پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چگونگی ویراستاری کتاب در ایران تایپیست

نویسنده: شیرین کرم خانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/14 ساعت 11:00:00 بازدید: 337 امتیاز 0 از 0 نظر

چگونگی ویراستاری کتاب را می بایست نزد کسانی آموخت که در این زمینه به خوبی تجربه و تخصص بالایی دارند. یکی از بهترین این مراکز و موسسه ها، موسسه ایران تایپیست می باشد که با وجود ویراستارهای بسیار قدر و توانمند در طول سالیان سال توانسته است ویراستاری کتاب های مختلفی را بر عهده بگیرند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری کتاب خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

این دسته از ویراستارها به خوبی نسبت به چگونگی ویراستاری کتاب های مختلف آگاه هستند و با علم و مهارت بالای خود، نیاز دانشجویان و پژوهشگران مختلف را در این زمینه برطرف می کنند. ویراستاری هر یک از کتاب ها، خود دارای گونه های مختلفی می باشد که یک ویراستار می بایست نسبت به تمامی این نکات به طور کامل آگاه باشد تا بتواند به خوبی انواع ویراستاری های علمی و فنی و علائم نگارشی و... را در هر یک از کتاب های مشتریان خود به خوبی پیاده سازی نماید.

موسسه ایران تایپیست از جمله موسسه های پیش رو و بسیار معتبری می باشد که درون خود از وجود ویراستارهای بسیار حرفه ای قرار داده است. به همین جهت شما می توانید سفارش های خود را در این زمینه به موسسه ایران تایپیست بسپارید. در صورتی که چگونگی ویراستاری کتاب و ثبت سفارش های خود در این زمینه را نمی دانید؛ می توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین در هر زمان و مکانی به راحتی وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و درخواست خود را نسبت به ویراستاری هر یک از کتاب های ترجمه ای و تألیفی خود به ثبت برسانید. ایران تایپیست یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما در زمینه ویراستاری کتاب به شمار می آید تا شما نیاز خود را در هر زمان و مکانی در بستر اینترنت بتوانید برطرف سازید. چرا که آن ها به خوبی نسبت به چگونگی ویراستاری کتاب های مختلف آگاه هستند و می توانند ویراستاری کتاب های شما را با کیفیت بسیار بالایی به عهده بگیرند. پس بهتر است به صورت آنلاین و غیر حضوری در صورت تمایل، سفارش های خود را در ایران تایپیست به ثبت برسانید.

چگونگی ویراستاری کتاب در ایران تایپیست

چگونگی ویراستاری کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری کتاب خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ویراستاریویراستاری-قرارداد با شرکت خصوصیهزینه ویرایش علمیویراستاری

سوالات متداول

شما می توانید درخواست خود را به صورت فوری در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. 

برای این منظور شما می توانید سفارش های خود را به موسسه هایی باتجربه ای همچون ایران تایپیست بسپارید که نسبت به ارائه ویراستاری حتی در کمترین زمان ممکن هم تبحر دارند. 

ممکن است در صورت ثبت سفارش در موسسه های بی نام و نشان، با افت کیفیت مواجه شوید. ولی در موسسه ایران تایپیست این گونه نیست. 

بله؛ شما می توانید به صورت فوری به سفارش های خود دست یابید. اما برای این منظور می بایست هزینه بیشتری را پرداخت کنید.


نویسنده: شیرین کرم خانی ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/14 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 337 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مرکز ویراستاری کتاب ویراستاری کتاب آنلاین سایت ویراستاری کتاب ویراستاری و چاپ کتاب روش های ویراستاری کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :