جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رزومه رویا ملجائی DO

رویا ملجائی DO

بیوگرافی

سلام رویا هستم.

 از بچگی به علم و هنر علاقه داشتم... توی تحصیلاتم علم رو انتخاب کردم و ادامه دادم با وجود سخت بودنش؛ اما همیشه، به فکر انجام کارای هنری بودم و کم و بیش توی زمینه های مختلف هنری کارایی برای دل خودم انجام میدادم، ولی می دونستم که برای اثبات خودم توی دنیای هنر و بین هنرمندا باید اموزش ببینم و راه درست بیان هنررو یاد بگیرم، این بود که با تحقیق و پیدا کردن اموزشگاه­ های معتبر، اموزش دیدن رو شروع کردم، با بازیگری که اولویتم بود. به نظرم هنر خیلی جامعی هست و به دلیل همین جامع بودنش و همینطور علاقه­ م به هنرهای مختلف، یادگیری توی شاخه های دیگه،­ ­مثل بیان و گویندگی، بدن و حرکت، صداسازی و..... رو ادامه دادم. در کنار این کارا عکاسی هم میکردم و توی کارگاه­ ها وبرنامه­ های  نقد عکس شرکت می­ کردم....

برای ورود به فعالیت­های حرفه­ ای شروع کردم به دیدن اگهی­ ها و رفتن به تست­ ها و مصاحبه­ ها .... خلاصه با ایران تایپیست آشنا شدم... و با تایید اساتید شروع به کار کردم.... با کلی عشق و علاقه و تعهد به انجام سفارش ها می­ پردازم و لذت می برم و همچنان، تابتونم، اموزش    می ­بینم و از اساتیدم راهنمایی می گیرم.

خوشحال میشم براتون کاری انجام بدم، میتونید با خیال راحت به من بسپارید.

 

 

 

تخصص من

دوبله چهار صدادوبله سه صدادوبله دو صدادوبله تک صدا با یک گوینده خانم

زبان

ترکی آذربایجانیفارسیانگلیسی

0

مشاهده رزومه

0

پروژه های در حال انجام

0

پروژه های انجام شده

0

میزان امتیاز

نمونه کار های من

نمونه کار دوبله، دوبله تک صدا با یک گوینده خانم

رویا ملجائی DO

نمونه کار گویندگی، گویندگی از کتاب

رویا ملجائی DO
صفحه اي وجود ندارد!