سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

کانال سفارش تایپ

نویسنده: آیدا وحدت سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1402/1/10 ساعت 14:44:21 بازدید: 1695 امتیاز 0 از 0 نظر

قابلیت‌های تلگرام و ظرفیت‌های عظیم و جدی آن برای شکل‌دهی به ارتباط با مشتریان و کاربران، غیرقابل چشم‌پوشی بوده و ما نیز به عنوان یکی از پیشگامان نهادینه ساختن فرهنگ تجارت الکترونیک، نسبت به استفاده از قابلیت‌های آن، هیچگاه غافل نبوده‌ایم. به همین خاطر با ایده کانال سفارش تایپ در این عرصه ورود کردیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کانال سفارش تایپ

با ابزارهای مختلفی در کنارتان هستیم

بهترین کانال برای سفارش تایپ کدام است؟

همان‌طور که بارها بر این موضوع تأکید شده، ایران تایپیست از همان ابتدای راه، مسیر را با امید به نهادینه ساختن فرهنگ کسب‌وکار و تجارت‌های الکترونیک آغاز کرده و تا به امروز نیز ضمن در نظر داشتن رشد و توسعه مداوم، همواره در تلاش بوده تا بخشی از سرمایه انسانی و مالی خود را صرف نهادینه ساختن این فرهنگ سازد. در همین راستا بود که اخیراً تلاش کردیم تا با استفاده از تلگرام و کانال سفارش تایپ ، یک مسیر دیگری برای تعامل با کاربران بگشاییم. آنچنان که تجربه نشان داده، این پروسه نیز توانسته با موفقیت همراه شده و در عمل کانال سفارش تایپ به درگاه جدیدی برای ارتباط با همراهان بدل شود. ایران تایپیست در هر عرصه و بستری همواره در تلاش است تا رابطه منطقی بین نیازهای کاربران و ظرفیت‌های موجود برقرار سازد و در همین راستا بود که اساساً ایده ایجاد کانال سفارش تایپ قوت گرفت. اگر ما در خارج از دنیای تلگرام، بهترین سایت برای ثبت سفارش تایپ هستیم، چرا نباید در این بستر نیز چنین موفقیتی را تکرار نکنیم؟ این پرسشی بود که ما را به ایجاد بهترین کانال سفارش تایپ واداشت.

کانال سفارش تایپ

کانال سفارش تایپ، شانس برقراری یک ارتباط دو سویه آسان و سریع را تقویت می‌کند

آیا از طریق کانال تلگرامی امکان ثبت سفارش تایپ وجود دارد؟

در نظر داشته باشید که اساساً کانال تلگرامی، فعلآً و تا به امروز، یک پلتفرم مناسب برای شکل دادن به یک رابطه دو سویه نبوده و در عمل تریبونی یک‌طرفه برای اطلاع‌رسانی است. اما این موضوع باعث نشده که ما ایده استفاده از این بستر و ایجاد یک رابطه پایدار را نادیده بگیریم. بر همین مبنا، ضمن استفاده از کانال تلگرامی ایران تایپیست به عنوان یک ابزار اطلاع‌رسانی قوی، این کانال سفارش تایپ توسط حساب‌های کاربری تیم پشتیبانی حمایت شده و در عمل ظرفیت اکانت‌های تلگرامی رسمی ایران تایپیست، ارتباط با کاربران را بیش از حد تصور ساده می‌سازند. البته حتی با وجود ایجاد پیشرفت‌های چشمگیر در این بخش، عملاً همچنان امکان ثبت سفارش به شکل مستقل و بدون استفاده از سایت ایران تایپیست وجود ندارد. مطابق آنچه در ذهن داریم، در برنامه‌های فعلی این مجموعه، محوریت پروسه های ثبت، پذیرش تایپ، پردازش و تحویل پروژه‌ها با سایت بوده و از ابزارهای جانبی برای تقویت ارتباط بین کاربران و تیم پشتیبانی استفاده می‌شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

چگونه از کانال شما سفارش تایپ خود را پیگیری کنم؟

برای این منظور می‌توانید ضمن کسب اطلاع مداوم از طریق کانال، بسته به دلخواه خود از راه‌های ارتباطی اعلام‌شده در کانال، برای ارتباط با تیم پشتیبانی استفاده کنید. بخشی از تیم پشتیبانی و اپراتورهای مجموعه ایران تایپیست، به طور اختصاصی و ویژه، دایره فعالیت خود را به تلگرام و ارتباط مستقیم با کاربران محدود کرده و از این طریق به بهبود روند پیگیری پروژه‌ها کمک می‌کنند. پس در نظر داشته باشید که ضمن الزامی بودن ثبت سفارش در سایت، می‌توانید از اطلاع‌رسانی‌های مداوم کانال سفارش تایپ نیز، برای پیگیری سفارش‌های خود و در اختیار داشتن کانال‌های ارتباطی با تیم پشتیبانی کمک بگیرید.

کانال سفارش تایپ

تلگرام یک ابزار ارزشمند برای تسهیل ارتباط بین کاربران و پشتیبان‌هاست

کانال‌های ارتباطی ایران تایپیست برای سفارش تایپ چیست؟

ایران تایپیست، در کنار راه‌اندازی یک سایت عالی که ظرفیت‌های کافی برای انجام تمام امور را در دل خود جای داده است، از ظرفیت‌های موجود در سایر ابزار به هیچ عنوان غافل نشده و همواره از امکان‌های جدید تحکیم ارتباط با کاربران و مشتریان استقبال می‌کند. این بدان معنی است که ما از طریق هر کانال ارتباطی که بتواند رضایت کاربران را جلب کرده و از امنیت کافی برخوردار باشد، آماده همراهی با شما هستیم. از کانال سفارش تایپ تا بستر واتساپ یا هر شبکه اجتماعی دیگری، می‌توانید با تیم پشتیبانی سایت در ارتباط باشید. در نظر داشته باشید که در هر حال و تحت هر شرایطی، اساساً محوریت امور با سایت مجموعه است و سایر ابزارهای ارتباطی، برای ایجاد یک رابطه مستقیم با تیم پشتیبانی و پیگیری امور کاربرد دارند. هرچند این امکان در سایت نیز تعبیه شده و کاربران مشکلی برای ارتباط از طریق سایت ندارند اما به هر حال این کانال‌های ارتباطی نقشی تسهیل‌گر داشته و ارتباط بین طرفین را تا حد زیادی ساده‌تر می‌سازند.

کانال سفارش تایپ

تلاش کردیم تا در این بخش نیز متمایز ظاهر شویم

خدمات ارائه‌شده در کانال سفارش تایپ ایران تایپیست چیست؟

ایران تایپیست همواره در اندیشه ایجاد بسترهای یکپارچه، همخوان و هماهنگ برای انواع سفارشات تایپ است؛ به بیانی دیگر ما همیشه در صدد یکسان‌سازی قابلیت‌ها و توانایی‌های مجموعه هستیم. تیم مدیریتی ایران تایپیست علاقمند است که تمام قابلیت‌های سایت را در هر پلتفرم و ابزار دیگری که وجود دارد، در اختیار کاربر قرار دهد. هرچند همیشه این امکان وجود نداشته و باید اقتضائات هر شبکه مجازی و بستر ارتباطی را پذیرفت. از سوی دیگر یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های مداوم مجموعه ایران تایپیست حفظ حریم شخصی کاربران و تأمین امنیت آن‌ها در ارتباط با سایت است؛ ما از کانال‌های ارتباطی کارآمد، به شرط امن بودن استقبال می‌کنیم. در همین راستا، در حال حاضر فعلاً با وجود محدودیت‌های بستر تلگرام، در کانال سفارش تایپ ایران تایپیست امکان ارائه تمام خدمات وجود نداشته و از کانال سفارش تایپ به عنوان ابزاری برای توسعه ارتباط و تکمیل جوانب مختلف ثبت سفارش در سایت استفاده می‌شود. پس در نظر داشته باشید که کانال سفارش تایپ ایران تایپیست در حال حاضر ماهیتی تکمیلی و اطلاع‌رسان دارد اما در آینده‌ای نه‌چندان دور، همزمان با توسعه قابلیت‌های تلگرام، قطعاً ما نیز در صدد بهبود خدمات ارائه‌شده در این بخش هستیم.

عضویت در کانال سفارش تایپ تلگرام به جهت اطلاع رسانی

با عضویت در کانال سفارش تایپ، می توانید از وجود نرخ سفارش ها و تعرفه های آن اطلاع حاصل کنید. چرا که امروزه بسیاری از ما زندگی دوم خود را در فضای مجازی به سر می کنیم. با توجه به این موضوع که وقت بسیار زیادی را در طول روز در شبکه های مجازی از جمله: تلگرام می گذرانیم؛ موسسه های تایپ معتبر در این شبکه اجتماعی اقدام به ایجاد کانال کرده اند. بدین ترتیب تمامی اطلاع رسانی های مربوط به تایپ متون و انواع فایل های دیگر در این کانال قرار داده می شود. شما نیز می توانید به عضویت کانال سفارش تایپ موسسه ایران تایپیست در تلگرام درآیید. بدین ترتیب می توانید روزانه متوجه قیمت ها و عوامل موثر در قیمت گذاری سفارش های تایپ شوید. این باعث می شود تا زمانی که خود نیاز به تایپ داشته باشید؛ ابتدا قیمت ها را متوجه شوید و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید.

کانال سفارش تایپ

کانال سفارش تایپ

طبیعتا برای عضویت در کانال سفارش تایپ تلگرام، پیش از هر مسئله ای دیگر می بایست تلگرام را در تلفن های همراه هوشمند خود داشته باشید. بدین ترتیب می توانید خیلی ساده به عضویت این کانال درآیید. با ورود به این کانال می توانید به تمامی سوالات و ابهامات خود در خصوص سفارش های تایپ در موسسه ایران تایپیست دست یابید. حتی می توانید قیمت سفارش خود را در این موسسه با سایر مراکز تایپ مقایسه کنید. سپس با توجه به قیمت های ارائه شده در ایران تایپیست در کنار خدمات آن ها و مقایسه با سایر مراکز، تصمیم خود را نهایی کنید. توجه داشته باشید که کانال سفارش تایپ تلگرام، تنها به منظور اطلاع رسانی شما می باشد. ایجاد این کانال برای این منظور بوده که ممکن است شما همه روزه فرصت بررسی سایت را نداشته باشید؛ اما می توانید در کانال تلگرام تلفن همراه خود ورود کنید.

آیا امکان ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی از طریق کانال سفارش تایپ وجود دارد؟

همان طور که گفته شد؛ عضویت در کانال سفارش تایپ، صرفا در جهت اطلاع رسانی است. بنابراین نباید این گونه انتظار داشت که می توان از طریق همین کانال تلگرامی، اقدام به ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی کرد. البته بایستی به این مسئله اشاره داشت که شما امکان ثبت سفارش آنلاین را خواهید داشت؛ اما نمی توانید از طریق کانال تلگرامی اقدام کنید. این کانال تنها برای اطلاع رسانی و برخی نکات و اطلاعات لازم در خصوص ثبت سفارش های تایپ است. در صورتی که پیام های این کانال را مشاهده کرده باشید و بخواهید اقدام به ثبت سفارش آنلاین تایپ کنید؛ بایستی از طریق سامانه اینترنتی اقدام کنید. همان طور که در کانال سفارش تایپ نیز چگونگی ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی به شما توضیح داده شده است؛ می توانید وارد وب سایت آن موسسه شوید. سپس اقدامات لازم را در خصوص ثبت سفارش آنلاین صورت بخشید.

کانال سفارش تایپ

عضویت در کانال تلگرامی

هنوز بستر لازم برای ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی از طریق کانال سفارش تایپ برای شما هموار نشده است. شما می توانید تنها در این کانال تلگرامی، به اطلاعات لازم در مورد هزینه سفارش ها، زمان تحویل آن ها، ارسال انواع فایل ها در جهت تایپ و... دست یابید. در صورتی که هر گونه سوال و ابهامی در مورد سفارش های تایپ داشته باشید؛ می توانید با عضویت در این کانال ها، آن ها را برطرف کنید. اما برای ثبت سفارش های آنلاین و اینترنتی خود می توانید از طریق سایت اینترنتی اقدام کنید. این کانال سفارش تایپ تلگرامی مربوط به موسسه ایران تایپیست می باشد. در این موسسه، شما می توانید به دو شیوه حضوری و غیر حضوری اقدام به ثبت سفارش کنید. حالت اینترنتی سفارش های شما از طریق وب سایت ایران تایپیست انجام می شود و کانال تلگرامی این موسسه، تنها برای اطلاع رسانی است.

حلقه ارتباطی شما با کارشناسان مراکز تایپ از طریق کانال تلگرامی

امروزه به واسطه ایجاد کانال سفارش تایپ تلگرامی، حلقه ارتباطی شما با کارشناسان مراکز تایپ می باشد. شاید در گذشته ارتباطات شما با کارشناس های مراکز و موسسه های تایپ، تنها به شکل حضوری میسر بود. اما این روزها شما می توانید از طریق کانال های تلگرامی به ساده ترین روش ممکن با این کارشناس ها در ارتباط باشید. البته اگر بخواهید به تمامی سوالات و ابهامات خود دست یابید؛ می توانید پیام های درج شده در این کانال های تلگرامی را دنبال کنید. در کنار آن می توانید از طریق آیدی مدیر کانال سفارش تایپ، با وی در ارتباط باشید. چرا که همین کانال های تلگرامی می تواند خود بهترین حلقه ارتباطی شما با کارشناس های مراکز تایپ به شمار آید. البته کانال های تلگرامی، تنها یکی از این حلقه های ارتباطی به شمار می آید و می توانید از سایر حلقه های ارتباطی اینترنتی هم بهره ببرید.

کانال سفارش تایپ

حلقه ارتباطی کاربر با کارشناسان تایپ

اگر برای اولین بار می خواهید اقدام به ثبت سفارش کنید؛ کانال سفارش تایپ می تواند بهترین حلقه ارتباطی شما با کارشناس های مراکز تایپ باشد. چون در این کانال های تلگرامی سعی شده است تا به همه سوالات و ابهامات شما پاسخ داده شود. حتی اگر نتوانید به سوالات خود دست یابید؛ می توانید با مدیر کانال مربوطه در ارتباط باشید و سوالات خود را مستقیما با وی در میان بگذارید. بنابراین این روزها حلقه های ارتباطی مشتریان با کارشناسان مراکز تایپ بسیار تنگاتنگ شده است. هر یک از شما می توانید با عضویت در کانال سفارش تایپ، از وجود این حلقه ارتباطی در بستر اینترنت به خوبی استفاده به عمل آورید. برای عضویت در این کانال می توانید با یک جستجوی ساده به راحتی به این کانال قوی و معتبر دسترسی داشته باشید. ضمن اینکه می توانید از سایر حلقه های ارتباطی اینترنتی هم استفاده کنید.

ارسال فایل های حجیم از طریق کانال سفارش تایپ

شما می توانید علاوه بر اطلاع رسانی و ارتباط اینترنتی از کانال سفارش تایپ تلگرامی، از این کانال استفاده های بیشتری هم ببرید. یکی از استفاده هایی که شما می توانید از این کانال تلگرامی ببرید؛ ارسال برخی فایل های حجیم می باشد. به این شکل که اگر نتوانستید فایل سفارش تایپ خود را از طریق پنل کاربری به دست تایپیست برسانید؛ می توانید از تلگرام خود استفاده کنید. چون برخی از موسیقی ها یا پادکست ها به عنوان فایل های صوتی و برخی فیلم ها و سریال ها به عنوان فایل های تصویری نیز نیاز به تایپ شدن دارند. بنابراین با توجه به حجم بالای هر یک از آن ها شما می توانید از طریق کانال سفارش تایپ، این فایل های صوتی و تصویری خود را در تلگرام بارگذاری کنید. برای این منظور می توانید به آیدی مدیر کانال تلگرام پیام دهید و فایل خود را در صفحه شخصی وی ارسال نمایید.

کانال سفارش تایپ

ارسال فایل از طریق تلگرام

تدابیر مختلف و زیادی برای ارسال فایل های حجیم شما در نظر گرفته شده است که ارسال از طریق کانال سفارش تایپ، یکی از همین روش هاست. در واقع شما می توانید ابتدا به عضویت این کانال تلگرامی درآیید و سپس از طریق آیدی مدیر کانال با کارشناس های آن موسسه در ارتباط باشید و فایل خود را در صفحه شخصی آن ها در تلگرام ارسال کنید. البته می توانید شماره تلفن های کارشناس های اینترنتی این مراکز را در وب سایت آن ها نیز استخراج نمایید. یکی از همین مراکز تایپ، موسسه ایران تایپیست می باشد. شما می توانید از کانال سفارش تایپ تلگرامی ایران تایپیست به خوبی بهره مند شوید. سپس از طریق مدیر آن کانال یا سایر کارشناس های موجود در این موسسه، ارتباط تلگرامی گرفته و فایل های حجیم خود را به آن ها ارسال نمایید. آن ها نیز فایل های شما را مستقیما به دست تایپیست ها می سپارند تا تایپ متون یا فایل های شما را بر عهده بگیرند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

فرم استخدام تایپیستفرم استخدام مترجمراهنمای استخدامدرخواست استخدام کارمند تمام وقت

سوالات متداول

هرچند در صدد دستیابی به این سطح از قابلیت‌ها هستیم اما در حال حاضر محوریت امور با سایت است.

خیر. کانال‌های ارتباطی دیگری از طریق این بستر اطلاع‌رسانی شده و عملاً رابطه دو سویه را ممکن می‌سازند.

ایران تایپیست قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود را در بسترهای مختلفی نشان داده است؛ چرا در بستر تلگرام نیز بهترین نباشد؟!

حتی بدون عضویت در کانال سفارش تایپ نیز می‌توانید با استفاده از تلگرام ارتباط مستقیمی با بخش پشتیبانی داشته باشید.


نویسنده: آیدا وحدت سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1402/1/10 ساعت 14:44:21 تعداد بازدید: 1695 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: کانال سفارش تایپ آنلاین کانال سفارش تایپ اینترنتی کانال سفارش تایپ تلگرام بهترین کانال سفارش تایپ کانال تایپ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :