جمعه ۳۱ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه متن اقتصاد/مهندسی مالی/ کد نمونه ترجمه A520

کاربر گرامی:  

شما می توانید از کد مترجم  2117  ترجمه زمینه اقتصاد را استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 2117  را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها 


ترجمه: انگلیسی به فارسی

زمینه: اقتصاد

موضوع نمونه ترجمه: مهندسی مالی

 

متن اصلی به  انگلیسی :

 

The cases highlight five corporations three headquartered in the United States, one in France, and one in Mexicothat produce and market gas, electricity, chemicals, cement, or oil. Although the companies faced different management challenges, their goals were clear and their opportunities well defined. Traditional approaches toward achieving their objectives, however, seemed inadequate either the costs or the risks appeared to be too high. The outline of a new, nontraditional solution was not hard to discern. But the innovative approach required that the companies commit themselves to bearing risks that their customers, employees, or counterparties sought to shed. Without a means of structuring, valuing, and mitigating those risks, the strategic initiatives that management pursued seemed doomed to failure. In the end, the innovative approach was made possible by the concepts, tools, and markets of financial engineers.

متن ترجمه شده به  فارسی :

این موارد پنج شرکت مشخص هستند، سه شعبه در ایالات متحده، یکی در فرانسه و یکی هم در مکزیک که گاز، برق، مواد شیمیایی، سیمان یا نفت را تولید و به بازار عرضه می­کنند.با این حال شرکت­هایی که با چالش­های مدیریتی مختلف مواجه هستند، اهداف­شان مشخص هستند و فرصت هایشان به خوبی تعریف شده­اند. هرچند شیوه­های قدیمی برای رسیدن به اهداف­شان به نظر ناکافی می­رسد چون هم هزینه­ها یا خطرات ظاهر شده خیلی زیاد هستند. تشخیص طرح کلی راه­حل غیر سنتی جدید سخت نیست. اما شیوه ابتکاری نیاز دارد که شرکت­ها خودشان وارد عمل شوند تا خطرات را تحت تاثیر قرار دهند و مشتریان، کارکنان یا شرکایشان را تحت پوشش قرار دهند. بدون ابزاری برای ساختار، ارزش­گذاری و کاهش این خطرات،  استراتژی­های ابتکاری که مدیریت دنبال می­کند به نظر محکوم به شکست میشود. در پایان، این شیوه ابتکاری با مفاهیم، ابزارها و بازارهای مهندسی مالی ممکن خواهد بود.

نمونه ترجمه متن اقتصاد

*****************

شما میتوانید نظر خود را در مورد این نمونه ترجمه در زیر همین صفحه اعلام نمایید.

 مطمناً نظر شما در جهت بهبود کیفیت خدمات ترجمه خود به کار خواهیم برد.


نویسنده: زهرا خلف زاده تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳:۴۸ سه شنبه ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ تعداد بازدید: 893

کلمات کلیدی: نمونه ترجمه متن اقتصاد نمونه رایگان ترجمه اقتصاد ترجمه رایگان رشته اقتصاد ترجمه اقتصاد نمونه ترچمه اقتصاد

Link: /news/نمونه-ترجمه-متن-اقتصاد/مهندسی-مالی/-کد-نمونه-ترجمه-A5201.html

دیدگاه کاربران

شهریار شاهینی :

این موارد پنج شرکت را مشخص می کنند که سه تا از آن ها در ایالات متحده آمریکا، یکی در فرانسه، و دیگری در مکزیک رهبری می شوند و گاز، برق، مواد شیمیایی، سیمان، یا نفت را تولید وبه بازار عرضه می کنند. اگر چه این شرکت ها با چالش های مدیریتی مختلفی روبرو شدند، اهدافشان روشن بود و فرصتهای آنها به خوبی مشخص شد.هرچند شیوه¬های قدیمی برای رسیدن به اهداف¬شان به نظر کافی نمی¬رسد زیرا هم هزینه ها و هم خطرات ظاهرا خیلی زیاد هستند . تشخیص طرح کلی راه¬حل غیر سنتی جدید سخت نبود. اما شیوه ای نوآورانه مورد نیاز است که شرکت خود را متعهد به متحمل شدن خطراتی که مشتریان، کارکنان، و یا پیمانکاران را مورد تهدید قرار می دهد، کند. بدون استفاده از ساختار، ارزش گذاری و کاهش این خطرات، استراتژی¬های ابتکاری که مدیریت دنبال می¬کند به نظر منجر به شکست میشود. در پایان، این شیوه نوآورانه با مفاهیم، ابزارها و بازارهای مهندسان مالی ممکن شد.

عصمت آقامحمدی :

به نظر من ترجمه تر تمیزه و خیلی خوب از آب در اومده

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.