شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش تایپ فارسی

نویسنده: آیدا وحدت تایپ فارسی تاریخ انتشار: 1401/11/3 ساعت 17:31:43 بازدید: 2339 امتیاز 4 از 1 نظر

مجموعه ایران تایپیست، سفارش تایپ فارسی را هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی و از راه دور قبول می‌کند. یکی از اصلی‌ترین خدمات این مجموعه مربوط به این همین موضوع است و بدیهی است که تجربه و تخصص بسیار بالایی در انجام این گونه از سفارش داشته باشد. اگر یکی از افرادی هستید که به ثبت سفارش تایپ نیاز دارند، پیشنهاد می‌کنیم تا ثبت سفارش در این سایت را تجربه کنید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ فارسی

سازوکار محاسبه هزینه سفارش تایپ فارسی به گونه‌ای است که هم نویسندگان و هم کاربران از آن رضایت دارند

نحوه محاسبه هزینه های سفارش تایپ فارسی به چه صورت است؟

بسیاری از کاربران علاقه دارند تا در مورد نحوه محاسبه هزینه سفارش تایپ فارسی اطلاعات بدست آورند؛ همه ما علاقه داریم تا پیش از یک همکاری، به دید شفافی از ابعاد مختلف آن، مخصوصاً ابعاد مالی دست یابیم. بر همین مبنا، ما در ایران تایپیست همواره در تلاش هستیم تا تصویر روشن و واضحی از شیوه محاسبه هزینه‌ها ایجاد کرده و تردیدهای کاربران در این مورد را از بین ببریم. در مورد نحوه محاسبه هزینه‌های تایپ، باید گفت مبنا بر تعداد صفحات یک سفارش است؛ در حال عادی هر صفحه شامل 250 لغت تایپ‌شده است. هر صفحه با چنین مشخصاتی 350 تومان برای کاربران هزینه در بر دارد. اما نکته حائز اهمیت این است که به ازای افزایش حجم سفارش، کاربران تخفیف درصدی دریافت می‌کنند. اگر حجم سفارش کاربر بین 1 تا 10 صفحه باشد، تخفیفی شامل حال او نمی‌شود اما برای 11 تا 20 صفحه، 2 درصد، برای 21 تا 40 صفحه، 3 درصد، برای 41 تا 60 صفحه، 5 درصد، برای 61 تا 80 صفحه، 7 درصد و به همین ترتیب برای 121 تا 200 صفحه، 15 درصد تخفیف شامل کاربران می‌شود.

سفارش تایپ فارسی

ایران تایپیست یکی از معدود مجموعه‌هایی است که پرداخت قسطی را برای کاربران ممکن ساخته است

چه کسی سفارش تایپ فارسی قسطی قبول می‌کند؟

ایران تایپیست همواره در تلاش است تا موانع مالی و محدودیت‌هایی از این جنس، باعث آسیب به یک پروژه نشده و کاربران این مجموعه بتوانند بدون نگرانی در این مورد، اقدام به ثبت انواع سفارش، از جمله سفارش تایپ فارسی کنند. در همین راستا ما یک سیاست روشن برای مرحله‌بندی و تقسیط پرداخت‌ها در نظر گرفتیم. به طور عادی و نرمال، هزینه تمام سفارش‌های ثبت‌شده در ایران تایپیست، در دو مرحله پرداخت می‌شود. در مرحله اول صرفاً پرداخت 65 درصد از فاکتور نهایی منجر به جریان یافتن و پیشروی پروژه خواهد شد. پس از این تا لحظه تحویل فایل نهایی، نیازی به پرداخت مابقی هزینه سفارش نیست. در هنگام تحویل گرفتن فال نهایی سفارش کاربر 35 درصد مابقی هزینه را خواهد پرداخت. این در شرایط نرمال است اما در سفارش‌هایی با حجم بالا، بسته به مشورت و هماهنگی با تیم پشتیبانی ممکن است پکیج‌های مالی دیگری در اختیار کاربر قرار گیرد. ما هیچگاه حاضر نیستیم که پروژه موفق کاربران، بخاطر ابعاد مالی به خطر افتاده یا با ضعف و کاستی مواجه شود.

سفارش تایپ فارسی

هیچ محدودیت فنی در مسیر انجام یک پروژه وجود ندارد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بهترین راهکار برای انجام پروژه تایپ فارسی دانشگاه

اینکه بتوانید خودتان یک پروژه درسی و دانشگاهی را انجام دهید، قطعاً یک اتفاق بسیار عالی است. اما اگر به هر علتی مانند کمبود وقت یا نداشتن اشراف کافی نسبت به موضوع پروژه نتوانید آن را پیش ببرید، ایران تایپیست با یک راه حل منطقی کنار شماست؛ ثبت سفارش تایپ فارسی. اگر با کمبود شدید وقت روبرو هستید، ما با سفارش فوری در کنارتان هستیم. در این پکیج هر قدر که شما نیاز داشته باشید زمان انجام کار کاهش خواهد یافت. اما اگر در مورد موضوع یادداشت یا پروژه خود اشراف کافی نداشته یا رابطه چندان خوبی با تایپ کردن ندارید، می‌توانید یک ثبت سفارش تایپ فارسی عادی انجام دهید. پس از این تضمین کیفیت نهایی و رساندن پروژه به مهلت تعیین‌شده از سوی شما، بر عهده ماست. نویسندگان و تایپیست‌های این مجموعه با آمیزه‌ای از تخصص، تجربه و تعهد، برای رساندن هر پروژه‌ای به مرحله نهایی و موفقیت، آمادگی کافی را دارند.

سفارش تایپ فارسی بدون غلط املائی و نگارشی

اغلب کاربران در اولین تجربه همکاری با سایت ایران تایپیست، ممکن است با این تردید یا نگرانی مواجه شوند که آیا کیفیت فایل نهایی سفارش تایپ فارسی مطابق با آنچه تصور می‌کنند خواهد بود یا خیر. پیش از ارائه هر توضیحی در این مورد باید تأکید کرد که تمام خروجی‌های رسمی سایت ایران تایپیست، در هر قالب و نوعی از فایل، توسط این مجموعه گارانتی شده است. این بدان معنی است که ما خود را نسبت به پاسخگویی در قبال کیفیت یک پروژه، به طور رسمی، متعهد می‌دانیم. اما اگر در مورد عدم رعایت نکات نگارشی یا وجود غلط املائی در پروژه نگران هستید، باید خاطر نشان کنیم وقوع چنین اتفاقی ممکن نیست. در ایران تایپیست هر پروژه پس از تکمیل توسط نویسندگان گرامی به بخش ویراستاری و کارشناسی منتقل می‌شود. در این مرحله پس از بررسی تمام جوانب متن، چه نگارشی و چه املائی و در صورت نبود خطا یا اشتباه، فایل اجازه تحویل به مشتری را خواهد یافت. پس به پشتوانه این سازوکار می‌توان گفت جای هیچ نگرانی در مورد این موضوع نیست.

سفارش تایپ فارسی

نویسندگان این مجموعه با تخصص بالایی که در استفاده از انواع نرم‌افزارها دارند، همواره پاسخگوی درخواست‌ها و انتظارات هستند

سفارش تایپ فارسی در فتوشاپ را چه کسی انجام می‌دهد؟

اگر به دنبال انجام پروژه سفارش تایپ فارسی در فتوشاپ هستید، بازهم مجموعه ایران تایپیست بهترین گزینه‌ای است که می‌توان برای همکاری انتخاب کرد. نویسندگان این مجموعه، همواره توانایی و تخصص خود را در قالب‌های مختلفی حفظ و تقویت می‌کنند و مشکلی برای انجام پروژه در قالب‌های مختلف ندارند؛ حال فرقی ندارد ورد و اکسل را مد نظر داشته باشید یا فتوشاپ و لاتک. در هر حال ما با بیشترین کیفیت ممکن همراه و همگام‌تان هستیم. برای اطمینان از کیفیت انجام سفارش می‌توانید با پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و تقاضای نمونه کار داشته باشید. قطعاً با دیدن نمونه کارها خودتان بهتر از هر کسی به پرسش فوق پاسخ خواهید داد.

پذیرش سفارش تایپ فارسی در تمامی مراکز تایپ

شما این امکان را دارید که سفارش تایپ فارسی خود را در تمامی مراکز تایپ به ثبت برسانید. چون سفارش تایپ های فارسی را همه مراکز تایپ مورد پذیرش قرار می دهند. این در حالی است که برخی سفارش های تایپ، از جمله: تایپ به انواع زبان های مختلف یا تایپ فرمول های ریاضی و فیزیک و... را تنها برخی از مراکز تایپ پذیرش می کنند. پس در صورتی که شما نیاز به تایپ ساده متون فارسی دارید؛ با محدودیتی مواجه نخواهید شد. اما در عین حال تا پیش از ثبت سفارش تایپ فارسی خود در هر یک از مراکز حضوری و آنلاین، می بایست تحقیقاتی انجام شود. چون قیمت و کیفیت و زمان تحویل سفارش های تایپ در هر یک از این مراکز با همدیگر متفاوت می باشد. بنابراین می بایست به سابقه کاری آن موسسه و رزومه تایپیست های آن ها توجه داشته باشید.

سفارش تایپ فارسی

سفارش تایپ فارسی

کیفیت سفارش تایپ فارسی، بستگی به نوع تایپ توسط تایپیست ها در هر یک از مراکز تایپ دارد. چرا که برخی از تایپیست ها برای آنکه سریعتر سفارشات تایپ مشتریان خود را تحویل آن ها دهند؛ متن تایپ شده پر از غلط های املایی را به آن ها تحویل می دهند. هر چند که تسریع در تحویل سفارش های تایپ به مشتری، می تواند برای آن ها خوشایند باشد؛ اما نباید در متن تایپ شده، هیچ غلط املایی وجود داشته باشد. به همین جهت مراکز و موسسه های تایپ، می بایست در کنار توجه به قیمت های منصفانه، کیفیت سفارش تایپ فارسی مشتریان خود را هم تضمین نمایند. مسئله ای که در موسسه ایران تایپیست، قابل اجراست. در این موسسه، هم می توانید از قیمت های مناسب بهره مند شوید و هم سفارش های خود را با گارانتی و تضمین شده دریافت نمایید. ضمن اینکه زمان تحویل سفارش ها هم نسبت به مراکز دیگر، بسیار کمتر می باشد.

بهترین راهکار برای ثبت سفارش تایپ فارسی متون حجیم

افراد زیادی هستند که به سفارش تایپ فارسی متون خود نیاز دارند. در این بین فایل سفارش برخی از آن ها بسیار حجیم می باشد. با توجه به این نکته که هزینه سفارش های حجیم، بالاست؛ ممکن است همه افراد توان پرداخت هزینه ها را نداشته باشند. به همین جهت آن ها می بایست به دنبال یک راهکار بهتری برای ثبت سفارش های خود باشند. راهکارهای مختلفی در این راستا وجود دارد. یکی از آن ها - در صورتی که نیاز فوری به ثبت سفارش خود ندارید- ثبت سفارش تایپ فارسی در بازه های زمانی مختلف است. در هر یک از این بازه های زمانی می توانید بخشی از سفارش تایپ خود را ثبت کنید. به عنوان مثال: تمام 100 صفحه متن خود را یکجا در یک سفارش، ثبت نکنید. می توانید هر 10 صفحه آن را هر چند وقت یک بار ثبت کنید. اما راهکار بهتر، ثبت سفارش اینترنتی در مراکز معتبری است که امکان ثبت سفارش قسطی را برای شما میسر گردانده اند.

سفارش تایپ فارسی

تایپ متون فارسی

برای ثبت سفارش تایپ فارسی متون حجیم خود، می توانید هزینه آن را قسطی هم پرداخت کنید. بدین ترتیب دیگر فشاری به شما وارد نمی آید. برای این کار می توانید سفارش های خود را در موسسه ایران تایپیست، قسطی و اینترنتی به ثبت برسانید. بدین ترتیب دیگر فشاری روی شما وارد نمی شود. چون مجبور نیستید هزینه های خود را یکجا پرداخت کنید. ضمن اینکه با ثبت سفارش اینترنتی و آنلاین هم از هزینه های خود صرفه جویی کرده اید. برای این کار می توانید سفارش تایپ فارسی فایل های حجیم خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. چرا که این موسسه برای تسهیل در پاسخ دهی به مشتریان خود، خدمات خویش را از طریق وب سایت هم به آن ها ارائه می دهد. همچنین آن ها با توجه به زیاد شدن هزینه سفارش های حجیم، امکان پرداخت قسطی هزینه ها را برای شما مقدور گردانده اند.

چگونگی محاسبه هزینه های تایپ به زبان فارسی

هزینه سفارش تایپ فارسی، نسبت به تایپ به سایر زبان ها، کمتر است. چون همه ما در سیستم های خود از صفحه کلید فارسی بهره می بریم و از آن برای انجام انواع تحقیق ها و سفارش ها استفاده می کنیم. به همین دلیل دست تایپیست هایی که روزانه سفارش های تایپ زیادی را به این زبان مورد پذیرش قرار می دهند؛ تند شده است. حتی آن ها به مهارت تایپ ده انگشتی نیز دست یافته اند. اما برای محاسبه هزینه های این نوع از سفارش ها هم به غیر از بحث زبان متن تایپ شده، بایستی نکاتی را مدنظر قرار داد. مهمترین مبحثی که در تعیین هزینه های سفارش تایپ فارسی، موثر است؛ تعداد کلمات یا صفحات متن مورد نظر می باشد. به این ترتیب که هر چقدر فایل مشتری برای تایپ، حجیم تر باشد؛ به مراتب هزینه های آن هم بیشتر می شود. در موسسه ها و مراکز تایپ، هزینه های تایپ را بر اساس تعداد کلمات آن می سنجند.

سفارش تایپ فارسی

محاسبه هزینه سفارش های تایپ

به طور کلی عوامل زیر می توانند روی هزینه سفارش تایپ فارسی هر یک از مشتریان، موثر باشند:

  • تعداد کلمات متن
  • نوع فایل ارسالی مشتری به صورت فایل دست نوشته یا پی دی اف و...
  • دستخط فایل ارسالی توسط مشتری که هر چقدر بدخط تر و متن ناخوانا باشد؛ هزینه ها هم بیشتر می شود.
  • موضوع متن که هزینه موضوعات ریاضی و فیزیک یا شیمی و زیست با فرمول ها و معادله های مختلف بیشتر است.
  • نوع درخواست مشتری که می تواند عادی یا فوری باشد.
  • و...

هر یک از این عوامل پس از ثبت سفارش تایپ فارسی در موسسه های مختلف مورد بررسی قرار می گیرند. در نتیجه هزینه را بر اساس آن ها مورد سنجش قرار می دهند. البته به نکات بالا این نکته را هم باید افزود که ممکن است تعرفه ها در هر موسسه ای متفاوت باشد. به عنوان مثال: ایران تایپیست، همیشه هزینه های مناسب تری را به مشتری ارائه می نماید.

ثبت سفارش تایپ فارسی انواع فایل های صوتی

اگر نیاز به ثبت سفارش تایپ فارسی فایل های صوتی یا انواع پادکست ها دارید؛ بایستی از تایپیست های حرفه ای بهره مند شوید. کسانی که توانایی بالایی در تایپ متن دارند و می توانند ابتدا پادکست ها را بشنوند و سپس اقدام به تایپ آن ها کنند. همین اقدام دو سویه آن ها در مقایسه با تایپ معمولی متن، سبب تغییر در قیمت این نوع از سفارش ها شده است. چون در این سفارش ها، تایپیست ابتدا می بایست فایل های صوتی یا حتی تصویری را بشنود یا مشاهده کند؛ سپس کلام آن ها را تایپ نماید. بنابراین سفارش تایپ فارسی انواع فایل های صوتی و تصویری شما می بایست بسیار دقیق باشد. تایپیست هایی که چنین سفارش هایی را می پذیرند؛ بایستی نهایت دقت خود را به کار گیرند تا بتوانند همه کلام رد و بدل شده یا دیالوگ های فایل های صوتی و تصویری را تایپ نمایند.

سفارش تایپ فارسی

تایپ فایل های صوتی و تصویری

برای ثبت سفارش تایپ فارسی انواع فایل های صوتی و تصویری، می توانید از هنر تایپیست های با تجربه استفاده کنید. چرا که آن ها تجربه تایپ این فایل ها را داشته و با چالش های پیش روی این نوع از سفارش های تایپ هم آشنایی دارند. به همین جهت می توانند سریعتر از سایر تایپیست ها و به صورت کاملا تضمین شده، سفارش های شما را آماده و تحویلتان دهند. به همین جهت شما می توانید سفارش های خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. موسسه ای که سابقه ثبت سفارش و انجام پروژه های بسیار زیادی در این زمینه داشته است. برای ثبت سفارش تایپ فارسی انواع فایل های صوتی و تصویری خود در موسسه ایران تایپیست، می توانید حضوری یا غیر حضوری اقدام کنید. سفارش های شما در هر حالت به بهترین تایپیست های این شرکت بزرگ سپرده می شوند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تایپ فارسیتایپ از pdfتایپ از دستنویستایپ فایل صوتی

سوالات متداول

هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. از فتوشاپ تا لاتک یا اکسل، هر نرم‌افزاری که شما مدنظر داشته باشید.

شانس رخ دادن چنین اتفاقی بسیار ناچیز است اما با این حال تمام سفارش‌ها دارای گارانتی کیفیت هستند و در صورت وقوع مشکل قابل اصلاح هستند.

در ایران تایپیست هزینه تمام سفارش‌ها در دو مرحله از کاربر دریافت می‌شود و این به رفاه حال بیشتر کاربران منجر شده است.

بر اساس تعداد صفحات تایپ‌شده؛ برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید به بخش اول این یادداشت مراجعه فرمایید.


نویسنده: آیدا وحدت تایپ فارسی تاریخ انتشار: 1401/11/3 ساعت 17:31:43 تعداد بازدید: 2339 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ فارسی آنلاین سفارش تایپ فارسی اینترنتی سفارش تایپ فارسی فوری سفارش تایپ فارسی سریع سفارش تایپ فارسی ارزان

دیدگاه کاربران

حسین | 1400-10-27 ساعت 11:43:16 امتیاز :

سرعت خوبه چند صفحه هم باشه تایپ می کنم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :