شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ شعر در ورد

نویسنده: روزبه تهرانسری تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/6/16 ساعت 17:54:04 بازدید: 9562 امتیاز 5 از 1 نظر

تایپ شعر در ورد با سایر تایپ های معمولی که به صورت نثر صورت می گیرند؛ تفاوت هایی دارند. به این صورت که تایپ کردن شعر نیاز زمان بر بوده و نیاز به مهارت و آشنایی با ورد دارد که گروه ایران تایپیست افراد کاربلد و حرفه ای را در این زمینه به کار گرفته است تا بتواند با بهره گیری از آن ها هر گونه شعری را تایپ نمایند.  


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ شعر خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ شعر در ورد به صورت درست و اصولی 

تایپ شعر در ورد یکی از مسائلی می باشد که در خصوص آن می بایست خیلی دقت نظر داشت. چرا که اگر به شکل اصولی نتوانید تایپ شعرهای فارسی و عربی را در ورد انجام دهید ؛ با مشکل رو به رو می شوید و ممکن است قالب شعری رعایت نشود یا فاصله میان دو مصرع در یک بیت شعری توازن نداشته باشد و به طور کلی قالب شعری سروده شده توسط شاعر را نتوانید به صورت شعر به درستی تایپ کنید. بنابراین تایپ شعر در ورد مهارت می خواهد و بایستی چگونگی آن را بدانید تا به بهترین شکل ممکن رو به تایپ نمودن شعر در ورد آورید. تایپیست هایی که در هلدینگ ایران تایپیست در حال فعالیت می باشند؛ به خوبی به این مسئله اشراف دارند و تخصص لازم را در این خصوص کسب کرده اند و می توانند با علم خویش به درستی رو به تایپ انواع شعر در ورد آورند. 

تایپ شعر در وورد

تایپ شعر در ورد با هزینه کم و کیفیت زیاد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ شعر خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

بهترین روش برای تایپ شعر در ورد

روش های مختلفی برای تایپ شعر در ورد وجود دارد که شما می توانید به هر یک از این روش ها روی آورده و تایپ شعرهای مختلف فارسی و عربی را در ورد آغاز کنید. هر یک از این روش ها بستگی به شما دارند که با کدامیک از آن ها راحت اخت بگیرید تا بتوانید به خوبی از این روش استفاده کرده و تایپ شعر در ورد را صورت بخشید. از جمله روش هایی که برای تایپ شعر در ورد وجود دارند؛ می توان به موارد زیر اشاره داشت:
•    تایپ شعر در ورد با بهره گیری از تنظیمات تب (TAB)
•    تایپ نمودن با بهره گیری از رسم کردن جدول و مخفی نمودن خط های آن 
•    تایپ شعر با استفاده و بهره گیری از نوشتن دو ستونی در ورد
در میان این سه نوع روش مختلف برای تایپ شعر در ورد می توان گفت روش دوم یعنی استفاده از جدول برای نوشتن شعر در ورد می تواند به عنوان بهترین روش برای تایپ شعر در ورد به حساب آید. 

نحوه تایپ شعر دو ستونه در ورد

همان طور که در خصوص تایپ شعر در ورد اشاره شد؛ یک تایپیست حرفه ای می تواند خیلی زود با استفاده از جدول هر گونه شعری را در قالب مورد نظر ریخته و سپس خطوط اضافی را مخفی کند تا هر یک از مصرع های شعری و بیت ها درست در زیر همدیگر بدون هیچ گونه عیب و ایرادی در چینش و نامنظمی در هنگام نوشتن در ورد جای خوش کنند تا شکل و ساختار شعری را به خوبی حفظ کنند. اما نحوه شعر دو ستونه در ورد نیز یکی دیگر از شیوه های تایپ شعر در ورد است که این روش نسبت به روش قبلی پیچیده تر می باشد. نحوه تایپ شعر دو ستونه در ورد به این صورت است که بایستی ابتدای امر در منوی Layout و در بخش Column تنظیمات صفحه مورد نظر را به صورت دو ستونی صورت بخشید. پس از آن تمامی مصرع های فرد را در سمت راست و مصرع های زوج را در سمت چپ به صورت دو ستونه وارد کنید. البته پس از نوشتن مصراع های فرد در سمت راست بایستی با بهره گیری از دکمه Break، مکان نما را به سمت مقابل یعنی سمت چپ هدایت کرده تا بتوانید تمامی مصراع های سمت چپ و زوج را تایپ کنید. به همین صورت تایپ شعر در ورد به صورت دو ستونه صورت می گیرد.

 
تایپیست برای شعر
هزینه کم تایپ شعر فارسی و عربی در ورد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ شعر خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

کمترین هزینه تایپ شعر در ورد

هزینه تایپ شعر در ورد با تایپ های معمولی متفاوت می باشد. چرا که به طور کلی همان طور که ملاحظه شد؛ یک تایپیست دردسرهایی در هنگام تایپ شعر باید به جان بخرد و کلی زمان هم از وی تلف شود. اما باز هم می توان با استفاده از روش های مختلف، کمترین هزینه تایپ شعر در ورد را به مشتریان ارائه ساخت تا آن ها بتوانند با صرف هزینه کمتر، متون شعری خود را به تایپیست های حرفه ای بسپارند تا آن ها خیلی زود شعرهای دریافتی را به صورت های مختلف در قالب ورد پیاده نمایند.
یک تایپیست حرفه ای و کاربلد معمولا می تواند سفارش را در فوری ترین زمان برای تایپ شعر در ورد انجام دهد و ظرف مدت بسیار کمی، حجم زیادی از شعرها را در قالب ورد تایپ کرده و آن ها را به مشتریان خویش ارائه سازد. البته ذکر این نکته هم حائز اهمیت می باشد که اگر یک تایپیست که در این زمینه مشغول به کار است؛ متون شعری زیادی را پیش از این تایپ کرده باشد؛ می تواند خیلی سریع در یک بازه زمانی بسیار کمی، شعرهای فارسی و عربی بسیار زیادی را به صورت اصولی با بهره گیری از روش های مختلف تایپ کند و آن ها را به مشتریان خویش ارسال نماید. 

نوشتن شعر در وورد
تایپ به صرفه در هلدینگ ایران تایپیست

آیا امکان تایپ شعر فارسی در ورد با نرم افزار وجود دارد؟

تایپ شعر در ورد به روش های مختلفی صورت می گیرد که به سه مورد از آن ها در همین مطلب اشاره شد. اما ممکن است این سوال نیز مطرح گردد که آیا امکان تایپ شعر فارسی در ورد با نرم افزار وجود دارد یا خیر؟ نرم افزار ورد خود شرایطی را فراهم آورده است تا بتوان از طریق آن شعرهای فارسی را به درستی به صورت هم تراز صورت داد. بنابراین با استفاده از همین برنامه می توان شعرهای فارسی را درست زیر همدیگر نوشت. ایران تایپیست و خدمات منحصر به فرد آن با بهره گیری از تایپیست های کاربلد و کارکشته در این زمینه خدمات شایان توجهی را به شما ارائه می سازد تا با صرف هزینه ای مقرون به صرفه در کوتاه ترین زمان ممکن و با کیفیت و کارایی بسیار بالا تمامی متون شما را اعم از شعر و نثر تایپ نماید. بنابراین در صورتی که می خواهید متون شعری را به صورت هم تراز زیر همدیگر تایپ کنید؛ می توانید از طریق راه های ارتباطی مختلف با ایران تایپیست در ارتباط باشید تا متون شعری خود را به دستان توانمند آن ها بسپارید. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ شعر خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ از دستنویسهزینه تایپ فارسیتایپ فایل صوتیتایپ تخصصی

سوالات متداول

بهترین روش تایپ شعر در ورد استفاده از جدول بندی است.

در موسسه ایران تایپیست می باشد.

موسسه ایران تایپیست با تایپیست های حرفه ای توانایی انجام این کار را دارد.

تایپ شعر در ایران تایپیست فقط توسط تایپیست های متخصص در تایپ اشعار و متون ادبی انجام میشه


نویسنده: روزبه تهرانسری تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/6/16 ساعت 17:54:04 تعداد بازدید: 9562 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تایپ شعر فارسی تایپیست برای شعر نوشتن شعر در وورد تایپ شعر آنلاین شعر تایپ کردن

دیدگاه کاربران

م.خرمی | 1401-12-4 ساعت 19:30:47 امتیاز :

درود بر شما اگر فایل وورد آماده باشد و فقط نیاز به طراز و ردیف شدن داشته باشد هزینه چه میزان است . حجم به اندازه مثنوی مولوی . سپاس

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :