دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رزومه الهام حضرتی

الهام حضرتی

بیوگرافی

با عرض سلام و ادب؛

الهام حضرتی هستم که در حال حاضر دانشجوی مقطع دکتری ورودی استعداد درخشان (سال 97) رشته مهندسی پزشکی-بیومکانیک در دانشگاه صنعتی سهند هستم. مدرک کارشناسی ارشد را نیز در همین رشته از دانشگاه صنعتی سهند اخذ نمودم (سال 95)؛ از پایان نامه کارشناسی ارشد، موفق به چاپ یک مقاله ISI، دو مقاله علمی-پژوهشی و ارایه یک مقاله کنفرانسی شده ­ام؛ از پروژه کارشناسی نیز موفق به ارایه یک مقاله کنفرانسی شده ­ام. دارای 1 سال سابقه تدریس در دانشکده مجازی دانشگاه صنعتی سهند در دروس بیوفیزیک و اصول توانبخشی هستم؛ که اکنون نیز در حال تدریس مجازی هستم.

از فروردین ماه سال 1402 همکاری خود را با هلدینگ ایران تایپیست آغاز کردم  و این همکاری برایم بسیار با ارزش است. کد محقق اینجانب، 24103 است. امید است که بتوانم خدمات خوبی را در حوزه­ تحقیق و پژوهش، تحلیل داده ­ها، استخراج مقاله، ویرایش مقاله و پایان نامه و ... ارايه داده و در حیطه کاریم رضایت شما عزیزان را کسب نمایم.

با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان

 

تخصص من

استخراج مقاله سایراستخراج مقاله فارسی مجله تخصصیاستخراج مقاله فارسی همایشیاستخراج مقاله فارسی علمی پژوهشیسرچ خدمات خاصسرچ محصول خاصسرچ پاورپوینتسرچ تحقیقات بازارسرچ مقالهسرچ کتابتحلیل آماری با SPSSتحلیل آماری با اکسلویراستاری علمیکارشناسیدبیرستانمتوسطهابتدایی

زبان

فارسیانگلیسی

0

مشاهده رزومه

0

پروژه های در حال انجام

0

پروژه های انجام شده

0

میزان امتیاز

نمونه کار های من

صفحه اي وجود ندارد!