جمعه ۱۰ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه متن عمومی/ هوا فضا/ کد نمونه ترجمه A493

کاربر گرامی:  

شما می توانید از کد مترجم  2663  ترجمه زمینه مدیریت وحسابداری را استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 2663  را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها 


ترجمه: انگلیسی به فارسی

زمینه: عمومی

موضوع نمونه ترجمه: هوا فضا

سخن مترجم:

لازمه یک ترجمه خوب، ساختار مناسب و جمله بندی دقیق می باشد و یک مترجم خلاق بایستی اولا آشنایی لازم در زمینه مورد ترجمه را داشته باشد و ثانیا بتواند ساختار را از یک زبان به زبان دیگر انتقال نماید.

متن اصلی به  انگلیسی :

Defense  strategies to counter PSGMs  are as varied  as the possible  munition's targets. An obvious defense stratagem is camouflage  or  preventing  detection.  Camouflage  is attempted  through  paints  that  change  the  visual  or  energy reflective/emissive  characteristic  of  a potential  targets  or by nets or materials that physically  screen the target. Additional defensive  ploys  include  decoys,  obscurants,   shoot    downs and maneuver.

متن ترجمه شده به  فارسی :

استراتژی های دفاعی جهت مقابله با PSGM ها به اندازه اهداف تسلیحاتی موجود، متنوع می باشند. یکی از ترفندهای بدیهی دفاع، استتار یا جلوگیری از دیده شدن می باشد. استتار به وسیله رنگ هایی که ویژگی های بصری یا خصوصیات بازتابی/گسیلی انرژی یک هدف بالقوه را تغییر می دهند، صورت می پذیرد. همچنین از تورها یا موادی که بطور فیزیکی هدف را مخفی می کنند نیز جهت استتار استفاده می شود. تمهیدات دفاعی دیگری شامل اهداف گمراه کننده ، تار کننده های دید ، منهدم کننده ها و رزمایش وجود دارد.

*****************

شما میتوانید نظر خود را در مورد این نمونه ترجمه در زیر همین صفحه اعلام نمایید.

 مطمناً نظر شما در جهت بهبود کیفیت خدمات ترجمه خود به کار خواهیم برد.


نویسنده: تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱:۰۱ چهارشنبه ۹۳/۰۹/۰۵ تعداد بازدید: 906

کلمات کلیدی:

Link: /news/نمونه-ترجمه-متن-عمومی/-هوا-فضا/-کد-نمونه-ترجمه-A4934.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.