پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه متن عمومی/ترجمه/کد نمونه ترجمه A713

کاربر گرامی:

شما می توانید از کد مترجم 18304ترجمه زمینه عمومی را استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

 

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها 

 

ترجمه: انگلیسی به فارسی

زمینه: عمومی

موضوع نمونه ترجمه: ترجمه

 

متن اصلی به  انگلیسی:

Have you ever thought to yourself, why is it so hard for me to stay motivated or how come I cannot get the motivation to go to the gym or to eat healthy or simply to work hard at school or at my job. What is it that all these other motivated people know that I do not know? Well, you are about to learn their secret. I want you to imagine that you are an old man who is on his deathbed. There are nurses around you, doctors around you, your family is around you, and everyone is looking right at you. Your son walks up to you with tears in his face and says: dad do you have any regrets in your life? You turn your head away from him, look up at the ceiling, and then you start to feel this weird visceral feeling in your stomach.
 

متن ترجمه شده به  فارسی :

تا کنون با خود فکر کرده ای که چرا سخت است که با انگیزه بمانم؟ یا اینکه چرا نمیتوانم انگیزه ای برای  رفتن به باشگاه را داشته باشم، چرا غذای سالم نمی خورم،یا اینکه چرا در مدرسه و یا کار تلاش نمی کنم؟ آن دسته از افرادی که انگیزشی هستند، چه می دانند که من از آن غافلم؟ خوب،شما در شرف یافتن این رازپنهان هستید. می خواهم که تصور کنید که یک مرد کهنسال هستید که در فراش مرگ است. پرستارها، دکترها، خانواده ات، همه و همه دور و بر تو هستند و مستقیم به تو نگاه می کنند.پسرت با چشمانی اشکبار به تو نزدیک می شود و می گوید: پدر آیا حسرتی به دل داری؟ تو سرت را از او برمی گردانی و به سقف چشم می دوزی و شروع به احساس کردن این درد عجیب در دل و معده ی خود می شوی.

 

*****************

 

نمونه ترجمه متن عمومی

  شما میتوانید نظر خود را در مورد این نمونه ترجمه در زیر همین صفحه اعلام نمایید. مطمناً نظر شما در جهت بهبود کیفیت خدمات ترجمه خود به کار خواهیم برد.


نویسنده: نعیم وارسته تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲:۴۴ شنبه ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ تعداد بازدید: 1281

کلمات کلیدی: نمونه ترجمه عمومی نمونه ترجمه متن عمومی ترجمه متن عمومی رایگان نمونه رایگان متن عمومی

Link: /news/نمونه-ترجمه-متن-عمومی/ترجمه/کد-نمونه-ترجمه-A7130.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.