شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه سفارش تایپ

نویسنده: فرهاد محمدی هزینه تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:09:17 بازدید: 896 امتیاز 0 از 0 نظر

هزینه سفارش تایپ، در اغلب موارد به عنوان یک دغدغه یا دست‌کم کنجکاوی، از سوی کاربران مورد نظر بوده و بسیاری از کاربران تلاش می‌کنند تا در مورد آن اطلاعات کاملی بدست آورند. اگر یکی از کاربران ایران تایپیست هستید یا قصد داریم سفارش تایپ خود را در این سایت ثبت کنید، پیشنهاد می‌کنیم یادداشت پیش رو را تا انتها مطالعه فرمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه سفارش تایپ

ما اجازه نمی‌دهیم محدودیت‌های پولی و مالی و بالا بودن هزینه سفارش تایپ، مانعی بر سر راه پروژه شما باشند

هزینه سفارش تایپ در سال 99 با چه تعرفه‌ای محاسبه می‌شود؟

محاسبه هزینه سفارش تایپ در ایران تایپیست، سازوکار و اصول خاص خود را دارد؛ اصولی که تلاش شده تا در حد امکان منعطف و منطبق با نیازهای مشتریان باشد. در ایران تایپیست، در حال پایه و عادی، شما به ازای هر صفحه سفارش هزینه می‌پردازید. نیاز به ذکر است هر صفحه استاندارد، شامل 250 لغت تایپ‌شده می‌شود. هزینه هر صفحه در حالت عادی برابر با 350 تومان است. اما این صرفاً هزینه پایه است. اگر حجم کل سفارش شما بین 10 تا 20 صفحه باشد 2 درصد، بین 20 تا 40 صفحه 3 درصد، بین 40 تا 50 صفحه 5 درصد و به همین شکل به طور پله‌ای مثلاً اگر بین 120 تا 200 صفحه باشد، 15 درصد تخفیف بر روی فاکتور نهایی دریافت می‌کند. به بیانی دیگر در محاسبه هزینه سفارش تایپ، بسته به افزایش حجم سفارش تسهیلاتی نصیب کاربر خواهد شد. از سویی دیگر اما وجود جداول، فرمول‌ها و عباراتی از سایر زبان‌ها مانند انگلیسی، منجر به افزایش قیمت تمام‌شده صفحه خواهد شد. به منظور کسب اطلاعات کامل و دقیق در مورد سفارش خود می‌توانید در این مورد از تیم پشتیبانی مشاوره لازم را بگیرید.

هزینه سفارش تایپ

سوای انعطاف در روش‌های پرداخت، تسهیلات و قسط‌بندی نیز کمک کرده تا کاربران پرداختی آسوده و ایمن را تجربه کنند


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کدام سایت کمترین هزینه سفارش تایپ را دارد؟

اگر ارزان بودن برای شما، صرفاً به معنی پرداختن کمترین مبلغ باشد، واقعیت این است که معیار درستی برای داشتن یک خروجی نهایی مناسب ندارید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا ارزان بودن را در کنار کیفیت و کارآمدی در نظر داشته باشید. با قیاس بین میزان کیفیت فایل خروجی و هزینه دریافتی، می‌توان گفت ایران تایپیست کمترین هزینه سفارش تایپ را از کاربران خود مطالبه می‌کند. ما در تلاش هستیم تا به شکلی منطقی ضمن حفظ حقوق نویسندگان مجموعه و احترام به زحمات این عزیزان، قیمت را به شکل مؤثری، نه به سمت کاهش، بلکه به سمت مقرون به صرفه بودن سوق دهیم. آنچنان که تجربه و واقعیات موجود نشان داده، تا حد زیادی نیز در این زمینه موفق بوده‌ایم. باید خاطرنشان کرد که اگر صرف ارزان بودن را در نظر داشته باشید، ممکن است سایت‌ها یا حتی حروف‌چینی‌هایی غیر متخصص، با قیمت پایین‌تر هم بتوانید پیدا کنید اما پرسش اصلی این است که آیا کیفیت نهایی کار آن‌ها با انتظارات شما و استانداردهای موجود قابل قبول است؟! با یک بار تجربه ثبت سفارش تایپ در ایران تایپیست، خودتان بهتر از هر کسی می‌توانید به این پرسش پاسخ دهید.

هزینه سفارش تایپ

با ثبت سفارش فوری، می‌توانید به کمک پرداخت پول بیشتر، زمان مورد نیاز برای انجام پروژه را کاهش دهید

هزینه سفارش تایپ را چه زمانی باید پرداخت کنیم؟

روند ثبت درخواست و پرداخت هزینه سفارش تایپ در ایران تایپیست از سازوکارهای مشخصی پیروی می‌کند. در این سیستم شما می‌توانید پیش از ثبت نهایی سفارش، اقدام به تخمین هزینه سفارش تایپ کرده و بسته به تخمین نرم‌افزاری و کسب مشاوره از تیم پشتیبانی در مورد رقم پرداختی به یک جمع‌بندی روشن دست یابید. اما پس از چمع‌بندی در این مورد و ثبت سفارش، یک فاکتور آنلاین در کمترین زمان ممکن برای شما صادر خواهد شد. حال با پرداخت تنها 65 درصد از هزینه فاکتور، پروژه وارد فاز عملیاتی شده و به بیانی دیگر، نگارش متن آغاز خواهد شد. پس از این نیاز نیست مبلغ بیشتری بپردازید تا هنگام دریافت فایل نهایی سفارش؛ بدیهی است که در گام نهایی برای دریافت فایل نهایی، مابقی 35 درصد نیز پرداخت خواهد شد. حال هم شما فایل نهایی را در اختیار دارید و هم نویسنده مجموعه تمام دستمزد خود را دریافت کرده است. رابطه‌ای متقابل و موفقیت‌آمیز که رضایت و خشنودی تمام طرفین این همکاری را به همراه دارد.

هزینه سفارش تایپ

ایران تایپیست با یک سازوکار منطقی و دقیق، رضایت همزمان نویسندگان و کاربران را ممکن ساخته است

آیا امکان پرداخت قسطی هزینه سفارش تایپ وجود دارد؟

همواره یکی از دغدغه‌های کاربران سایت ایران تایپیست و متقاضیان تولید محتوا، محدودیت‌های مالی بوده است. بسیاری از کاربران و مشتریان بالقوه که نیازمند یک خدمت خاص هستند، ممکن است بخاطر قیمت نهایی و هزینه سفارش تایپ، از ثبت و پیگیری آن صرف نظر کنند. اما در ایران تایپیست ما بستری را فراهم کردیم تا محدودیت‌های مالی، کمترین صدمه و آسیب را به پروژه‌ها وارد کنند. هرچند تسهیلات متعددی برای سفارش‌های حجم بالا وجود دارد که در ارتباط با بخش پشتیبانی می‌توانید از آن‌ها مطلع شوید اما برخی از آن‌ها در ادامه اطلاع شما می‌رسانیم. غیر از پرداخت اقساطی، یکی از تسهیلاتی که وجود دارد، تخفیف در محاسبه هزینه سفارش تایپ است که به موازات افزایش حجم سفارش در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما در مورد خود پرداخت قسطی نیز باید گفت به طور نرمال پرداخت تمام سفارش‌های به شکل اقساطی ممکن شده است؛ در دو قسط اصلی. در هنگام ثبت سفارش در قسط اول کاربر 65 درصد هزینه را می‌پردازد. در قسط دوم نیز که موعد پرداخت آن در هنگام تحویل سفارش است، 35 درصد مابقی مطالبه می‌شود. اما اگر سفارش‌های کلان و حجیمی مانند صفحه‌آرایی، طراحی جلد یا نشر کتاب را در دست اقدام دارید، امکان قسط‌بندی هزینه‌ تایپ با آپشن‌های منعطف‌تری نیز وجود دارد.

با هزینه پایین سفارش تایپ کیفیت کار نیز پایین خواهد آمد؟

هیچگاه و تحت هیچ شرایطی، هیچ کمیت یا خصوصیتی در مورد یک سفارش نمی‌تواند به کیفیت آن آسیب بزند؛ این در سیستم کاری ایران تایپیست یک قاعده و یک قانون غیرقابل چشم‌پوشی است. در مورد کاهش هزینه سفارش تایپ نیز، تنها تا حدی مجاز است که به کیفیت سفارش آسیبی وارد نکرده و موجب نارضایتی کاربران نشود. ما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا به جای وارد کردن آسیب به کیفیت و ساختار فنی متن، هزینه‌های جانبی دیگری را حذف کرده و از این طریق ضمن احترام به حقوق نویسندگان، منطقی‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین هزینه سفارش تایپ را در اختیار کاربران قرار دهیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تایپ فارسیهزینه تایپ زبان های خارجیهزینه تایپ فرمولهزینه تایپ فایل صوتی

سوالات متداول

قطعاً خیر. هیچ چیز در این مجموعه امکان صدمه زدن به کیفیت نهایی را ندارد و ممکن نیست کیفیت بخاطر چیزی به خطر بیفتد.

65 درصد مبلغ فاکتور در هنگام درخواست مطالبه شده و مابقی در هنگام تحویل توسط کاربر پرداخت می‌شود.

به نسبت کیفیت ارائه شده، باید گفت به قطع ایران تایپیست، کمترین هزینه ممکن را از کاربران دریافت می‌کند.

این امکان هم از طریق پنل و منوهای سایت فراهم شده و هم می‌توانید در این مورد با ما ارتباط برقرار کنید.


نویسنده: فرهاد محمدی هزینه تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:09:17 تعداد بازدید: 896 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه سفارش تایپ آنلاین تعرفه سفارش تایپ قیمت سفارش تایپ نرخ سفارش تایپ دستمزد سفارش تایپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :