دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

نظام تصمیم گیری و اداره تعاونیهای فراگیر ملی

یکی از مشکلاتی که امروزه کشور ما بنا به دلایلی مشخص با آن دست و پنجه نرم میکند، افزایش روز افزون آمار بیکاری و در پی آن کم درامد و حتی بی بضاعت شدن افراد جامعه میباشد. از این رو برای بهبود شرایط و اوضاع اقتصادی این افراد شرکتهای تاسیس میشود که افرادی در آنها مشارکت کرده و هدفی مشترک یعنی بهبود شرایط را دارا هستند. این شرکتها شرکتهای تعاونی هستند. حال باید در تاسیس این نوع شرکتها علاوه بر شناخت آنها از نحوه اداره آنها نیز آگاهی داشت. روشهایی برای آشنایی با آنها از جزء تا کل وجود دارد که یکی از آنها مطالعه کتبی در این مورد است. یکی از این کتابها «نظام تصمیم گیری و اداره شرکتهای تعاونی فراگیر ملی» نام دارد که مولف و گرد آورنده ی آن «فاطمه سخندان» میباشد. این کتاب توسط «انتشارات ارشدان» به چاپ رسیده است و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

درباره کتاب:

این کتاب که مولف آن را برای تمام دانشجویان حقوق و اقتصاد مناسب میداند، در ۱۵۷ صفحه و پنج فصل به چاپ رسیده است که به این ترتیب سازمان دهی شده اند:

فصل اول مقدمه ای بر تاسیس شرکت تعاونی نام داشته و به ضرورت تاسیس این نوع شرکتها میپردازد و مطالعات انجام شده در این باره را نیز مرور میکند. فصل دوم که شرکت تعاونی و مکتبهای مهم آن نام گرفته است، به مطالبی از جمله مفهوم و اصول حاکم بر این شرکتها و اهداف آن و غیره پرداخته است. فصل سوم با نام ماهیت شرکتهای تعاونی، این نوع شرکت را تعریف کرده و قوانین و مقررات مربوط به آنها، مزیتها و محدودیتها و عضویت در آنها و غیره را مورد بررسی قرار میدهد. از مباحث مورد بررسی در فصل چهار با نام نظام تصمیم گیری و اداره دشرکتهای تعاونی، عناصر تشکیل دهنده این شرکت همکاری اعضا و شرایط عضویت و برنامه ریزی در این بخش و کمکهای کمالی و غیره میباشد. نتیجه گیری نیز در فصل پنج ارائه شده است.

نظام تصمیم گیری و اداره شرکتهای تعاونی فراگیر ملی

مولف هدف خود را برای چاپ این کتاب کمک به دانشجویانی عنوان میکند که در این زمینه تحقیق میکنند.

درباره مولف:

فاطمه سخندان در تاریخ ده تیر ماه سال هزار و سیصد و پنجاه و هشت در خانواده ای مذهبی و به عنوان فرزند اول خانواده، متولد شد. او که تمامی خواهر و بردارهایش دارای تحصیلات عالیه میباشند، تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق تخصصی به پایان رساند و اینک ساکن تهران بوده و عضو کانون قرارداد نویسان ایران میباشد و به عنوان کارشناس امور قراردادها مشغول به کار میباشد. او که شیفته ی حقوق و دفاع از حقوق مردم میباشد هدف خود را برای نگارش کتاب حاضر، ایجاد انگیزه در خودش میداند.

از خصوصیات خانوادگی و شخصی فاطمه سخندان میتوان به این موارد اشاره کرد که وی در مورد پدرش میگوید که ایشان تنها داور جانباز فوتبال ایران میباشد. موسیقی از سرگرمیهای مورد علاقه او بوده و به ورزش یوگا نیز علاقه مند میباشد. فاطمه سخندان مطالعه کتابهایی با محتوای ماورالطبیعه را برای علاقه مندان به کتاب خواندن پیشنهاد میدهد.


نویسنده: تیم تولید محتوا تاریخ انتشار: ۱۷:۲۲:۳۷ یکشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ تعداد بازدید: 1170

کلمات کلیدی: نظام تصمیم گیری و اداره شرکتهای تعاونی فراگیر ملی فاطمه سخندان انتشارات ارشدان

Link: /news/نظام-تصمیم-گیری-و-اداره-تعاونیهای-فراگیر-ملی7.html

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.