دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

چگونگی ویراستاری فوری کتاب

نویسنده: دنیا ذاکری ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/14 ساعت 18:00:00 بازدید: 350 امتیاز 0 از 0 نظر

به علت ضیق وقت با توجه به این مسئله که ما به شخصه نسبت به چگونگی ویراستاری کتاب اطلاعی نداریم و نمی توانیم خود ویراستاری کتاب خویش را بر عهده بگیریم؛ به همین علت می بایست حتما سفارش های ویراستاری کتاب های ترجمه ای و تألیفی خود را به دست مراکز و موسسه هایی بسپاریم که این توانایی را دارند که به صورت فوری در کمترین زمان ممکن نیاز ما را برطرف سازند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری کتاب خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

البته بهتر است به این نکته اشاره شود که در صورت تمایل به چگونگی ویراستاری کتاب فوری، می بایست هزینه بیشتری را پرداخت کنید تا با یک افزایش هزینه نسبی در قیاس با سفارش های ویراستاری کتاب به صورت عادی، شما بتوانید خیلی سریع در موعد مقرر شده خود به سفارش های خود دسترسی داشته باشید. برای بهره مندی از شکل فوری چگونگی ویراستاری کتاب، شما می توانید درخواست خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید.

چرا که ویراستارهای موجود در موسسه ایران تایپیست سالیان سال سفارش های مربوط به ویراستاری کتاب هر یک از مشتریان خود را به خوبی با کیفیت بالایی به سرانجام رسانده اند. بدین ترتیب می توانند حتی در مدت زمان کمتری هم سفارش های چگونگی ویراستاری کتاب را با همان کیفیت بالا انجام داده و به دست مشتریان خود بسپارند. بنابراین در صورتی که وقت زیادی برای ویراستاری کتاب خود ندارید و می خواهید خیلی سریع آن را در اختیار داشته باشید؛ بهترین گزینه پیش روی شما موسسه ایران تایپیست می باشد. چرا که ممکن است در برخی از مراکز و موسسه های دیگر شما بتوانید سفارش های چگونگی ویراستاری کتاب را به صورت فوری به ثبت برسانید و حتی آن ها را در همان زمان مورد نیاز خود دریافت کنید؛ اما با توجه به تسریع در روند کار چگونگی ویراستاری کتاب، ممکن است کیفیت ویراستاری بسیار پایین آید. به همین جهت بهترین گزینه پیش روی شما همین موسسه ایران تایپیست می باشد.

چگونگی ویراستاری فوری کتاب

ویراستاری فوری کتاب


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری کتاب خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویرایش فنیهزینه ویراستاریویراستاری قرارداد با انتشاراتویراستاری-قرارداد با سازمان دولتی

سوالات متداول

ویراستاری کتاب به صورت اینترنتی و آنلاین به این صورت است که شما می توانید وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شوید و درخواست خود را به ثبت برسانید.

بله؛ می توان وارد وب سایت اینترنتی ایران تایپیست شد و درخواست ویراستاری کتاب را اینترنتی ثبت کرد. 

در این صورت شما می توانید از موسسه های آنلاین مطرح همچون ایران تایپیست درخواست خود را به ثبت برسانید. 

بله؛ مسئولان این موسسه، بهترین ویراستارهای کتاب را برای این امر در موسسه خود به کار گماشته اند تا نیاز مشتریان خود را با کیفیت بالاتری به سرانجام برسانند. 


نویسنده: دنیا ذاکری ویراستاری تاریخ انتشار: 1400/10/14 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 350 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری کتاب فوری ویراستاری فوری کتب سفارش ویراستاری کتاب فوری ویراستاری سریع کتاب سریعترین ویراستاری کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :