دلیل آنکه تعداد سفارش‌های تهیه پاورپوینت بالا بوده و فرصتی برای آموزش وجود ندارد.

خیر. بهترین راه داشتن یک پاورپوینت به همراه اسلایدهای حرفه ای، ثبت سفارش در ایران تایپیست است.


نویسنده: دنیا ذاکری تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/7/15 ساعت 22:00:00 تعداد بازدید: 386 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: آموزش ساخت اسلاید پاورپوینت آموزش ساخت صفحه های پاورپوینت آموزش ساخت پاورپوینت جذاب آموزش ساخت پاورپوینت حرفه ای آموزش ساخت تم پاورپوینت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :