دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آموزش خلاصه نویسی

نویسنده: آیدا وحدت خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/1 ساعت 17:59:18 بازدید: 1355 امتیاز 5 از 1 نظر

آموزش خلاصه نویسی در ایران تایپیست مدتی است که شروع شده است. این آموزش از آن جهت در این مجموعه مورد توجه قرار گرفته است که عدم توانایی افراد در خلاصه نویسی سبب شده در بسیاری از مواقع در آزمونهای سرنوشت ساز زندگی خود موفق عمل ننمایند. بنابراین آموزش خلاصه نویسی ضروری است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چرا فراگیری آموزش خلاصه نویسی اهمیت دارد؟

آموزش خلاصه نویسی به سبک کسانی که در آزمون های دشوار شغلی و تحصیلی موفق شده و رتبه برتر کسب نموده اند خواسته ای است که هر روز افراد بیشتری آن را طلب می کنند، لذا ایران تایپیست سعی نموده با مشارکت افراد متخصص و باتجربه در این زمینه این خواسته را برآورده سازد. خلاصه نویسی روشی است که به کمک آن افراد مختلف با تخصص های مختلف می توانند هر کتاب و متون دشواری را به خوبی بیاموزند. در این روش فوق العاده موثر افراد هر متنی با هر تعداد کلمات را می خوانند و چکیده مطالب را که در برگیرنده مطالب مهم متن است، به صورت سلیس و روان و با رعایت پیوستگی مطالب و بدون پرداختن به نکات اضافی تهیه می کنند تا بدین ترتیب تمرکز تنها بر نکات مهم باشد و در اسرع وقت یادگیری مطالب اصلی اتفاق افتد.

آموزش خلاصه نویسی

آموزش خلاصه نویسی

باید پذیرفت مطالعه یک کتاب 200 صفحه ای زمانبر است، این صفحات پر از مطالبی هستند که به توضیح و تشریح نکات مهم می پردازند، لذا وقتی خواننده مطالب را به صورت کلی آموخته، خواندن کل کتاب هم وقت او را می گیرد و هم به علت اینکه مطالب مهم مابین خیل عظیم کلمات توضیحی و تشریحی پراکنده هستند تمرکز و یادگیری کاهش می یابد. در این زمان است که خلاصه نویسی درست ارزش خود را هویدا می سازد. در یک خلاصه نویسی صحیح و اصولی نکات مهم از دید مخاطب پوشیده نمی مانند؛ زیرا در مقابل چشمان کسی که خلاصه می کند برجسته می شوند، گویا پررنگ تر نوشته شده اند؛ بنابراین حتما ذکر می گردند.

 در سوی دیگر وقتی شخص آموزش خلاصه نویسی دیده باشد می تواند مطالب را به صورت درختی به نمایش بگذارد، یعنی علت و معلول پشت سر هم قرار می گیرند و اعضا و مجموعه و ریشه همگی به صورت پیوسته ای در مقابل خواننده خلاصه، قرار می گیرند.  بدین ترتیب کاملا طبیعی می باشد چکیده مطالب در اسرع وقت مهمترین مطالب را به صورت موثر به خواننده یاد بدهند. ایران تایپیست به دنبال آموزش چنین چکیده نویسی می باشد.

آموزش خلاصه نویسی صحیح برای جمع بندی کنکور

آموزش خلاصه نویسی برای دانش آموزان و دانشجویان و به طور کلی داوطلبین کنکورهای مقاطع مختلف تحصیلی اهمیت بسیاری دارد. داوطلبین کنکور با حجم زیادی از مطالب روبرو می باشند، منابع متعدد هستند و برای اکثر افراد زمان محدود می باشد.

آموزش خلاصه نویسی

دوره آموزش خلاصه نویسی

 لذا مطالعه چندباره منابع جهت یادگیری نکاتی که در کنکور مورد سوال قرار می گیرند؛ بسیار دشوار است و گاهی حتی مانع یادگیری می شوند. وقتی تعداد صفحات زیاد باشد مطالب مهم لابلای کلمات می توانند مستور بمانند، تمرکز هم به هم زده می شود، مطالعه کل مطلب زمانبر  نیز می باشد، همچنین تصور ارتباط مابین نکات مهم به صورت ذهنی دشوار می باشند؛

 بنابراین کاملا طبیعی است اغلب داوطلبان کنکور نتوانند با اعتماد به نفس در جلسه آزمون شرکت کنند. به همین دلیل بسیاری از داوطلبین همواره به دنبال راهی می باشند که بتوانند کاملا به نکات مهم و مورد سوال مسلط باشند و در همین راستا عده زیادی به سراغ خلاصه نویسی می روند.

 اما در این میان عدم تسلط افراد به شیوه های خلاصه نویسی سبب میشود چکیده نوشته شده ایراداتی زیادی داشته باشد، گاهی نکات مهم از دید فرد پوشیده می شود یا به علت نوشتن نکاتی که نیاز به درج در چکیده ندارند خلاصه طولانی تر از میزان لازم می می شد و یا نکات مهم به صورت پیوسته و درختی در کنار هم به درستی چیده نمی شوند. در نتیجه افراد نمی توانند مطمئن باشند خلاصه نویسی بتواند به آنان کمک نماید در کنکور رتبه خوبی را کسب نمایند.

لذا در همین راستا ایران تایپیست تصمیم گرفته است به تمامی داوطلبین کنکور در مقاطع مختلف آموزش دهد متون مختلف را به بهترین نحو ممکن خلاصه نمایند. ایران تایپیست برای آموزش داوطلبین کنکور از همکاری کسانی بهره می برد که تجربه کافی در این زمینه دارند؛ این افراد به داوطلبین یاد می دهند متون سلیسی و پیوسته بنویسند که تنها حاوی مطالب مهم باشند و از درج مطالب اضافی پرهیز گردد. بدین ترتیب افراد آموزش دیده تا آخر عمر هر متنی را که بخواهند می توانند به درستی خلاصه نویسی کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آموزش خلاصه نویسی داستان به روشهای ساده

آموزش خلاصه نویسی داستان به روشهای ساده آموزشی است که به تازگی جزو خدمات ویژه ایران تایپیست قرار گرفته است. مجموعه ایران تایپیست با درنظر گرفتن حقیقتی عیان و مهم چنین خدمتی را به لیست خدمات خود اضافه نموده است.

همه ما این حقیقت را باور داریم تاثیری که داستان ها و افسانه ها بر روی روح و روان ما دارند و تغییری که بر باور و فرهنگ و رفتار ما می گذارند از کتابهای  مستند و جدی بیشتر می باشد. گویا قصه ها مخاطب را با خود به دنیای دیگری می برند؛ دنیای که چون با خیال درهم آمیخته شده برای مخاطب باور پذیرتر شده و بیشتر با روح و روان او عجین می شود.

 نمونه معروفی که سخن ما را تایید می کند داستانهایی مانند هزارویک شب است که چنان خواننده را با خود همراه می نماید که گویی پدر و مادری دست کودک خردسال خود را گرفته اند و هم قدم با او راه می روند تا راه رفتن را به او بیاموزد.

آموزش خلاصه نویسی

مدرس آموزش خلاصه نویسی

 افسانه ها که خود داستان عجیب و شگفت انگیزی دارند؛ چه کسی با خواندن شاهنامه تحت تاثیر قرار نمی گیرد؟ لذا کاملا طبیعی است داستان و آموزش خلاصه نویسی داستان مورد توجه مجموعه ایران تایپیست قرار بگیرد.

مخصوصا که در زمانی می باشیم که شبکه های اجتماعی و اینترنت و بازی ها چنان عرصه را بر مطالعه تنگ کرده اند که حتی در دوران قرنطینه نیز آمار مطالعه چندان بالا نمی رود. در حالی که با توجه به شرایط موجود و جولان اینترنت در منازل، جهت تربیت فرزندان بیشتر به مطالعه و انتقال اخلاقیات از طریق داستان نیاز می باشد.

بنابراین خلاصه نویسی داستان و امکان مطالعه آن در زمانی کوتاه و حتی تولید فایل صوتی آن باید به طور ویژه ای مورد توجه قرار گیرد.

ایران تایپیست در همین راستا سعی نموده با کمک متخصصین خود در این حوزه آموزشهای لازم را به علاقه مندان بدهد و امیدوار باشد با تسهیل مطالعه داستان ها محیط را جهت افزایش مطالعه فراهم نماید.

آموزش خلاصه نویسی فرمول های علمی ویژه دانش آموزان

آموزش خلاصه نویسی فرمول های علمی ویژه دانش آموزان از دو جهت اهمیت دارد؛ از یک سو این  فرمولها در دروس رتبه آوری بسیار مهمی می باشند و به تنهایی سهم زیادی در کسب رتبه برتر توسط داوطلبین دارند و از سوی دیگر در دانشگاه نیز با افراد همراه خواهند بود.

  لذا یادگیری این فرمول ها و حفظ و بخاطر سپردن آنها و همچنین استفاده از آنها در حل مسائل مختلف وزنه مهمی می باشد و تمامی داوطلبین کنکور که به واقع در پی ورود به یک رشته مناسب در دانشگاه هستند، باید مورد توجه قرار دهند.

یادگیری این فرمول ها در میان انبوه مطالب به علت پراکندگی و توضیح و تشریح در زمانی که منابع همگی باید برای آخرین بار مرور شوند، بسیار دشوار است؛ زیرا زمان محدود است و داوطلب می خواهد با سرعت مطالعه را به اتمام برساند، لذا اگر این فرمول ها به درستی خلاصه نشده باشند، ممکن است حتی گاهی از چشم خواننده دور بمانند.

 باید فرمول ها برجسته شوند و هر زمان که دانش آموز احساس نیاز میکند، مجدد مرور نماید. باید به سهولت در دسترس او قرار بگیرند. دانش آموزان بسیاری سعی می کنند در صفحه ای،  برای محاسبات مسائل، این فرمول ها را یادداشت نمایند، آنان می دانند فرمول ها فرار هستند؛ اما به علت پراکندگی و یا عدم خلاصه نویسی درست و حفظ پیوستگی، چندان در استفاده از آنها موفق نمی شوند.

وقتی فرمول ها مبحث به مبحث جدا شده اند و پیوستگی آنها به درستی نشان داده نشده است، صرفا جزو محفوظات می شوند؛ بنابراین به خاطر سپردن و استفاده نمودن برای حل سوالات کنکور سخت می گردد.

 به همین دلیل ایران تایپیست سعی نموده با کمک افرادی که دانش کافی در دروس تخصصی پر فرمول دارند و تجربه ای که در خلاصه سازی  دارند، به دانش آموزان یاد دهند چگونه این فرمول ها را خلاصه نمایند تا یادگیری آنها راحت شده و استفاده از آنها برای حل مسائل تسهیل گردد.

آموزش خلاصه نویسی

هزینه آموزش خلاصه نویسی

بدون تسلط کافی به مطالب هرکسی در سر جلسه کنکور اعتماد به نفس لازم را نخواهد داشت. یک قسمت کنکور آمادگی اطلاعاتی است، قسمت دیگر تمرکز و اعتماد به نفس است.

آموزش خلاصه نویسی برای تولید محتوای یونیک

آموزش خلاصه نویسی در ایران تایپیست تنها به دانشجویان و دانش آموزان  و داوطلبان آزمون های مختلف کمک نمی کند که کتابهای درسی و علمی را خلاصه کنند، این آموزش خلاصه نویسی به افراد مختلف کمک می کند با خواندن متون مختلف بتوانند محتوای یونیک و جذابی تولید نماید.

 اهمیت تولید محتوا بدان جهت می باشد که یک نوشته خوب می تواند یک محصول را به خوبی در کوتاهترین زمان ممکن معرفی نماید، یک نوشته که خلاصه یه مقاله است می تواند در یک کلاس درس اطلاعات مفید را به صورت متمرکز و برجسته در چند دقیقه به دانشجویان انتقال دهد.

مهارت در خلاصه نویسی به افراد مختلف کمک می کند یک کتاب را خلاصه کنند و به عنوان یک جزوه آموزشی استفاده نمایند، اگر بخواهیم فواید یادگیری نحوه درست خلاصه کردن را بشماریم همچنان باید سطرهای متعددی را به این موضوع اختصاص دهیم، لذا با توجه به چنین کاربرد گسترده ای ایران تایپیست به  آموزش این مهارت بسیار مفید پرداخته است.

آموزش خلاصه نویسی

آموزش خلاصه نویسی حرفه ای

ایران تایپیست در همین راستا از کسانی برای آموزش استفاده نموده که می توانند مهارت لازم را به داوطلبین یادگیری آموزش دهند؛ باید کسانی که آموزش می بینند قادر باشند بر اساس اصول صحیح خلاصه نویسی محتویات مورد علاقه یا مورد نیاز خود را به صورت صحیحی خلاصه نمایند.

 چه کسی می داند شاید چندین نفر از این افراد کسانی شوند که به تولید محتوا برای سایت های مختلف و دیجیتال مارکتینگ بپردازند و چندین نفر برای فروشگاه خود شروع به نوشتن کنند و در افزایش فروش به خوبی از این مهارت استفاده نمایند. شاید بسیاری از این افراد نیز بتوانند با خلاصه نویسی درست و حرفه ای منابع یک آزمون و کسب رتبه برتر مسیر زندگی خود را تغییر دهند؛ بنابراین ما با آموزش مهارتی روبرو می باشیم که بارها می تواند مورد استفاده قرار گیرد و یا شاید بتواند یک راه مناسب برای برای افزایش منبع درآمد باشد. ایران تایپیست به آموزش درست و اصولی معتقد است و همواره به آن متعهد می ماند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش خلاصه نویسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سوالات متداول

بله، افرادی که در ایران تایپیست  به آموزش خلاصه نویسی می پردازند، به علت آموزش اصول صحیح خلاصه نویسی  می توانند هر کتابی را  در هر حجمی  به درستی خلاصه نمایند.

در آموزش خلاصه نویسی  داستان یاد داده میشود نکات مهم داستان شناسایی و  یادداشت شوند، از توضیحات اضافی پرهیز گردد، مطالب به صورت پیوسته و در قالب جملات سلیس و روان نوشته شوند.

آموزش خلاصه نویسی فرمول های علمی  به دانش آموزان به صورت ساده و به صورت گام به گام و کامل می باشد.

آموزش خلاصه نویسی به صورت آنلاین  در ایران تایپیست آموزش داده می شود. شما می توانید در سایت در دوره آموزشی ثبت نام کرده و در پایان دوره مهارت لازم را برای خلاصه نویسی کنکور کسب نمایید.


نویسنده: آیدا وحدت خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/12/1 ساعت 17:59:18 تعداد بازدید: 1355 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: آموزش خلاصه نویسی کنکوری آموزش خلاصه نویسی آنلاین سایت آموزش خلاصه نویسی دوره تخصصی آموزش خلاصه نویسی آموزش خلاصه نویسی کتب

دیدگاه کاربران

پیمان عمرانی | 1400-8-11 ساعت 10:06:11 امتیاز :

آموزشتون فوق العاده بود.دیگه خیلی راحت یه کتابو خلاصه میکنم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :