جمعه ۱۰ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نمونه ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری/تشخیص صلاحیت های شغلی در سازمان شما/A228

کد مترجم 977

کاربر گرامی: شما می توانید از کد مترجم  977 برای ترجمه زمینه مدیریت و حسابداری استفاده نمایید، برای این کار ابتدا در وبسایت ثبت نام نمایید و سپس اقدام به ثبت سفارش ترجمه نمایید. در قسمت ارجاع به مترجم خاص می توانید کد 977 را وارد نمایید تا همین مترجم برایتان ترجمه انجام دهد. در صورتی که می خواهید بقیه نمونه ترجمه ها که توسط مترجمین دیگر انجام شده اند را مشاهده نمایید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

ثبت سفارش ترجمه

نمونه ترجمه ها

سخن مترجم:

 قطعاً ترجمه سلیس و روان متون نیاز به تجربه و دانش کافی مترجم دارد. بسیاری از لغات انگلیسی معادل همسانی در زبان فارسی ندارند بنابراین برای ترجمه آن بایستی از توضیحاتی جهت تفهیم لغت در متن ارائه داد. به دلیل تحصیل در رشته تخصصی مدیریت در دانشگاه انگلیسی زبان ، مطمئناً در ترجمه متون تخصصی مدیریتی و حسابداری دانش و تجاربی کسب کرده ام که مرا در ترجمه سلیس و روان متون یاری می نمایند.

ترجمه از انگلیسی به فارسی

زمینه: مدیریت و حسابداری

موضوع نمونه ترجمه: تشخیص صلاحیت های شغلی در سازمان شما

متن اصلی به انگلیسی:

Key Components for an Effective Job Description Job Purpose: This is a one sentence description of the overall purpose/mission of the job. It provides the rationale for why the job exists and how it contributes to the agency. If well done, it can reinforce for employees the critical role the position plays in the organization’s success.Goals and Objectives: These should be somewhat broad and general, but also indicate what incumbents should be accomplishing.

Duties and Responsibilities: Lists the duties and responsibilities of the position written as simply, yet completely, as possible. Usually, agencies include the caveat that the list of duties is not meant to be exhaustive, to minimize challenges from employees who resist performing duties that are not listed.

متن ترجمه شده به  فارسی:

اجزای اصلی جهت شرح مؤثر تعاریف شغلی

 هدف شغل : این مقوله تعریفی یک جمله ای از هدف شغل می باشد. در این قسمت اصول دلیل وجود شغل و چگونگی کمک آن به شرکت ارائه می شود. چناچه به خوبی انجام شود ، می تواند نقش اساسی که این جایگاه در موفقیت سازمان به عهده دارد را برای کارمندان تقویت کند.

اهداف : این مقوله باید عمومی و گسترده باشد در عین حال نیز باید نشان دهنده عملی که باید توسط  مقامات انجام گیرد باشد.

وظایف و مسئولیت ها : لیستی از وظایف و مسئولیت های آن شغل به زبانی ساده  و در عین حال کامل است. معمولاً شرکت ها پیش بینی های احتمالی که ممکن است در لیست وظایف قید نشده باشد را می کنند تا موجب کاهش سرپیچی کارمندانی شود که از اجرای وظایف خارج از لیست سر باز می زنند.

نمونه ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

 


نویسنده: همتا وحیدی تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸:۴۸ یکشنبه ۱۳۹۲/۱۲/۱۸ تعداد بازدید: 922

کلمات کلیدی: نمونه ترجمه مدیریت و حسابداری نمونه ترجمه تخصصی حسابداری ترجمه تخصصی مدیریت ترجمه تخصصی رشته مدیریت و حسابداری نمونه ترجمه تخصصی

Link: /news/نمونه-ترجمه-تخصصی-مدیریت-و-حسابداری/تشخیص-صلاحیت-های-شغلی-در-سازمان-شما/A2283.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.