جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی نشریه

نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/1 ساعت 09:00:00 بازدید: 732 امتیاز 0 از 0 نظر

شما می توانید با به دست گرفتن یک لیوان چای/ قهوه، در هر مکان و هر زمان اقدام به ثبت سفارش صفحه آرایی نشریه در سایت ایران تایپیست نمایید. ایران تایپیست به شما سهولت، کیفیت، تجربه همکاری با یک تیم حرفه ای و رضایت را هدیه می دهد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چرا صفحه آرایی نشریه مهم ترین عامل جذابیت و فروش است؟

بیایید از توصیفات دست و پا گیر دوری کنیم و یکراست به سراغ اصل مطلب برویم. صفحه آرایی نشریه مهم است زیرا شما به واسطه‌ی آن به مخاطب اعلام می کنید که اهداف، سن و مطلوب بودن محتوا و ظاهر را به طور همه جانبه در نظر گرفته اید. محتوای خوب تا زمانی به چشم مخاطب می آید که به درستی تزئین شده باشد. در اینجا منظور از تزئین بی هدف و بی رویه نیست. زیرا تزئین بیش از حد باعث می شود تا ظاهر نشریه بیشتر شبیه یک مغازه سمساری باشد که پر از وسایل زیبا، معمولی و بی ربط به یکدیگر است که در کنار یکدیگر خود نمایی می کنند.

بنابراین در اینجا منظور ما از صفحه آرایی نشریه، صفحه آرایی به صورت هدفمند است. اینکه هدف شما به عنوان کارفرما چیست و قرار است مخاطب را به چه چیزی ترغیب کنید، چه اطلاعاتی به او بدهید و در قبال همه‌ی این موارد چه انتظاراتی از او دارید. منظور از انتظارات در اینجا بازخوردی است که از مخاطب در یافت می کنید. به آن اعتقاد داشته باشید یا نه، مخاطب بسیار باهوش است و به خوبی متوجه زمان و هزینه ای که برای نشریه کرده اید تا به وی احترام بگذارید، خواهد شد.

همانطور که تبلیغات و محتوای عالی نمی توانند تنها عواملی باشند که در فروش نشریه موثر هستند، صفحه آرایی هم به تنهایی نمی تواند عامل فروش و جذب مخاطب باشد. شاید مخاطبی که از محتوای نشریه شما آگاه نیست، ترغیب به خرید آن شود اما زمانی که هیچ محتوایی در آن مشاهده نکند، نه خود به خرید ِنسخه‌ی بعدی نشریه دست خواهد زد و نه به دیگران توصیه می کند نشریه شما را مطالعه کنند. تاثیر تبلیغ یا بازاریابی دهان به دهان را دست کم نگیرید. پس همزمان هم به محتوا، هم به تبلیغات و هم به صفحه آرایی نشریه تان اهمیت دهید تا به طور درست و دقیق دیده شوید.

صفحه آرایی نشریه

نشریه

صفحه آرایی نشریه های علمی با بهترین کیفیت

کیفیت خواسته‌ی چه کسی نیست؟ در این زمینه، همه‌ی کارفرماها – حتی شمایی که در حال خواندن این مطلب هستید – به دنبال ِکیفیت هستند. کیفیت صفحه آرایی نشریه‌ بسیار ارزشمند است و به راحتی به دست نمی آید. در حقیقت شرکت ها و گروه های زیادی هستند که ادعا می کنند می توانند آن کیفیت ِمورد انتظارتان را به شما تقدیم کنند.

اما معنی ِهرکارفرما از کیفیت صفحه آرایی نشریه با یکدیگر متفاوت است. شرکت ایران تایپیست به واسطه‌ی سالها همکاری با شرکت ها و سازمان های مختلف، به خوبی با این تفاوت آشنا است.

برخی از کارفرمایان برای کیفیت بالای صفحه آرایی نشریه به دنبال تصاویر جذاب تر، خلاصه تر بودنِ متن داخل صفحه هستند. برخی دیگر به ظاهر فونت، اندازه فونت ها، مقرون به صرفه بودن و مناسب بودن ِتعداد صفحات نشریه اهمیت می دهند. تعداد حالات در اینجا برای کارفرمایان ِمختلف متفاوت است و امکان شمردن یا اشاره به تک تک این حالات وجود ندارد.

آنچه در اینجا شایان ذکر است این می باشد که گروه ایران تایپیست با تکیه بر دانش ِصفحه آرایان و گرافیست های خلاق خود، می تواند رضایت ِخاطر شما را جلب نماید. شما می توانید باید ها و نباید ها، قوانین، هدف و کیفیت ِمد نظر خود را با ما در زمان ثبت سفارش در میان بگذارید.

طراحِ انتخابی برای صفحه آرایی نشریه توسط ما یا شما، کلیه این نکات و اطلاعات کلیدی را به کار خواهد گرفت. در نهایت نتیجه‌ی به دست آمده مطلوب ِشما خواهد بود. آنچه مطلوب شما باشد و از نظر تکنیکی به درستی پیاده سازی شود، به دل مخاطب نیز خواهد نشست. در نتیجه ما هم به مفهوم و رسالتِ کیفیت صفحه آرایی نشریه پایبند بوده ایم و هم نظر مخاطب را جدی گرفته ایم. در چنین شرایطی مخاطب، طرفدار پر و پا قرص نشریه شما خواهد شد.

صفحه آرایی نشریه

ایندیزاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی نشریه در ایندیزاین را به کجا بسپارم؟

اغلب کارفرماهایی که نیاز به صفحه آرایی نشریه دارند، دست به انتخاب محبوب ترین نرم افزار می زنند: یعنی ایندیزاین. ایندیزاین یکی از محبوب ترین نرم افزار های مخصوص صفحه آرایی است، اما چرا؟ به این خاطر که کلیه ابزار ها و امکانات لازم را برای در اختیار داشتن یک طراحی حساب شده و کاملا زیبا در اختیار طراح قرار می دهد. در نهایت نتیجه ای که از صفحه آرایی نشریه دریافت می شود بسیار زیبا و دیدنی خواهد بود. دلیل محبوبیت ِاین نرم افزار چنین است.

در ایران تایپیست خدمات صفحه آرایی نشریه با بهترین کیفیت در این نرم افزار به شما ارائه می شود. بنابراین می توانید با خیال آسوده سفارش خود را به ما بسپارید. بسیاری از کسانی که در ایران تایپیست اقدام به ثبت سفارش می کنند، تعیین می کنند که قصد دارند صفحه آرایی نشریه شان با چه نرم افزار هایی انجام شود. انتخاب بعضی از کارفرمایان، تنها نرم افزار ایندیزاین است. برخی دیگر از کارفرمایان نیز چند نرم افزار مختلف را انتخاب می کنند. مثلا آنها ترجیح می دهند از فتوشاپ، ایندیزاین و ورد در کنار هم استفاده شود. برخی دیگر نیز تنها کیفیت نهایی کار را ملاک قرار می دهند و انتخاب نرم افزار برایشان چندان در اولویت نیست.

در ایران تایپیست از کلیه نرم افزار های مخصوص صفحه آرایی نشریه برای تحویل نهایی و با کیفیت پروژه شما استفاده می شود. بنابراین اگر قصد ثبت سفارش برای انجام کار با یک نرم افزار خاص را داشته باشید، باید بدانید که این کار بدون محدودیت و با نهایت دقت و کیفیت انجام می شود.

گفته شد که ایندیزاین، برای صفحه آرایی نشریه کلیه ابزار ها را در اختیار طراح قرار می دهد. بنابراین تحویل کار و پروژه با آن چندان دست و پا گیر و زمانبر نخواهد بود. آنچه که زمان بسیار زیادی از طراح/ گرافیست می گیرد، به خرج دادن خلاقیت و نوآوری و اعمال آن در بخش های مختلف نشریه است. برای برخی از نشریه هایی که در هر شماره به نوآوری های چشمگیر نیاز دارند این مورد، زحمت و زمان بیشتری هم لازم دارد.

صفحه آرایی نشریه

ایران تایپیست

صفحه آرایی نشریه های ورزشی هفتگی

برخی از نشریه ها به صورت هفتگی و برخی دیگر به صورت ماهانه منتشر می شوند. روال چاپ و نشر آنها تعیین کننده‌ی ماهیت شان است. از این رو، روند ‌ صفحه آرایی نشریه های هفتگی باید در همان هفته تعیین شود. در صورتی که تنظیم و آرایش صفحات به تعویق بیفتد، روند چاپ و انتشار مجله به مشکل برخورد می کند و به موقع به دست مخاطب نخواهد رسید.

در چنین حالتی، صاحب امتیاز ِآن نشریه به مشکل خواهد خورد و همین مسئله بر روی امتیاز و فروش آن نشریه تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین، در صورتی که به اهمیت این موضوع آگاه هستید، باید کار صفحه آرایی نشریه خود را به یک گروه کاربلد بسپارید.

وقتی این کار را به یک گروه کاربلد بسپارید، می توانید از بابت تحویل به موقع مطمئن باشید. زیرا هیچ گروه حرفه ای و زبده ای، ارزش و اعتبار خود را خراب نکرده و پروژه شما را در موعد مقرر تحویل خواهد داد. این روند باعث جلب اعتماد شما خواهد شد. در نتیجه در آینده، پروژه های خود را به انها خواهید سپرد و یکی از خوشنام ترین و خوش سابقه ترین گروه های موجود در ایران که سالهاست در این زمینه فعالیت می کند، ایران تایپیست می باشد.

بنابراین اتکا به یک گروه کاربلد به شما کمک می کند صفحه آرایی نشریه خود را با عملکردی کاملا حرفه ای و حساب شده، به سرانجام برسانید. نتیجه‌ی همکاری با گروهِ با تجربه‌ی ایران تایپیست به شما کمک می کند به دور از هر گونه کپی و تقلید از نشریه های ورزشی ِهفتگیِ مشابه با رقبای خود به درستی و کاملا حساب شده رقابت کنید. همچنین می توانید طعم متمایز بودن را تجربه کنید. به واسطه‌ی متمایز بودنِ اصولی و تکنیکی بسیاری از نشریه های هفتگی که در حوزه ورزش و سلامت جامعه فعالیت می کنند می توانند تعداد مخاطبان بیشتری را به سمت خود جلب کنند؛ به خصوص که در دنیای امروز و با وجود تعدد رقبا و مجال ِفعالیت، کار شما سخت تر خواهد شد. اما به کمک صفحه آرایی نشریه متمایز و خاص نشریه ورزشی خود می توانید نگاه مخاطب را به این حوزه تغییر دهید.

صفحه آرایی نشریه

صفحه آرایی نشریه خبری

صفحه آرایی نشریه خبری استانی و شهری

امروزه، تعدد و تنوع نشریه ها بسیار بالاست. شما می توانید یک موضوع یا هدف را انتخاب کنید و سپس برای آن مطلب تولید نمایید. به همان نسبت صفحه آرایی نشریه‌ ها باید با هم دیگر متفاوت باشد. به عنوان مثال اگر صفحه آرایی نشریه برای دو نشریه خبری مربوط به دو استان مختلف انجام می شود، باید با یکدیگر متفاوت باشد. طراح باید بتواند ویژگی ها و عناصر شاخص مربوط به هر استان را یافته و در صفحه آرایی به کار بگیرد. زیرا ویژگی های هر استان با یکدیگر متفاوت است.

با توجه به استقبال و تعدد نشریه های خبری ِاستانی و شهری، صفحه آرایی نشریه های مربوط به این حوزه نیز در ایران تایپیست انجام می شود. طبق آنچه توضیح داده شد، کلیه طراحان/ گرافیست های تیم ایران تایپیست می توانند با در نظر گرفتن ویژگی های استان و شهر مربوطه، صفحه آرایی نشریه را انجام دهند. بسیاری از طراحانِ ما به واسطه تجربه های مختلف همکاری که دارند، این امکان را دارند تا برای طراحی های جدید با شما کارفرمای گرامی همکاری داشته باشند. به جز شهری یا استانی بودن یا توجه به نام و خاستگاه یک شهر/ استان، «خبری بودن» ویژگی ِمهم بعدی است که طراحان ما به آن توجه می کنند.

برای صفحه آرایی نشریه باید ماهیت ِآن را در نظر گرفت. اینکه آن نشریه با چه هدف و به چه منظوری فعالیت می کند، تا حدی در برگیرنده‌ی شیوه صفحه آرایی آن است. برای ملموس تر شدن این ادعا، می توانید تفاوت یک نشریه خبری را با یک نشریه سرگرمی بررسی کنید. فارغ از توجه به پرسونای مخاطب، واژه و ماهیت ِ«سرگرمی» تداعی کننده‌ی شور و نشاط است. اما ماهیت واژه و نشریه های «خبری» از رسمی بودن و داشتن پرستیژ خاصی نشات می گیرند. همین مسئله باید در صفحه آرایی مجله و طرح نشریه های خبری رعایت شود.

صفحه آرایی نشریه

صفحه آرایی نشریه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی روزنامهصفحه آرایی مجلهصفحه آرایی پایان نامههزینه صفحه آرایی

سوالات متداول

بله وجود دارد. اما توصیه تیم ایران تایپیست به کلیه کارفرمایان گرامی این است که سفارش خود را به صورت غیر حضوری ثبت کنید. ثبت سفارش به صورت غیرحضوری وقت ارزشمند شما را هدر نمی دهد. به علاوه اینکه هزینه ای بابت رفت و آمد نخواهید پرداخت. 

از نظر موضوعی، هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید سفارشات خود را در زمینه‌ی ورزشی، عکاسی، فرهنگی، دینی، علمی و غیره به ما بسپارید.

خیر، تنها 2 عامل ایجاد کننده‌ی تفاوت هزینه‌ای هستند که به عنوان دستمزد به صفحه آرا/ گرافیست می پردازید. این دو عامل حجم ِپروژه و زمان تحویل است.

تاثیر تک تک جوانب ِموثر در ظاهر نشریه در جذب مخاطب بسیار چشمگیر است. سعی ِگروه ایران تایپیست بر این است که مخاطب را جذب کنیم و او را در نظر بگیریم.


نویسنده: سارا اخلاقی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1401/9/1 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 732 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه بندی نشریه صفحه آرایی نشریه دانشجویی طراحی و صفحه آرایی نشریه اصول صفحه آرایی نشریه صفحه آرایی نشریه دانشجویی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :