دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
موضوعات خبری
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ماهیت حقوقی خرید خدمات دانشجویی در بستر وب سایت بدون مراجعه حضوری

ماهیت حقوقی خرید خدمات دانشجویی در بستر وب سایت چیست؟ عمده خدمات دانشجویی ارائه شده در اینترنت کدامند؟ آیا فروش خدمات دانشجویی در اینترنت جرم است؟ آیا در صورت بروز مشکلاتی پیرامون این موضوع بایستی با وکیل مشورت داشت؟ چه مرجعی برای رسیدگی به تخلفات سایت های فروشنده خدمات دانشجویی در اینترنت صالح می باشد؟ بسیاری از دانشجویان برای اینکه بتوانند در دروس دانشگاهی خود نمره قبولی را کسب کنند، بایستی اقداماتی نظیر نوشتن مقاله انجام دهند. به همین خاطر بسیاری از دانشجویان این کارها را به سایت های فروشنده خدمات دانشجویی، برونسپاری می کنند. به همین منظور همواره افراد زیادی جهت دریافت مشاوره حقوقی خرید خدمات دانشجویی با متخصصین موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط هستند. این افراد سوالات زیادی را از ما می پرسند که به رایج ترین آنها در آغاز مقاله اشاره داشتیم. پس تصمیم گرفته ایم در یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی به صورت کامل و تفصیلی با ماهیت حقوقی خرید خدمات دانشجویی در بستر وب سایت آشنا شویم.

عمده خدمات دانشجویی ارائه شده در بستر وب

پیش از آنکه به سراغ ماهیت حقوقی خرید خدمات دانشجویی در بستر وب سایت برویم، بایستی با عمده خدمات دانشجویی ارائه شده در بستر اینترنت آشنا شویم. در واقع همانطور که گفته شد در سال های اخیر شاهد افزایش برونسپاری کارهای دانشجویی به سایت های اینترنتی بوده ایم. در همین راستا این سایت ها تمامی خدمات دانشجویی مورد نیاز را ارائه می دهند. پس، از جمله عمده خدمات دانشجویی ارائه شده در بستر اینترنت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انجام انواع تحقیقات دانشجویی.
  • انجام انواع سمینار دانشجویی.
  • نگارش مقالات علمی.
  • تایپ.
  • جزوه نویسی.
  • تهیه پاورپوینت برای ارائه در دانشگاه یا جلسه دفاع.
  • ترجمه مقالات یا کتب.
  • انجام پایان نامه.
  • تحلیل آماری.
  • خلاصه نویسی.
  • استخراج مقاله از پایان نامه.
  • تبدیل پایان نامه به کتاب.
  • رفرنس نویسی.

 

ماهیت حقوقی خرید خدمات دانشجویی در بستر وب سایت بدون مراجعه حضوری

عمده خدمات دانشجویی ارائه شده در بستر وب

آیا فروش خدمات دانشجویی در بستر وب جرم است؟

سوال دیگری که پیش از پرداختن به ماهیت حقوقی خرید خدمات دانشجویی در بستر وب سایت بایستی بدان پاسخ داده شود، این است که آیا فروش خدمات دانشجویی در بستر اینترنت جرم می باشد؟ در واقع با توجه به گستردگی خدمات دانشجویی که در سایت ها ارائه می شوند، نمی توان برای همه آنها یک نسخه واحد پیچید. به عنوان مثال، ماده واحده قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی، عرضه، تهیه و واگذاری آثاری نظیر پایان نامه، مقاله، کتاب و غیره را اعم از اینکه الکترونیکی یا غیر الکترونیکی باشند، جرم می داند. همچنین افرادی که این کار را به عنوان حرفه یا شغل خود با هدف انتفاع قرار دهند مجرم محسوب می شوند.

این افراد علی رغم اینکه بایستی وجوه دریافتی را به خزانه دولت واریز کنند، به مجازات جزای نقدی درجه 3 و محرومیت از حقوق اجتماعی درجه 6 محکوم خواهند شد. همچنین پیرامون ارتکاب جرم فوق الذکر در بستر وب سایت بایستی به تبصره 2 ماده واحده قانون مذکور توجه کنید. به علاوه همانطور که گفته شد نمی توان تمامی خدمات دانشجویی ارائه شده را جرم دانست. به عنوان مثال با استناد به تبصره 5 ماده واحده قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی، تایپ، ترجمه، کمک به گردآوری داده ها و غیره جرم محسوب نمی شود. از طرفی بایستی توجه داشته باشید که ابهامات زیادی پیرامون فروش خدمات دانشجویی در بستر وب سایت وجود دارد. پس بهتر است از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با متخصصین ما در ارتباط باشید.

ماهیت حقوقی خرید خدمات دانشجویی در بستر وب سایت بدون مراجعه حضوری

اکنون نوبت آن فرا رسیده تا به موضوع ماهیت حقوقی خرید خدمات دانشجویی در بستر وب سایت بدون مراجعه حضوری بپردازیم. به عبارتی می توان گفت ماهیت حقوقی خرید خدمات دانشجویی در بستر وب سایت در مواردی که فروش خدمات دانشجویی، جرم است می تواند تخلف دانشجویی محسوب گردد. در نتیجه دانشگاه ها و مراجع مربوطه به این تخلفات رسیدگی خواهند نمود. با این حال در مواردی که فروش خدمات دانشجویی، جرم نیست، ماهیت حقوقی خرید خدمات دانشجویی در بستر وب سایت نیز تخلف نبوده و انعقاد یک قرارداد خرید خدمات به صورت اینترنتی محسوب می گردد. شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

ماهیت حقوقی خرید خدمات دانشجویی در بستر وب سایت بدون مراجعه حضوری

مشاوره حقوقی خرید خدمات دانشجویی در بستر وب سایت بدون مراجعه حضوری

ارائه خدمات به دانشجوها و فروش خدمات دانشجویی همواره با ابهامات حقوقی متنوعی همراه بوده است. همچنین در این مسیر ممکن است علاوه بر سایت های فروشنده خدمات دانشجویی، دانشجویان نیز با مشکلات حقوقی روبرو شوند. به همین خاطر ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان مشاوره حقوقی در این زمینه را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. به علاوه بایستی بگوییم خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

مرجع صالح برای رسیدگی به تخلفات سایت های فروشنده خدمات دانشجویی در بستر وب سایت

همواره انتخاب مرجع صالح برای رسیدگی به تخلفات سایت های فروشنده خدمات دانشجویی از جمله معضلات افراد بوده است. در همین راستا بایستی بگوییم با توجه به مجازاتی که قانونگذار برای سایت های فروشنده خدمات دانشجویی در نظر گرفته، دادگاه کیفری 2، صالح برای رسیدگی به این دعاوی می باشد. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان با ما در ارتباط باشید.

ماهیت حقوقی خرید خدمات دانشجویی در بستر وب سایت بدون مراجعه حضوری

سوالات متداول

 درود. بله. بهتر است برای انجام این کار با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 سلام. به تخلفات دانشجویان در این زمینه با توجه به آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی رسیدگی می شود.

 درود. خیر. همانطور که گفته شد تایپ پایان نامه، تخلف محسوب نمی شود.

 درود. بله. با استناد به تبصره 1 ماده واحده قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی، او را می توان تحت عنوان معاونت در جرم مجازات نمود.

 درود. با توجه به تبصره 5 ماده واحده مذکور، ارائه خدماتی همچون تایپ، تکثیر، ویراستاری اثر و انجام خدمات آزمایشگاهی جرم محسوب نمی شود.


نویسنده: تیم تولید محتوا تاریخ انتشار: ۱۴:۳۵:۰۱ پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ تعداد بازدید: 329

کلمات کلیدی: موسسه حقوقی وکلای تلفنی مشاوره حقوقی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب ماهیت حقوقی خرید خدمات دانشجویی فروش خدمات دانشجویی

Link: /news/ماهیت-حقوقی-خرید-خدمات-دانشجویی-در-بستر-وب-سایت-بدون-مراجعه-حضوری2.html

دیدگاه کاربران

امین چراغی شیخ آباد :

ارایه کنندگان خدمات اینترنتی امکان دسترسی به اینترنت و خدمات موجود در آن را برای کاربران فراهم میآورند. به طور کلّی، از مسئولیت غیر قراردادی ارایهکنندگان خدمات اینترنتی در قبال اعمال منتسب به خود و مسئولیت در قبال اعمال دیگران به عنوان مهمترین و قابل بحثترین قسم مسئولیت و مسئولیت قراردادی در برابر مشترکینشان میتوان سخن گفت. مسئولیت در قسم نخست مبتنی بر احراز تقصیر آنهاست و از این رو، بررسی ارکان ایجاد کنندهی مسئولیت و از آن جمله رکن تقصیر جهت تحقّق مسئولیت مدنی ضروری به نظر میرسد. در قسم دوم نیز مسئولیت مبتنی بر تقصیر است و استدلالهای غیر این مستحکم به نظر نمیرسند. با وجود این، در نظام جدید حقوقی حاکم بر مسئولیت مدنی ارایه کنندگان خدمات اینترنتی که در اتّحادیه اروپا و کشوری چون ایالات متّحده آمریکا اکنون جریان دارد، آنها اصولاً مسئولیتی در قبال اعمال دیگران ندارند

پروانه برغمدی :

با سلام خدمات و مشاوره های دقیق و در چهارچوب قانون بسیار میتواند کمک کننده باشد .

مرضیه کوکبی :

بینهایت سپاس از مطالب مفید و ارزنده شما

حامد عبدالهی :

اگر استفاده مناسب و خدمات خوب ارائه شود حتما نتایج خوب به بار میاد وگرنه با کپی رایت و سو استفاده هاي مکرر سبب متضرر شدن کاربران خواهد گردید و بستر جرم را فراهم خواهد آورد.

مجید پریدست فومنی :

باسلام و تشکر بسیار از مطالب کاربردی استفاده شد با توجه به ازدیاد کلاهبرداری ها جدید اینترنتی احساس بودن یک مشاور و کیل مجرب درکنار و به صورت ۲۴ ساعته احساس میشود که جای خوشحالی است گروه کاری وکیل تلفنی مدتهاست چنین خدماتی را با کادری مجرب ووکلا برتر فراهم نموده است

علیرضا محمدی :

ضمن عرض ادب و احترام بابت اطلاع رسانی مفید و روشنگری که داشتید ممنونم در شرایطی که عموم مردم جامعه ایران به دنبال دسترسی به خدمات موردنیاز خود به صورت مجازی هستند قطعا ارائه خدمات حقوقی بر بستر فضای مجازی با هزینه های معقول و مناسب میتواند گام بلندی در رفع مشکلات مردم باشد و از تشکیل پرونده های قضایی در سیستم قضایی کشور بکاهد

فریبرز ذوالفقاری :

با سلام بسیار عالی است خدمات ارزنده‌ای سایت شما ارائه می دهد

Reza Sadeghi :

با سلام متاسفانه استفاده نا مناسب از موضوعات مختلف ور جامعه ما تبدیل به یک عادت شده که از سوی مراجع ذیصلاح هم چندان پیگیری موثری نمی شود

بهنام رحمانی فرد :

با سلام ماهیت حقوقی خرید خدمات دانشجویی در بستر وب سایت بایستی بدان پاسخ داده شود، این است که آیا فروش خدمات دانشجویی در بستر اینترنت جرم می باشد؟ در واقع با توجه به گستردگی خدمات دانشجویی که در سایت ها ارائه می شوند، نمی توان برای همه آنها یک نسخه واحد پیچید. به عنوان مثال، ماده واحده قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی، عرضه، تهیه و واگذاری آثاری نظیر پایان نامه، مقاله، کتاب و غیره را اعم از اینکه الکترونیکی یا غیر الکترونیکی باشند، جرم می داند. همچنین افرادی که این کار را به عنوان حرفه یا شغل خود با هدف انتفاع قرار دهند مجرم محسوب می شوند. این افراد علی رغم اینکه بایستی وجوه دریافتی را به خزانه دولت واریز کنند، به مجازات جزای نقدی درجه 3 و محرومیت از حقوق اجتماعی درجه 6 محکوم خواهند شد. همچنین پیرامون ارتکاب جرم فوق الذکر در بستر وب سایت بایستی به تبصره 2 ماده واحده قانون مذکور توجه کنید. به علاوه همانطور که گفته شد نمی توان تمامی خدمات دانشجویی ارائه شده را جرم دانست. به عنوان مثال با استناد به تبصره 5 ماده واحده قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی، تایپ، ترجمه، کمک به گردآوری داده ها و غیره جرم محسوب نمی شود.

Zij :

متاسفانه الان کلاهبرداری ها آنقدر زیاد شده مدرک هم برای دانشجو ها فروخته میشود پایان نامه و مقاله و.... که دیگر هیچ

معراج رمضان پور :

باتوجه به قلمروی حاکمیت قانون جرائم رایانه ای وموضوع ماده۱۳؛قانون پیش گفته، این چنین جرایم درصلاحیت دادسرای جرایم رایانه ودادگاه کیفری دو می باشد.

امین حسنوند :

صرف ارائه خدمات با توجه به تبصره 5 ماده واحده مذکور، ا همچون تایپ، تکثیر، ویراستاری اثر و انجام خدمات آزمایشگاهی جرم محسوب نمی شود.

ارسال دیدگاه

نام و نام خانوادگی :
دیدگاه شما :
آیا شما روبات هستید؟ :
* ایران تایپیست هیچگونه مسئولیتی نسبت به دیدگاه های کاربران ندارد و تمامی مطالب ارسالی دیدگاه و نظر شخصی کاربران است.